Jump to content
Juoksufoorumi.fi



varolevy

Jäsenet
  • Content Count

    149
  • Liittyi

  • Last visited

Community Reputation

342 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Viimeinen "harjoitusviikko" ennen kisaa. Alkuviikosta mittari antoi outoja lukemia. Hölläsin sitten treeniä jo etupeltoon. Yösykkeet jotka mittaan ranteesta antoi myös lukemia siihen malliin, että jotain on vikana. Olo oli kuitenkin ihan jees. Ei nyt se terävin mahdollinen, mutta ei kremppaa eikä mikään voimaton olo. Semmoinen ihan kiva kasimiikka. Perjantaina sitten töiden jälkeen lenkille ja taas sykkeet ihan tapissa. Mittari pomppaa 150 lukemaan 200m jälkeen ja nyt alkaa jo olla niin pielessä, että ei vastaa kaulatunnetta eikä mitään joten alan epäillä kovasti kell
  2. Saakeli. Selvisi sitten syy korkeisiin sykkeisiin. Patteri oli loppunut vyöstä ja rannesyke antoi omia lukemia. Ilmeisesti se että ottaa kellon irti ranteesta ei käy testistä mistä mittaus otetaan. Luulin tuolla tavalla testanneeni tämänkin mahdollisuuden. On sitten ainakin levätty ennen kisaa. No jos jotain pientä tässä vielä ihan tuntuman ylläpitämiseksi. Saakeli. Pitäisi luottaa omaan tuntumaan enempi.
  3. Eipä tässä nyt pitäisi liikaa olla. Yleensä alkaa unet kärsimään ja tulla muuta oiretta jos olisi sen suhteen liikaa tavaraa. Lähinnä päin vastoin vitutteleepi kun ei pääse lenkille ja pitää kökkiä kotona etätöissä ja muutkin hommat seisoo kun kaikenmoinen rakentelu on vaikeaa kun pitää olla toinen silmä lapsissa ja mielellään molemmat kädet vapaana puuttumaan tilanteisiin. Moottorisahan ketjua on voinut teroitella puiston penkillä ja istuskella. Mara olisi matkana joo. Alkuviikosta sykkeet inasen laski, ehkä vaan 20 pykälää koholl, mutta ehkä se jotain tautia yrittää
  4. Saakeli. Eihän se viski maistu samalta jos ei eka vähän hikoile. Nyt vaan sormet ristiin ja miettiminen päälle uskaltaako osallistua vaikka vihreää valoa tapahtumalle tulisi.
  5. taas on läpsytelty. Paino sanalla läpsyttely. 39,6km yhteensä Semmoinen yleinen motivaatiokuoppa vähän kaiken kanssa. Niin se arki heijastuu juoksemiseen. On saanut vähän kaivaa motivaatiota lähtöön. Liikkeellä on ollut vallan hyvä. Koko viikkoa vaivasi korkeat sykkeet. Noin 40 pykälää koholla keskiverrosta esim. tiistain pk lenkki jossa keskisyke 173. Mun maksimi on kuitenkin joku 184, että joko on patterit lopussa pannasta jota kyllä epäilen tai sitten jotain muuta häröä päällä. Yösykkeet on noin 5 pykälää koholla, mutta laskevat kuitenkin a
  6. Kyllä ainakin itselle noiden kisojen löytäminen on tehty niin vaikeaksi, tämä koskee myös kaikkia kyläkisoja. Kissojen ja koirien kanssa saa aina kaivaa jos löytyisi 5 tai 10km kisoja testijuoksuksi. Juoksijalehden kalenteri on aika hirveä käyttää ja siellä on vain murto-osa tapahtumista ja kaikki piirikisat puuttuu sieltä. Kilpailukalenteri ei ole sen käytettävämpi, mutta sinne on sentään koottu kaikki kisat. Unohdan vain sen olemassaolon. Facebookkia en käytä, siellä varmaan noita kyläkisoja olisi.
  7. Kävin vilkaisemassa garminin sivuja ja siellä oli tarjolla 745, mutta kun palasin sivulle oli kello jo poistunut. Hintä näytti olevan garminin kaupassa silloin satasen halvempi kuin 945 eli 549€. Eli kohta varmaan oikeasti myyntiin. https://the5krunner.com/2020/09/15/garmin-forerunner-745-specs-opinion/ Tuolla oli jotain speksejä ja keskustelua. Osan mielestä downgreidattu 945. Musat toki tuli ja garmin pay. Odotellaan mitä tulee. Kivasti toi oma 735:n on toiminut, mutta uusi on aina uusi.
  8. Aika kova on tuommoinen 25-30 maravauhtia. Tuo 15km 5:00 vauhdilla kertoo vallan hyvin, että kyllä toi 4:15 menee ihan heittämällä kun siihen tarttee jotain reilun kutosen vauhtia. Reivaisin tavoitteen kohti 4:00 alitus ja ottaisin tuon 30 kilsan lenkin vaikka tahtia 6:30 ja vikan vitosen sitten reippaamin niin ei käy liian rankaksi. Aikaahan tässä on vielä treenata jos 10.10 asti niin turha vetää itteensä tukkoon ennen vaan naputtaa tasaista treeniä sinne asti. Eka mara on paha. Siinä usko meinaa loppua kun ei ole juossut niin pitkää tai lujaa tai saatikka molempia yhdessä. Nyt v
  9. eka treeniviikko tai no siis semmoinen, että sai kerrankin juosta niin, että alkoi jo tuntua jossakin. Ma 4,24km pk 127 bpm 5:30 Ti 5,64pk 132bpm 5:54 Ke vk pari kilsaa lämppää kymppi 5:00 ja jäähyt 13km 5:16 ja 143, työkilsat 150 bpm tuntumissa To 5:,2 pk 5:43 ja 131 bpm Pe 10,27 pk 6:08 ja 146 sykkeet korkealla tuntuma kevyt jaloissa la lepo Su 8,51 5:54 ja 142 sykkeet korkealla tuntuma kevyt Yhteensä: 46,97 ja 4: 28 tunteina yleisiä huomioita. Edelleen vaikea saada treenit kalenteriin. Siippa ruskareissussa la-to joten viiko
  10. Kuun alussa olisi Vaarat. Tosin vain 43km verran. Eli ehtii palautua, mutta ei varmaan kehittyä. Tasainen maratoni suunnitelmissa. Alle 4h tavoitteena. Saa nyt nähä pääseekö.
  11. koska ennätykset on tehty rikottavaksi niin edellisen surkean viikon jälkeen piti pistää paremmaksi. Tai no siis surkeammaksi. Pari lenkkiä Ma 10km pk 5:34 ja 132 keskisyke, tässä ei ole kummia kerrottavaa TO pk 12km 6:24 118 sykkeellä. Oli kyllä suhteessa viikon menoon suhteettoman raskas lenkki, mutta siinähän sitä töpöteltiin. La 6 tankkia moottorisahalla. Siinähän ne viikon treenit oli. Muu aika on mennyt henkisen harjoittelun parissa ja lastenhoidossa. Vielä reilu kolme viikkoa joista kuluvalla viikolla pitäisi puristaa kun tokavika viikko
  12. Mulle ei maistu makea ilman ultraakaan ja geelit alkaa kyllä nopeasti tökkiä. Olen vetänyt lakua tai turkinpippurilakupötköjä jotka uppoaa vähän paremmin. 20g painoa ja 70kcal energiaa. Noita pari tunnissa ja jotain sitruunaista urkkajuomaa päälle. Joskus jollakin merkillä oli tomaattikeiton makuisia geelejä. Jos olisi hullu voisi kokeilla virginbloodymarya lötköpullossa. Suolainen tomaattikeitto ja vähän chiliä. What could go wrong.
  13. ^kiitos. Tätä kuvaa oli vaikea saada nettisivujen mukaan. En tuota faboa oikein käytä.
  14. Aika hiljaiselta näytti nettisivu tätä ei varmaan tänä vuonna tule?
  15. Voi nyt hyvää päivää. Jos tää nyt ei olisi jo valmiiksi ollut tämmöistä räpiköimistä niin varmaan ottaisi päähän paljon enemmän. Semisti ehjä viikko. Tosin puolisolla kiirettä pukkaa joten lapsia on vahdittu ja joustu taas heikosti. La sitten toiselle flunssa pääälle ja treenaus siirtyi malliin mitä lapset pyörällä jaksaa ajaa. Toki voisihan sitä varmaan juosta joskus illalla ysin maita tms. pitkistä tai aamulla viideltä, mutta ei nyt irtoa. Ei millään 5 treeniä, yhteensä 4h11min 43km eli löysäksi jää. Pari tuntia lisää niin alkaisi olla jo treenin puolik
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy