Jump to content
Juoksufoorumi.fi


juoksepoika

Jäsenet
  • Content Count

    11
  • Liittyi

  • Last visited

Community Reputation

39 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. KIITOS hyvistä vastauksita! Olisko teillä vielä vinkkejä treenaamisen suhteen, kun aikaa tapahtumaan on reilu kuukausi enää? Pohjat on jo hankittu, joten kannattaako lisätä kilsoja PK juoksulla ja jättää vetoja vähemmälle? Omassa harjoitusohjelmassa on ensi viikolle esimerkiksi maanantaille pitkis, jossa mennään 2,5 h PK ja tämän jälkeen 0,5h maraton pacea. Lisäksi samalla viikolla 2 intervalliharjottelua, joka on mielestäni liian paljon kuormituksen suhteen ja ei tue esim. ultrajuoksua? Ja voiko testijuoksun vaikkapa puolikkaan juosta kk ennen tuota kisaa?
  2. Tällaiseen tapahtumaan tuli osallistuttua, ja tavoite piti lyödä tottakai kisaan! Aiemmin juostuna kaksi maratonia huonolla pohjaharjoittelulla. Nyt treenattu tammikuusta lähtien ohjelmalla, joka sisältää 5 juoksua per viikko (Pitkis, PK1, PK2, intervallit (pääosin 1km vetoja) ja palauttelujuoksu. Pitkisten pituudet vaihellut 15km-34km. Lyhyemmät pitkikset vedetty PK2 ja pitkät PK1. Viikkokilometrejä tullut noin 50-60km, (en ole viitsinyt nostaa enempää, jottei iske loukkaantumisia tai rasitusvammoja). Voisiko näillä pohjilla tavoite olla realistinen? Maraton 3.58, puolikas 1.35, 10km 43, 5km 20.38.
  3. Tosiaan olen muuttamassa Etu-Töölöön Helsinkiin ja ei ole minkäänlaista tietoa lenkkireiteistä ja lenkkipoluista siellä päin. Ottaisin mielellään vinkkejä vastaan. Kiitos jo etukäteen vinkkaajille. 🙂
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy