Jump to content
Juoksufoorumi.fi



tmak

Jäsenet
  • Content Count

    46
  • Liittyi

  • Last visited

About tmak

  • Syntymäpäivä 22.11.1994

Recent Profile Visitors

122 profile views
  1. Tuo kuukausittainen saas-laskutus on varmasti firmoille niin iso houkutus, ettei sitä tässä voitu vastustaa. Olisin itse tästä kiinnostunut, mikäli tässä olisi jotain lisää vrt. Garmin connect, mutta ei sellaista tainnut ainakaan nyt tulla. Itsellä ei siis ole trainingpeaksia tms. @Spica, itselle tuli juoksupodi joulua ennen muistaakseni noin viikossa kotiin. Lähti suoraan Euroopan varastolta (olikohan Hollannista?).
  2. Viikon 14 treenit (maratonjakson vk 6) Ma: 17,30km @ 5:13, hr 132, 246 Ti: Lepo Ke: 17,12km @ 5:16, hr 133 max 168, 240W sis. 8 x 1:30min / 1:30min hölkkää Vedot: @ 3:35 337W, @ 3:42 337W, @ 3:31 342W, @ 3:36 343W, @ 3:29 348W, @ 3:34 347W, @ 3:25 352W, @ 3:28 355W To: (ip) 15,27km @ 5:50, hr 125, 221W (i) 17,50km @ 5:23, hr 136, 241W sis. 6 x 30sek / 1min, ka. 364W Pe: 15,60km @ 5:48, hr 128, 224W La: Lepo Su: 27,18km @ 5:31, hr 129, 232W Yht. 109,98km (425 RSS) Tuli taas tiistaina ylimääräinen lepopäivä ja piti korvata s
  3. Eilen muuten lanseerattiin Stryd Membership. Uudet ominaisuudet pääosin harjoituksiin ja harjoitusohjelmiin liittyviä: laajempi harjoituskirjasto ja harjoitusten luominen (kuten esim. Garmin connectissa pystyy ilmaiseksi tekemään). Hinta palvelulle on 9,99$/ kk. Ilmainen 30 pv kokeilujakso ja tarjouksena 19,99$/ 6 kk voimassa 6.5 asti. Itse ajattelin ottaa tuon 6 kk mittaisen pätkän, mutta tuskin arvostan tuota ominaisuutta 10usd arvoiseksi. Mahtaako nuo hinnat olla tänne Pohjolaan lisäksi käännetty 1:1 euroiksi, ainakin alemman linkin perusteella. Uusill
  4. Viikon 13 treenit (maratonjakson vk 5) Ma: Lepo Ti: 14,58km @ 5:04, hr 131, 251W Ke: 17,61km @ 5:07, hr 130 max 149, 251W sis. 2 x 12min / 3min hölkkää Vedot: @ 4:30 289W, @ 4:27 294W To: 13,25km @ 5:30, hr 124, 233W Pe: 15,23km @ 5:12, hr 132, 248W sis. 6 x 30sek / 1min, k.a 347W La: (ap)14,72km @ 5:37, hr 128, 233W (ip) 24,00km @ 5:38, hr 131, 230W Su: 7,73km @ 6:28, hr 119, 202W Yht. 107,13km (420 RSS) Maanantaina myöhään venyneen työpäivän ja sateisen ilman aiheuttaman motivaatiovapaan takia tuli tuplalepo ja siksi vii
  5. Viikon 12 treenit (maratonjakson vk 4) Ma: 14,48km @ 5:10, hr 130, 248W Ti: 11,64km @ 5:09, hr 133 max 161, 250W sis. 10 x 1min / 1min hölkkää Vedot: @ 3:30 343W, @ 3:36 343W, @ 3:32 343W, @ 3:30 345W, @ 3:34 343W, @ 3:33 342W, @ 3:31 341W, @ 3:35 347W, @ 3:32 345W, @ 3:31 346W Ke: 12,46km @ 5:40, hr 125, 227W To: (a) 2,04km @6:02 + loikat + 1,51km @ 5:38 (ip) 17,55km @ 5:07, hr 133, 251W sis. 6 x 30sek 336-349W / 60sek hölkkää Pe: 12,21km @ 5:45, hr 120, 224W La: 21,56km @ 5:40, hr 123, 226W Su: Lepo Yht. 93,47km (365 RSS)
  6. Viikon 11 treenit (maratonjakson vk 3) Ma: 11,32km @ 5:20, hr 128, 244W Ti: Matolla 13,47km @ 5:04, hr 131 max 157, 243W sis. 5 x 3min / 1:30 hölkkää Vedot: @ 3:54 311W, @ 3:55 309W, @ 3:57 307W, @ 3:55 309W, @ 3:54 309W Ke: 11,65km @ 5:45, hr 121, 227W To: 12,43km @ 5:18, hr 127, 246W sis. 4 x 30sek 336-349W / 60sek hölkkää Pe: 10,62km @ 5:45, hr 116, 225W La: (ap) Loikat ja ylä- ja keskivartalon lihaskuntoliikkeitä 60min (ip) 19,03km @ 5:42, hr 124, 227W Su: 7,15km @ 6:20, hr 114, 206W Yht. 85,68km (312 RSS) Sykkeet täll
  7. Viikon 10 treenit (maratonjakson vk 2😞 Ma: 11,45km @ 5:16, hr 136, 240W Ti: Matolla 10,81km @ 4:38, hr 144 max 171, 264W sis. 25min time trial: 6,55km @ 3:48, hr 160, 317W Puolesta välistä kiihtyvä aikakoe. Loppuun jo aika rajua yritystä. Ke: 10,44km @ 5:46, (sykevyö unohtui), 222W To: 12,63km @ 5:19, hr 130, 245W sis. 4 x 30sek 336-349W / 60sek hölkkää Pe: Sulkapallo 60min La: (ip) 15,69km @ 5:44, hr 131, 225W (i) 14,60km @ 5:32, hr 136, 237W Su: Lepo Yht. 75,61km Ihan onnistunut viikko takana. Perjantaille suunniteltu 60
  8. Viikon 9 treenit (maratonjakson vk 1): Ma: 6,02km @ 6:06, hr 126, 213W Ti: 6,76km @ 5:25, hr 133, 235W +1h padelia Ke: Lepo To: 6,01km @ 6:06, hr 121, 212W Pe: Lepo (aikatauluongelmia) La: (ip) 5,98km @ 5:59, hr 126, 218W (perjantaille ohjelmoitu treeni) (i) 6,52km @ 5:31, hr 132, 236W Su: Lepo Yht. 31,29km Aika hankala viikko, josta ei jäänyt paljon kerrottavaa. Sykkeet hieman korkeat,luullakseni viime viikon torstain verenluovutuksen vuoksi. Ainakin minulla tuntuu verenluovutuksessa käyminen vaikuttavan suoritustasoon hetkellisest
  9. Viikon 8 treenit: Ma: 9,32km @ 6:04, hr 119, 215W Ti: Lepo (ei päässy Pirkkahalliin treenaamaan) Ke: Matolla 13,65km @ 4:51, hr 138 max 163, 252W sis. 5 x 6min / 1:30min kävelypalautus Vedot: @3:47(321W), 3:45(321W), 3:44,(326W) 3:44(325W), 3:44(325W) Yläkynnys 162bpm saavutettiin kaikilla, paitsi ensimmäisellä vedolla. To: 8,02km @ 5:49, hr 123, 222W Pe: Lepo (myöskin suunnittelematon) La: 19,11km @ 5:14, hr 137, 246W Pidempää PK2. Su: 16,38km @ 5:50, hr 126, 222W Yht. 66,5km Vähän jäi vähäiseksi lopulta tämän viikon juok
  10. >6... 40 min alueet on juostu ulkona 5k (24.12) ja 10k (16.2). Nuo matolla tehdyt 5x6min vedot ovat tosiaan tuntuneet hyviltä 330W teholla, mutten ole älynnyt huomioida siinä ilmanvastusta, joka on ollut ulkojuoksuissa/sisäradalla tosiaan pääasiassa 3%. Kyllä se 330W vitonen taitaa olla vielä vähän kova. Kiitos @AnttiSn pallottelusta tässä tehoasiassa! Tästä on ollut paljon hyötyä. Tänään oli tarkoitus mennä juoksemaan tuo testi 5k. Eivät päästäneet Pirkkahalliin, sillä yli 20v. harrastajat eivät ole koronatilanteen vuoksi sallittuja. Harmittaa, mutta ymmärrän asian. T
  11. Kiitos vinkeistä! Stryd laskee automaattisesti mun CP:ksi 314W, mutta sille pitäisi kyllä saada enemmän dataa pyöriteltäviksi, kun en ole juuri kovatehoisia testejä tehnyt. CP:n puolesta tuo 330W voisi olla 5k teho. Todennäköisesti viime viikon 10k veto taisi jäädä hieman vajaaksi, sillä keskisyke jäi selvästi alle anakynnyksen (153 vrt. 162). Matolla olen viime viikkoina tehnyt kynnystreeninä 5 x 6min / 1:30. Viimeksi viimeiset kolme vetoa tuli @ 3:45 (n. 330W) maksimisykkeen ollessa 162 (yläkynnys). Tuossahan se melkein olisi, kun vain jättää välikävelyt pois 😀. Kokeilin
  12. Viikon 7 treenit: Ma: Kuntosali 60min + matolla 8,99km @ 5:34, hr 125, 227W Ti: (a) 5,01km @ 6:20, hr 116, 199W (i) Sisäradalla 10km testi 2,12km @ 6:01, 203W 10,01km/ 39:48min @ 3:59, hr 153 max 165, 310W 2,13km @ 5:42, 221W Hyvä veto yksinään Pirkkahallissa. Kilsat tasaisesti 4:00 ±3 sekuntia, pl. viimeiden 3:46. Viimeinenkin melko tasavauhtinen, mutta viimeinen 300m kierros omahavaintona Raitasen sisähallikisojen viimeistä kierrosta vastaavalla loppukirillä. Ke: 9,07km @ 6:15, hr 114, 202W sis. 7 stridea To: Matolla 16,33km @ 4:43, hr 133 ma
  13. Viikon 6 treenit: Ma: 8,97km @ 5:10, hr 130, 251W Ti: Matolla 60min @ 4:55, hr 139 max 162, 261W sis. 5 x 6min / 1:30min kävelypalautus Vedot: 320W, 320W, 328W, 330W, 328W (maton mukaan 3:52, 3:52, 3:45, 3:45, 3:45) Ke: Hiihto vapaalla 12,28km @ 4:17, hr 133 To: Matolla 75min, hr 136 max 149, 260W sis. 45min @ 4:20, hr 143, 283W Pe: Matolla 15min + Loikat 6 x 3 x 6 per jalka + 60min matolla yht. 14,01km @ 5:25, hr 126, 233W La: Hiihto vapaalla 23,00km @ 4:07, hr 121 (rannesyke, vääristi alakanttiin) Su: 5,71km @ 5:58, hr 120, 218W Yht
  14. Viikon 5 treenit: Ma: Lepo Ti: Matolla 60min @ 4:55, hr 134 max 161, 263W sis. 5 x 6min / 1:30min kävelypalautus Vedot: 317W, 315W, 318W, 316W, 325W (maton mukaan 3:52, 3:52, 3:52, 3:52, 3:45) Ke: Hiihto vapaalla 16,18km @ 4:08, hr 130 Kireä pakkanen teki ladun nihkeäksi To: 8,70km @ 5:41, hr 124, 224W sis. 6 stridea Pe: Matolla 20min + Loikat 6 x 3 x 6 per jalka + 30min matolla, hr 122 La: Lepo, 47min / 9km retkiluistelua (hokkareilla) Tohlopilla vauhdilla retki miinus, jolloin keho syväjäässä Su: 18,56km @ 5:43, hr 124, 227W Yht. 5h
  15. Viikon 4 treenit: Ma: Kuntosali 60min + 6,74km @ 6:11, hr 125, 209W Ti: (a) 6,68km @ 5:50, hr 128, 222W (ip) matolla 12,63km @ 4:55, hr 136 max 159, 249W sis. 5 x 6min / 1:30min kävelypalautus Vedot: @4:01(306W), 4:01(305W), 4:02,(305W) 4:01(306W), 3:53(315W) (maton mukaan 4:00, 4:00, 4:00, 4:00, 3:52) Ke: 7,97km @ 5:59, hr 121, 215W To: (a) 6,33km @ 5:50, hr 121, 219W (ip) matolla 14,35km @ 4:52, hr 134 max 145, 256W sis. 10km maravauhtista @ 4:32, hr 140, 274W Pe: Matolla 20min + Loikat 7 x 3 x 6 per jalka + 30min matolla juoksu yht. 9,3
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy