Jump to content
Juoksufoorumi.fi



kruuki

poista
  • Content Count

    4
  • Liittyi

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hyvä kysymys. Voisikohan keho, mikä toimii pääsääntöisesti hiilihydraateilla alkaa tehokkaammin käyttää hyödyksi rasvoja tälläisen harjoittelun kautta. Mielenkiinnolla odotan viisaampien kommentteja.
  2. Ihan mielenkiinnosta: oletko koskaan tehnyt ohjelmia muille/ollut jossain seurojen harrastustoiminnassa mukana? Kiinnostavaa luettavaa päiväkirjasi, tsemppiä harjoituksiin!
  3. Itselläni on ollut tapana jatkaa juoksua viikkotolkulla ongelmien alkaessa ja samalla uskoen, että alkaneen vaivan saisi kuntoutettua harjoittelun ohessa. Viimeksi itb-ongelmien alkaessa jatkoin sitkeästi juoksua ja tein kaikki mahdolliset internetistä löytyneet kuntoutusohjeet, hieronnat, kylmähoidot ja kineesioteippaukset. Minulle on ainoastaan auttanut vain lepo ja mitä nopeammin olen ymmärtänyt lopettaa harjoittelun ja antaa levon korjaa tilanteen sitä nopeammin olen taas päässyt aloittamaan juoksemisen kivuttomasti. Uskon, että varsinkin säännöllisellä voimaharjoittelulla voidaan ennaltaehkäistä monien rasitusvammojen syntymistä, mutta rasitusvammojen syntyessä pitää muistaa myös osata hypätä "telakalle" rohkeasti. Tämä siis vain oma mielipiteeni.
  4. kruuki

    "Telakalla"

    Pakko se on nyt ilmottaittaa itsensä toistaiseksi telakalle. Kaksi viikkoa sitten alkanut epämääräinen polvikipu ei hellitä: pitänyt kaksi kolmen pvn juoksutaukoa, joka auttaa siinä määrin että kävelyssä kipua ei ole mutta juostessa kipu palaa lähes välittömästi.
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy