Jump to content
Juoksufoorumi.fi



Titanium

Jäsenet
  • Content Count

    5
  • Liittyi

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pidän liikunnasta sen verran, että tykkään tehdä sitä päivittäin mielen ja terveyden takia. Miten juoksutreenit kannattaisi rakentaa, että kunto nousee hyvin? Mullahan on siis kohtalainen kuntotaso. Nyt olen kahdesti viikossa juossut kovempaa. Muut menee 60-70% maksimisykkeellä. Sitten olen tehnyt yhden hieman pidemmän lenkin. Enimmäkseen kävelen, mutta hölkkään vähän. Joka neljäs viikko olen tiputtanut tehoja ja määrää. Nyt siis eka kuukausi menossa. Samalla vauhdilla (ihan vain kävelyä) pääsen nyt 20 lyöntiä ä/min vähemmällä.
  2. Titanium

    Cooper

    Kiitos vastauksesta! Näin ajattelinkin, että on juostava paljon. Pitää nyt vuoden kaksi rakentaa tuota peruskuntoa ihan vaan lenkkeilemällä säännöllisesti.
  3. Mietin lähinnä lahjakkuuden kautta, geeniperimän, kehon rakenteen ja muiden ominaisuuksien kautta. Varmasti näissä nuorissa olisi niitä lahjakkuuksia ja potentiaalia, mutta se tärkeä osuus, itse treeni, puuttuu.
  4. Mietin vain sitä, että paljonko 4000m cooper edellyttää lahjakkuutta. Kuinka moni prosentti väestöstä voisi sen saavuttaa ja minkälaista treeniä se heiltä vaatisi?
  5. Titanium

    Cooper

    Haluaisin nostaa cooperin tulokseni 2500 metristä 3500 metriin. Minulla ei ole aikarajaa, ehkä 2-4 vuodessa olisi kiva saada tuo tulos. Miten minun kannattaisi treenata?
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy