Jump to content
Juoksufoorumi.fi



mooni1980

Jäsenet
  • Content Count

    2
  • Liittyi

  • Last visited

About mooni1980

  • Syntymäpäivä 26.05.1980

Recent Profile Visitors

77 profile views
  1. Seuraava kisa Helsinki10 huhtikuun lopulla! 

  2. Kiitos vinkeistä! Te ootte ihania! Helsinki10:n porukka laittoi jopa kuvaajansa keväällä katutasolle ja olivat ottaneet lähiksen, jossa oli kanta-astuja. Sit se kuva laitettiin kisan jälkeen nettiin silleen, että "tyypillinen kanta-astuja". Ihme kiihkoilua. Tosiaan, kun tätä miettii, niin jokainenhan on yksilö.. Mulla itselläni on korkea jalkaholvi. Astunta on varmaan kaikilla jonkin verran erilaista. Siitä tulee vaan lannistunut olo, jos lenkillä ajattelee etten "osaa tehdä tätä oikein"... Kokeilen seuraavaksi tunnustella tota painopistettä...
  3. Miten te olette saaneet harjoiteltua päkiä-astuntaa niin, että siitä tulee luonnollinen tapa juosta (menee "lihasmuistiin")? Mä oon juossut muutaman vuoden sillä paljon parjatulla kanta-astunnalla. Tänä vuonna aloitin juokseen 10-16 km pätkiä (aiemmat lenkit lyhyempiä) ja mulle sanottiin, että kannattais harjoitella päkiä-astunta, ettei polvet mene.( Heh, no joo ne onkin viime aikoina vähän klonksuneet...) Googlasin jotain harjoituksia: "sivulaukka" ja kantapäät peppuun, polvien nostelu.. Harjoitukset onnistuu, mutta tsiisös sentään kun pitäis juosta päkiöillä.. En keksi yhtään epäluonno
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy