Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Kaju

Jäsenet
  • Content Count

    182
  • Liittyi

  • Last visited

Everything posted by Kaju

  1. Nyt on muutto sitten mukavasti takana päin. Tänään juoksulenkki 6 km. Tuulta oli aika kovin, mutta se puhalsi sivusta melkein koko matkan. Yllättävän lämmin silti, tarkeni juosta ilman hanskoja. Ensi viikosta saa taas aloittaa normi treenaamisen, kun ei ole muita ylimääräisiä puuhia 😊
  2. 6 km juoksulenkki muuttopuuhien ohessa ja sen päälle testaamaan uusi sauna. Kyllä siellä ihan tarkeni. Ja päälle smurffilimsaa. Oli tosiaan aika keväisen oloinen sää. Rauhallista Joulua kaikille.
  3. Hyvää Joulua myöskin! 😊
  4. Tänään iltahämärässä 10 km lenkki poluilla, onneksi en eksynyt. +5 astetta, ei satanut. Peuran näin metsässä, muuten eipä ihmeempiä. Juoksu kulki melko kivasti, kun alkuun pääsi. Vain neljä treenipäivää ollut tällä viikolla. Koska teen muuttoa ja töissäkin olen, niin ei tahdo nyt oikein ehtiä. Mutta huomenna tulee hiukan treeniä, kun kannan muuttolaatikoita. Siinä tulee ainakin maastavetoa. Myös perjantaina on tarkoitus tehä samaa töitten jälkeen. Mutta sitten on kiva, kun saa kaikki kuntoon. 😊
  5. 6 km juoksua. Hiekotussora asvaltilla on kyllä aika ärsyttävää, mutta onneksi sitä oli vain pieni pätkä. Se niinku... luistaa. Huomasin juosseeni molemmissa jaloissa oikean jalan sukka🤔 ilmankos tuntui niin hassulta. Ihan mukava keli ja lenkki. Ei paha ollenkaan.
  6. Minä tykkään lähteä lenkille, kun alkaa tulla pimeä. Tänään lähdin jo 14.30. Kaikista hienoin on se sininen hetki, mutta tänään se oli kylläkin harmaa hetki. Ihan passeli keli, ei satanut. Koitin rauhallisella tempolla juosta 10 km, kävelyä tuli alkuun ja loppuun se 1,5 km. Ylämäkijuoksua oli taas mulle ihan sopivasti. Aika hyvin juoksu kulki, oli melko kevyt juosta. Nyt tankkausta ja kotihommia loppuilta. Eli yhteensä noin 13 km.
  7. Olipa taas kivan raikas ilma tänään. Reilu 5 km juoksua jossa 10x200 metrin spurtit. Tuli taas hyvä, vetreä olotila kroppaan tästä treenistä, oikein semmoinen voimaantunut olo.
  8. Iltapäivällä 6 km lenkki, pakkasta - 3 eli mainio keli. Tänään sujui juoksu taas ihan hyvin, ei minkäänlaisia ongelmia.😊 Ehkä se auttoi, että olen saanut nukuttua paremmin ja koittanut syödä hyvin. Iltavuoron jälkeen kun ei aina oikein uni tuu, vaikka haluaisi nukkua.
  9. Joo... En ole syönyt ihan niin kunnolla, on jäänyt välipaloja väliin. Unirytmi myös on vähän sekaisin, kun on niin pimeää. No onneksi tämä pimeys loppuu ja pieni pakkanen olisi mulle parempi keli kuin kostea ja kylmä. Eli nyt pitää taas keskittyä syömiseen😂 ja nukkumiseen.
  10. 8 km aamulla. Ei oikein kulkenut juoksu. Tää nollakeli ei oo jotenkin mun keli ollenkaan ja väliin tuli muutamia kävelyaskeliakin... Jalat tuntui väsyneiltä ja ei vaan kerta kaikkiaan päässyt eteenpäin. Nyt olis hyvät neuvot tarpeen?🤔 En ole oikein aamuihminen, siitäkö johtuu?
  11. 5 km, kun sade loppui. Jalat oli raskaan oloiset eilisen kyykkytreenin jälkeen, mutta muuten kiva happihyppely. Toivon kyllä, että tulisi vähän pakkasta.
  12. Kuntosalipäivä oli tänään. Ulkona olikin hirmuinen tuuli. Olisi ollut vaikea löytää sopivaa juoksuvaatetusta.
  13. Heijastinliivi ja valot on hyvä olla pimeällä. Ostin XXL:stä heijastinliivin 8,90€, kun halusin sellasen pinkin On hyvän mallinen ei lepata ja tarrakiinnitys.
  14. Kaju

    Ti 3.12.

    Tänään sujuikin vitonen ihmeen kevyesti. Vähän piti mennä silleen kieli keskellä suuta varsinkin alamäissä, kun en oikein tiennyt onko liukasta, enkä viitsi turhaa laittaa nastareita. Hokan Clifton 6 tuntui pitävän kuitenkin hyvin, paikoitellen sain juosta pyörätietä, joka pidetään sulana. Ihailin kallion seinämästä laskeutuvaa jäätä, joka kimalteli iltavalaistuksessa. Olisi tehnyt mieli juosta vähän pidemmälle, mutta sitten järki huomautti minua säästämään sen seuraavaan kertaan.
  15. Kaju

    Su 1.12.

    Tänään aikainen, rauhallinen 10 km aamulenkki kuntoradalla. - 6 pakkasta ja hiukan tuulta. Jalat suht koht hyvät. Toissa päivän intervalli (ja eilinen kuntosali) vähän tuntui vielä jarruttavan menoa ja hiukan epätasainen luminen polku, siksi vauhti melko hidas. Asvalttipätkät olikin sulia. Hienot oli maisemat, lunta puissa. Mielessä alkoi soida se Joululaulu: Hiljaa leijuu maahan hiutaleet, kiireet unohtuvat taa. Hyppäsin huvikseni ja yritin ravistaa lunta pois männyn oksasta, mutta lumi oli tiukassa. Lenkin jälkeen olotila virkeä ja hyvä, ei yhtään väsynyt.
  16. Aamulla kuntosalitreeni ja sitten töihin reippaana ja virkistyneenä. Myös aurinko virkisti mieltä.
  17. Aamulla satoi vettä kaatamalla, silloin muuta puuhastelua, joten lähdin juoksemaan vasta 16 aikaan. Intervalli treeniä 5 km. Hiekkaradalle oli muodostunut pieniä järviä, joten siirryin asvaltti pätkälle juoksemaan. Myös lunta saatiin iltapäivällä hiukan. Puut näyttivät kauniilta lumisina.
  18. Kuntosalilla tänään normi treeni. Olis kyllä ollut sateinen, raikas keli juostakin.
  19. Eräs henkilö kysyi minulta, että aionko tosiaan lähteä tuonne vesisateeseen juoksemaan. Sanoin suoraan, että aion😎, ilman epäilyksen häivää. Sellanen 6km kevyt lenkki. Vesisade oli hienoa tihkusadetta, niin kuin se usein tähän aikaan vuodesta on.
  20. Tsemppiä Pexi!! Uskon kyllä varmasti, että saat yläselän kuntoon. Mutta kehotan.... Elä tee mitään äkkinäisiä liikkeitä nyt esim. käsien heilautteluja ja sellasta. En osaa selittää miksi... Mutta mulla on sellanen tuntuma, että se voi pahentaa asiaa. Sen sijaan luulisin, että etunojapunnerrus on oikein hyvä liike, jos pystyt pitämään siinä lapatuen tiukkana. En tekisi myöskään mitään roikkumista nyt. Kyllä ne synkät pilvet kohta leijailee pois, usko vaan.
  21. Jos ihan tarkkoja ollaan, niin hiekkaa oli kuntopolku, jota juoksin, mutta sanon kaikkia kuntopolkuja pururadoiksi.
  22. Sunnuntaiaamun alkajaiseksi 4 kierrosta pururadalla. Pakkasta -3 eli kiva rapsakka keli. 10 km juoksua siis päivän alkuun.
  23. Sykemittarikello on ranteessa. Se näyttää matkan ja kaiken tarpeellisen. Ilmeisesti kännykät ei kestä kosteutta/hikeä kovin hyvin, joten jos kovin hikoilee, niin voi puhelimelle käydä huonosti.
  24. Kuntosalilla käsiä ja muutakin... kokovartaloliikkeitä. En ymmärrä miten mun 1,5 tunnin treeni meni sykemittarin mukaan palauttavaksi harjoitukseksi? Ehkä toi tarkoittaa sitä, että siis hapenottokyky tai kestävyys on parantunut. Teen sellasia 3-4 x 10-20 sarjoja noin puolen minsan palautuksella. Mutta siis kiva juttu.
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy