Jump to content
Juoksufoorumi.fi



Hakumpul

Jäsenet
  • Content Count

    49
  • Liittyi

  • Last visited

Everything posted by Hakumpul

  1. Heti aamusta ennen tulevaa sadetta Kardio keskitaso 1h18min, 13,2km, keskisyke 135. Juoksulenkin ja suihkun jälkeen puntari näytti 65,5kg.
  2. Kokemusta ainoastaan Polarista. Eka oli V800 ja nyt Vantage M. Mitä rannesykemittaukseen tulee, niin Vantaget,Ignite,Unite ja GridX omaa ainoastaan Polarin mittareista kunnollisen mittauksen. Jos nyt menisin kellokaupoille ostaisin Uniten tai GritX:n. Unitessa ei ole omaa GPSää, mutta voi käyttää sitä puhelimesta. Itselläni puhelin kulkee aina lenkillä mukana. Unen ja palautumisen seuranta on hyvää ja nyt olen käyttänyt myös tuota fitspark-treeniopasta kunnon kohottamiseen. Tuossa linkin vertailussa ei Vantageissa ollut uusin softa, eli lisää ominaisuuksia on tullut päivityksenä.
  3. Kardio kevyt 1h18min kävelyä 8,4km. Vantage M:n kuntotesti antoi h10-sykevyöllä tehtynä tulokseksi 63 VO2max. Samalla huomasin, että tuo kuntotesti vaikuttaa noiden kardioreenien pituuksiin. Kevyeen tuli 1:11-> 1:18
  4. Kardio Intervalli 1h14min, 14,5km. 15min lämmittely, 6kpl 5min vedot 4min pal. (Vauhti ka. / Keskisyke / Maksimisyke) 1.4:18 / 160 / 166 2.4:20 / 163 / 167 3.4:25 / 164 / 167 4.4:23 / 164 / 169 5.4:36 / 164 / 167 6.4:34 / 163 / 166 5min jäähdyttely loppuun. En seurannut kellosta vetoja, vaan mahd.rennosti kovaa.
  5. Kehonpaino perus 30min ja Kuntopiiri edistynyt 51min. Pientä sauna jumppaa anoppilassa.
  6. Core perus 25min, keskivartalon voimistelua.
  7. Kardio Keskitaso 1h11min, 13km, keskisyke 144. Vähän raskaat jalat, ei aivan rentoa menoa.
  8. Kardio Tempo 57min, 11,32km, keskisyke 152. 15min lämmittely, 14min jäähdyttely ja 28min, 6,25km, 4:29min/km, keskisyke 164.
  9. Kuntopiiri perus ~50min. 178,1km tuli juoksua kesäkuulle, 13kpl lenkkejä. 7 voimaharjoittelua, 3 palauttavaa kävelyä ja yksi pyöräily. Yht: 28:12h ja 15904 kcal. Kuutena päivänä vain olin.
  10. Kardio kevyt, palauttava kävely 1h 11min. 7,7km, syke ka. 100.
  11. Kardio pitkä 2h5min 21,1km avg131. Näkyy sopivan viileässä ja/tai yöjuoksut paremmin. Edellinen yö meni mökillä sääskien kanssa sotiessa niin ettei kello rekisteröinyt sitä edes uneksi. Siitä huolimatta tai ehkä juuri siksi ohjelma arpoi pitkän lenkin tälle päivälle. Edellinen lenkki oli oma juoksuindex ennätys 69 ja tämä nukkumattoman yön jälkeinen ja kesken lenkin vuorokausikin vaihtuva 66. Palasin näiden kahden lenkin myötä samalle tasolle takaisin, missä olin ennen vasemman polven oireilun alkua n.2kk sitten.
  12. Kardio keskitaso 1h11min, 13km, avg133. Illan hämärtyessä ja viiletessä lenkkeily mökillä.
  13. Palauttava harjoitus, kardio kevyt. Kävellen 70min ja 7,5km.
  14. Kardio Keskitaso 75min 13km. Vähän eilisen juoksusta jalkojen aukasua ja kuumassa opettelua. Harkinnassa mennä 11.7 Liminkaan juoksemaan kymppi, saisi ainakin kokemusta. Ainut noteeraus ko matkalta viime vuoden keväältä ~48min.
  15. Yhden lepopäivän jälkeen Nightly Recharge näytti erittäin hyvää. Kello ehdotti voimailua, mutta valitsin listalta Kardio Intervallin. 1h14min, 14km. 15min lämmittely, 6kpl 5min vetoja 4min palautuksella ja 5min jäähdyttely loppuun. Vedot (min/km): 1. 4:34 2. 4:45 3. 4:40 4. 4:42 5. 4:44 6. 4:39 N.166-167 sykkeellä menee hengitys maksimille. Lenkki meni ilman juomista, mutta päätin lenkin suoraan lähikauppaan ja korjasin tilanteen.
  16. 3pv putkeen ollut Nightly Recharge heikko. Kello ehdottaa palauttavia lenkkejä. Ensin saattoi olla syynä puolen yön aikaan saunominen. Pari kertaa viitsi käydä tekemässä palauttavan, mutta tänään ei riittänyt enää moti. Nuorimmainen kuumeessa, liekö enteilee sitten jotain tautia.
  17. Kevyt 1h15min 11,8km avg131.
  18. Kuntopiiri Perus 1h ennen Juhannuksen viettoon rauhoittumista. Eilen oli hierontapäivä.
  19. Heti aamusta Kardio Tempo 60min 11,3km. 15min lämmittely ja 13min jäähdyttely. 32min, 6,7km, 4:45min/km, AVG 164. 1:40 puolikkaan alitukseen riittää 4:44 keskivauhti, joten lähellä tavoitetta ollaan. Asics EvoRidet hankin Stadiumista, ensivaikutelmalta hyvät.
  20. Kehonpaino perus 30min. Kello ei saanut viime yöltä koostettua Ans-tilaa. Ennen ensimmäistä 4h uniajan täyttymistä reilu tunti valvomista ja sen jälkeen vielä kuitenkin vajaa 5h unta. Palautuminen määräytyy Polarissa aina ensimmäisestä 4h unesta. Kun on pieniä lapsia, voi joskus käydä näin. Asunto ei ole onneksi kuuma.
  21. Muotoilin asian epätarkasti. Urheiluhieroja siis painoi sitä kohtaa ja totesi vain että saat huutaa niin paljon kuin ääntä lähtee. Toki sen käsittelyn jälkeen tennispallon päällä istuen pyörittelin sitä kohtaa. Oli pari päivää helppo löytää kohta, kun niin hellänä oli vielä. Mulla se aiheutui n.4kk 4krt/vk punttitreenistä johtuen ja onnekseni oli tuosta johtuva.
  22. Mulla oli aikoinaan vastaavanlainen kipu. Kävin kiropraktikon/urheiluhierojan vastaanotolla ja paljastui että piriformis-lihaksen kireys aiheutti hermon pinnetilan. Osasi helpon, mutta kivuliaan keinon vapauttaa ko pinnetilan. Yksinkertaisesti pienen lämmittelyn jälkeen painoi sitä kohtaa n.parin minuutin ajan kunnes tunsin itsekkin että nyt vapautui.
  23. Kevyt palauttava lenkki 10km 1:05h.
  24. Kardio Pitkä 2:16, 20km ja AVG 131. Ensimmäinen 1000km tälle vuodelle rikki. 👍 Hellettä oli ja nestettä olisi voinut olla enemmän mukana.
  25. Ensimmäinen 1000km rikki tälle vuodelle.
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy