Jump to content
Juoksufoorumi.fi



tmak

Jäsenet
  • Content Count

    28
  • Liittyi

  • Last visited

About tmak

  • Syntymäpäivä 22.11.1994

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Onko mielessä joku suunnitelma B, mikäli länsinaapurissa ei voi juosta?
  2. Viikon 1 treenit: Ma: 15min+ loikat 5 x 3 sarjaa, toistoina 6 loikkaa per jalka+ 30min yht. matolla 8,30km @5:28, hr 129 Ti: 10,37km @ 5:32, 134 Ke: 11,57km @ 5:12, hr 141, max 163 sis. matolla 5 x 6min / 1:30min kävelypalautus Vedot: @4:16(298W), 4:20(298W), 4:19,(297W) 4:19(298W), 4:10(307W) (maton mukaan 4:08, 4:08, 4:08, 4:08, 4:00) To: 8,59km @ 6:06, hr 122, 208W sis. 7 stridea Pe: (a) 6,38km @ 6:05, hr 124, 216W (ip) 14,41km @ 5:02, hr 142, max 156, 257W sis. 10km @4:39, hr 150, 277W La: Liukulumiekenkäily Helvetinjärven kp 13,9
  3. Viikon 53 treenit: Ma: 10,50km @ 5:33, hr 132, 231 W Muuten ei kirjattavaa urheilua. Yht. 10,5km Eiköhän taas huomenna jatketa.
  4. Viikon 52 treenit: Ma: 16,26km @ 5:41, hr 125 Ti: (a) 6,32km @ 5:52, hr 129 sis. 5 stridea (ip) 15,09km @ 4:59, hr 137 max 161 sis. 5 x 6min / 1:30min kävely Vedot: @4:04, 4:01, 4:02, 4:00, 3:57 Ke: 7,83km @ 5:45, hr 126 To: 9,15km @ 4:41, hr 145, max 166, 279W sis. 5km @ 4:01, hr avg 158 Kova vitonen, jossa tarkoitus oli pitää syke max 162bpm, mutta pariin otteeseen ylämäessä lipsahti vähän korkeaksi. 320W oli työosion teho. Periaatteessa olin hieman pettynyt aikaan, sillä ei jäänyt tuntumaa, että tuosta raastamalla olisi juurikaan saanu
  5. Verrattuna suomalaisiin urheilijoihin, ovat varmaankin mahdollisuudet levätä paremmat. Varsinkin naisyleisurheilijat Suomessa tuntuvat jopa rasittavan/stressaavan somen tekemisestä. Kuinka hän paljon on palautumisesta pois? Toki elanto on varmasti myös isosti siitä kiinni.
  6. Hienoa pitkäjänteistä työtä olet tehnyt. Laitetaan ketju ehdottomasti seurantaan.
  7. Viikon 51 treenit: Ma: Kuntosali 57min + 8,09km @ 6:09, hr 125 sis. 4 stridea Ti: Juoksumatto 11,26km @ 5:35, hr 139 max 161 sis. 5 x 6min / 1:30min kävely Vedot: 5:06, 4:40, 4:21, 4:27, 4:30 Maton vauhdilla vedot: 4:17, 4:08, 4:00, 4:00, 4:00 Tuli kyllä hiki ekalla mattokerralla pitkään aikaan. Ke: 8,23km @ 6:10, hr 124 sis. 5 stridea To: (a) 6,39km @ 6:29, hr 118 (ip) 13,92km @ 4:53, hr 139, max 153 sis. 10km @ 4:33, hr avg 145 Väärä kenkävalinta pääkallokeliin. Pe: Kuntosali 59min + 7,85km @ 6:01, hr 124 La: 20,18km
  8. Viikon 50 treenit: Ma: 2,64km @ 5:41,+ erilaiset loikat 5 x 3 sarjaa, toistoina 6 loikkaa per jalka+ 4,63km @ 5:38, yht. 8,12km, hr 124, max 137 Kellon akku loppui vajaa 3km ennen kotia. Ti: (a) 6,36 @ 6:22, 120 sis. 4 stridea (ip) 13,64km @ 4:58, hr 137 max 164 sis. 7 x 1km / 1:05min kävely Vedot: 4:12, 4:07, 4:04, 4:02, 4:00, 3:55, 3:49 Tuntuma hyvä. Ke: 6,42km @ 5:42, hr - Sykevyön sensori unohtui, joten ei sykekäyrää. Pikaisesti suoritettu kevyt lenkki ennen UCL pelejä. To: 13,99km @ 4:45, hr 137, max 152 sis. 10km @ 4:25, hr
  9. Eiköhän tuosta ole suunta ylöspäin💪 rennot kiihdyttelyt lenkin aikana voisi olla avuksi.
  10. tmak

    Atreyu

    Atreyu tarjoaa mielenkiintoista subscribe-mallia kenkätoimituksiin. Merkin basemodel on yksittäistoimituksena 95$ ja 1/2/3 kk toimitusvälin tilausmallilla 55$. Olisin kokeillut tätä kolmen kuukauden tilausvälillä, sillä sen olisi voinut irtisanoa tai muuttaa ilman rajoitteita, mutta Suomeen rahti+verot olisivat olleet 64.09$, eli enemmän kuin itse kenkä. Tämä tarina on mielestäni todella mielenkiintoinen. Toivottavasti kasvaa sen verran, että toiminta EU-maihin helpottuisi. Onko kukaan tilannut näiden kenkiä?
  11. Viikon 49 treenit: Ma: 2,64km @ 5:45, hr 120+ erilaiset loikat 6 x 3 sarjaa, toistoina 6 loikkaa per jalka+ 7,83km @ 5:38, hr 130 yht. 11,36km Ti: 13,14km @ 5:06, hr 137 max 161 sis. 7 x 1km / 1:05min kävely Vedot: 4:14, 4:09, 4:05, 4:02, 4:00, 3:58, 3:55 Jos tuntuisi jokainen lenkki tältä, niin parempi olisi vaihtaa harrastus playstationin pelaamiseen. Ke: 6,39km @ 6:04, hr 122 sis. 4 stridea Kevyt lenkki, jalat hyvin väsyneet lähtiessä. To: 12,06km @ 4:50, hr 138, max 151 sis. 10km @ 4:41, hr avg 141 Maaston mukaan PK2-VK1 molemmin
  12. Viikon 48 treenit: Ma: 7,90km @ 6:24, hr 121 Palauttava Ti: (a) 6,36km @ 6:21, 6:21, hr 120 sis. 4 kpl strideja (ip) 13,40km @ 5:05, hr 133 max 159 sis. 7 x 1km / 1:05min kävely Vedot: 4:15, 4:09, 4:07, 4:05, 4:04, 4:00, 3:58 Tosi hyvää menoa. Ke: 10,82km @ 5:51, hr 121 To: 12,09km @ 4:32, hr 145, max 162 sis. 10km @ 4:18, hr avg 150 Kympin kiihtyvä veto (VK1-->VK2). Eka vitonen21:48 ja kääntäen sama reitti takaisin 21:08. Maksimisyke kävi yläkynnyksellä Kaupin pesäpallostadionin jyrkähköissä nousuissa takaisin tullessa, muttei aja
  13. Viikon 47 treenit: Ma: 10,21km @ 5:18, hr 132, max 146 Kiihtyvä PK. Ti: 13,95km @ 5:05, hr 138 max 165 sis. 7 x 1km / 1:05min kävely Vedot: 4:19, 4:11, 4:05, 4:01, 4:05, 3:59, 4:00 Ke: (a) 6,41km @ 6:38, hr 120, sis. 4 stridea (ip) kuntosali 81min To: Sulkapallo 60min, hr 101 Pe: Kuntosali 59 min + 11,78km @ 5:35, hr 129, max 140 Kiihtyvä PK. Ei ole tullut ennen tehtyä tämänlaista treeniä, mutta helppo tapa saada voimatreenit mukaan ohjelmaan. La: 8,40km @ 5:51, hr 128 Vähän epämukava lenkki, kun tuli lähdettyä melkein heti syömisen j
  14. Viikon 46 treenit. Ma: 10,25km @ 5:08, hr 134 max 168 sis. 12x400m / 1min ~100m kävely vauhdit: 1:25.8, 1:25.4, 1:24.9, 1:25.1, 1:27.2, 1:26.5, 1:23.7, 1:27.4, 1:24.9, 1:26.5, 1:25.6, 1:21.3 Tuli juostua hieman liian kovaa, kun muistin väliajat viimekertaisesta hieman väärin. Lähes kaikki vedot tuli aika tarkkaan 1:25. Osassa veto venähti, kun en hanskat kädessä saanut kierrosta päätettyä. 11. veto anaerkille ja viimeinen reippaasti yli. Ti: Lepo Ke: (a) 6,45km @ 5:27, hr 125 sis. 4 stridea (ip) kuntosali 60min To: (a) 10,31km @ 5:38, hr 129 (i
  15. Joskus boulderointia kokeilleena tässä pitää kyllä osata optimoida palautusajat, tai muuten tyhjenee kädet aika nopeasti😀 Viikon 45 treenit: Ma: 11,29km @ 5:39, hr 126 Ti: 11,96km @ 5:05, hr 136 max 166 sis. 6 x 1km / 1:05min kävely Vedot: 4:05, 4:03, 3:52, 3:56, 3:50, 3:50 Ke: (a) 6,34km @ 6:25, hr 120, sis. 4 stridea (ip) sulkapallo 57min + kuntosali 44min To: (a) 6,35km @ 6:18, hr 120, sis. 4 stridea (i) 14,85km @ 5:06, hr 139 max 153 sis. 10km @ 4:43 Oli vaikeuksia saada itseä lähtemään lenkille. Sama treeni, samalla reitillä, k
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy