Jump to content
Juoksufoorumi.fi


nana73

Jäsenet
  • Posts

    75
  • Liittyi

  • Last visited

Converted

  • Tavoite
    Leva livet!

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Osteopaatilla pääsin itse aikoinaan rajuista lisälyönneistä eroon, suosittelen. Mieluusti aluksi enempi lenkkejä eikä tarvi edes olla pitkiä aivan kuin MikkoVe kirjoitti.
  2. Kävin pitkällä lenkillä tänään, eli maltillinen vauhti.. Nämä satanan paarmat ja hyttyset tuolla Joupiskan metsässä 😔
  3. Voimia Sepolle ja lapsellesi myös! Totaalinen tauko juosksuta taitaa olla nyt paikallaan ja hyvä fyssari ehkä?
  4. Haha, eipä tarvi treenata noille sun juurikaan! Tarkoitan että olet nyt jo noilla tuloksillasi todella rautaisessa ja kadehdittavassa kunnossa! Esimerkki siis meille muille! Hyvä! Toki kysymykseesi tämä ei vastannut 😄 Jatka samaa rataa ja kerro miten meni mara tai puolikas! Mahtavaa että olet tuossa iässä noin rautaisessa kunnossa, kumarran!!!!
  5. Juu kyllä aika kireällä saa pitää, silti vähän välillä korjailla vyön asentoa 🙂. Jostain syystä V800 kello tunnistaa paremmin uintityylit? Teen aina volttikäännöksen altaan päässä, joskus tämä Grit jättää 25m väliin? V800 ei tehnyt tuota koskaan. Toki noikin on aika harvinaisia onneksi. Jostain syystä perhosuinti muuttuu rintauinniksi Gritillä? V800 ei erehtynyt koskaan tässäkään? Mutta en kyllä silti V800 vaihtaisi takaisin. Gritissä kuitenkin niin moni asia parempi kuin tuossa luottopeli V800.
  6. nana73

    Polar Grit X

    Ihan samat kokemukset kuin yllä. Voimistelussa, salilla ja uinnissa ei ranteesta otettuun sykkeeseen voi luottaa. Mitä kovempi setti perhosta tai vapaata altaassa niin Grit X on ulkona ja näyttää ihan mitä sattuu. Sama juttu salilla kun puristat vähänkään kovempaa tankoa niin sykkeet tippuu? Voimistelussa myös pihalla kuin lumiukko. Mutta onneksi on h-10, sen kanssa aivan loistava klocka! 😀
  7. Itsellä ei toimi niin että voisi luottaa. Sykevyön kanssa hyvin (H-10)
  8. Rentoutta lisää ja liukua, helppo täältä toki sanoa. Huomasin että veto jää vajaaksi vie se ihan loppuun asti. Hieman liian jäykkänä kädet. Pätki uintiasi ja tee noita lyhyempiä sarjoja juuri niinkuin Villea neuvoi.
  9. Olet ehkä oikealla tiellä, jätä HETI liike väliin tai tee jotain muuta kuin sitä mikä aiheuttaa kipua (pienikin kipu voi olla iso yöllä!). vähän kerralla lisäten eteenpäin ->
  10. Arostan asennettasi, periksi ei anneta! Varmasti löytyy vielä vuosiksi lajeja joita voi treenata! Tsempit sulle!
  11. nana73

    Polar Grit X

    Ei mielestäni tätä voi tehdä millään Polarin kellolla. Korjatkaa jos olen väärässä. Eikä siis Flow:ssakaan tällainen onnistu.
  12. Muusia soijasuikaleiden kera+ punajuuria ja kaali-porkkanaraasteella, tietenkin piimää lasillinen päälle 🙂 Törkeän hyvää ja täyttävää
  13. Plymouth Cuda, oisko ollut 71 tai 72 vm. Hieno äänekäs ja nopea.
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy