Jump to content
Juoksufoorumi.fi



varolevy

Jäsenet
  • Content Count

    186
  • Liittyi

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. pari viikkoa taas jäänyt välistä, mutta eipä tässä kummepia ole tapahtunut. Viime viikko oli jo juoksua tapaileva. Ma 5,24 pk Ti 7,5pk ke ei mittään to 5,01km la 4,91km Su 13.23 km rauhassa Yhteensä: 35,99km kyllä se tästä. Huhtikuun kilsat yhteensä 53,76km että eiköhän se satanen pistetä taas rikki. Hieman on taas tavoitteetonta, mutta on liikettä. Katsotaan mitä tässä keksitään. Jotain reippaampaa voisi taas kokeilla tällä viikolla.
  2. Viime viikolla oli jo jotain juoksun tapaista. Kolme pk-lenkkiä ja sitten la ja su tunti reppu selässä tallustelua. Sitten vähän kyykkyhyppylyä ja lihaskuntohommeleita. Eihän näillä kuuhun mennä, mutta ainakin suunta on taas ylöspäin. Nyt on kyllä taas punainen lanka ja motivaatio hukassa. Edelleen tää etätöiden tekeminen blokkaa tehokkaasti ennen ohjelmaan kuuluneet aamulenkit kun talon jokainen hiljainen tunti on käytettävä työskentelyyn. Sitten pienikin nuha vetää homman aina tauolle pariksi päiväksi kun pitää lasta hoitaa ja sitten aikuiset tekee töitä kahdessa vu
  3. varolevy

    Tukholma 5.6.2021

    jaaha, mitähän sitä kevääksi keksisi.Voi ainakin ottaa taas kovemman treenimoodin pois ja siirtyä keräämään kilsoja.
  4. Pari viikko mennyt ihan tukossa töiden parissa. Yks pitkis 20km ja sitten pari muuta. Ylityöt ylittää viikkokilsat. Vielä kaksi viikkoa ja saa kuulla onko edes koko maraa. Tällä viikolla ehkä paluu normaalimpaan. Eli pääsee edes lenkille.
  5. parempi viikko. Jaloissa oli pientä väsyä ja jumia ma kun oli kerrankin päässyt juoksemaan. Joten ma kevyt hölköttely jolla jumeja auki. Tiistaina vetopäivä eli 2x200, 1x400 kävelypalautuksin. Kivasti kulki vauhti. sykkeet repi anakynnystä vasten ja 400m vedot alkoi hapottaa, mutta tulihan ne revittyä. Tässäkin huomaa kun on ollut taukoa, mutta kyllä ne sieltä irtosi. 200m vedoissa sai puskea jo vähän jarrua, että ei revi itteensä rikki. Vauhdit 3:50 ja 4:05 välimaastossa. Ke lepo. To lapsi harkkaan ja sitten intevallia 10min 4:37-4:45 ja 2min palautus ja 3x5min
  6. ja hän sanoi tulkoon treeni ja treeni tuli ja se oli ihan ok. Hieman työkiireet helpotti ja muutkin ehti katsomaan lapsia ja päästin tossut naulasta ja itseni liikkeelle. Piti juosta TV 40min 5:00 vauhdilla, mutta sen verran oli ruostetta koneessa, että 30min oli tarpeeksi. Sitten oli vapaamuotoista kirmausta parilla lenkillä ja sitten ihan perinteinen pitkis. Eli ihan tekemisen makuinen viikko, mutta pummiviikot huomasi hyvin, että ei ihan samasta lähdetty liikkeelle mihin jäätiin. Tätä se on kun pitää töissäkin käydä eikä voi vaan juoksennella. P
  7. 1-7.2. välinen aika oli töissä todella tukossa. Vähään aikaa ollut pää täynnä asioita moneen suuntaan. Olisi kiva ollut tuulettaa päätä lenkillä, mutta olin illat sitten lastenvahtina ja kaikkea. Eli aika täyttä päivää tuli rullattua. ehti siinä vähän onneksi edes lenkkeilee ja lasten kanssa luistelemaan, mutta aika tynkäviikko tuli. Ma lepo Ti: luistelut 35min. Spurttei ja tekniiikkaa. Nyt osaan sirklata molempiin suuntiin! Ke 4km pk 139bpm To 10.44 pk 6:27 128bpm Pe kaupasta olut lenkki 2.8km 6:30 125 bpm la Luistelut 65min Su Laskettel
  8. 43km taas mukana ja jos tällä kertaa treenaisi verttiä ennen kisaa niin jos jalka nousisi ryläykselläkin.
  9. jaaha pari viikkoa taas menty. Ihme semiflunssa ollut päällä. Ei kuumetta, mutta unta tekee mieli 8-10h yössä. Välillä meinaa nukahtaa työpöydän ääreen. Yösykkeet luotisuoraa 60 pykälää kun normaalisti alkaa tippumaan 60 ja riippuen treenin määrästä tippuu sinne 52-54 tasolle. Jotain siellä myllää. joten viimeisen kahden viikon sisään yhteensä 4 lenkkiä ja parit luistelut ja satunnaista kehojumppaa fiiliksen mukaan. Nyt alkaa olla jo parempi, mutta ei ihan kunnossa. Toki perheessä kahdella joku yskä menossa, että kait tässä itse päässyt helpommalla. Katsot
  10. Phase II noin kuudes viikko (taudit ja kaikki miten näitä lasketaan) Alla oli ehjä viikko otetaan toinen putkeen kiitos ja semmoinenhan kutakuinkin saatiin. Kaikki terveenä, ei suuria paniikkeja töissä ja jne. Villiinnyin ja kaivoin salikortin esiin ja latasin sinne manaa. Meni kätevästi verkossa. Kävin heiluttelee vähän yläkroppaan painoja ja keskiosaan vatsoja ja semmoista ja jalkaosastolle enempi satujumppaa. Ihan mukavaa. Viikossa kaksi Q harkkaa. Ti vedot jotka kelistä huolimatta ,lähinnä liukasta, meni mukavasti. Tällä kertaa oli 3x 2x200 ja 1x400 setit. Huo
  11. ^ Ovat onneksi luvanneet ilmoittaa maaliskuussa tai siihen mennessä kuinka käy. Eli siitä sitten voireivata itsensä HCR tai sen Maratonille. Porissa näytti olevan touko-kesäkuun vaihteessa jotkut karkelot ja jne, eli sittten otetaan joku kisa täältä Suomesta. Tarjotaa näytti kivasti olevan. HCR:ssä jää toki kolmisen viikkoa hyvää treeniä vähemmälle, mutta onpahan sitten selitys valmiina kun jalat hajoaa 35km kohdalla.
  12. Otsikko päivitetty. Risteily varattu. Tartteis vaan juosta. Suhteellisen normiviikko. Suunnitelman mukaan mentiin, mutta su lenkki jäi välistä. Yleisesti mukavaa tekemistä. Olen saanut tuota keskilenkin pituutta hilattua 5km pätkistä 8km tuntumiin. Ehkä tää on pitkässä juoksussa parempi. Tulevalle viikolle ma pk, ti vedot, ke pk, to intervallit, pe,la,su pk ja pitkis sopiviin väleihin. Ma 6,06 6:15 138bpm Ti 3,58 6:30 125 aamuhölkkä Ti 6,03 131 bpm 8x200 200m kävely/hölkkä palautus, Vedot 4:10-3:50 vauhdeissa Ke 7,04km 6:18 118 bpm kivasti
  13. varolevy

    Tukholma 5.6.2021

    Nyt oli ihan hyvtä skenaariot päivitetty sivuille, miten kisa pyritään järjestämään eri tilanteiden vallitessa.Scenario study 2021 (stockholmmarathon.se) Maaliskuuhun asti saa taas seurailla tilannetta, mutta kun tilanne on mikä on ei voi kuin mennä siinä uskossa, että silloin juostaan ja ajoittaa kuntoa sen mukaan. Siirsin viime kevään risteilyn jo tälle reissulle. Ainakin oli hyttien hinnat tippuneet. A-luokkaa sai 150e hintaan Hki-Sto-Hki.
  14. @Seppo Otsikon voisi päivittää "Tukholma 2021 3:3X" Tavoitteet julki. Tossut jalkaan ja menoksi. Eli Tavoitteeksi aseteltu 3:3X henkinen aika ja suoritusajankohdaksi Tukholma 2021. Viimeksi tuolla tuli juostua 2 vuotta sitten eka maraton aikaan noin aikaan 4h 26min. Tavoitevauhti määritelty nykyisen tuntuman ja 5km pk-kauden testijuoksun perusteella. Harjoittelu tulee menemään suuressa linjassa niin, että vielä paahdetaan tuota aloitettua Phase II sykliä eli Q1 vetoja Q2 TV/intervallit vuoroviikoin mara/T vauhdeilla ja Q3 pitkis. vikat 12 viikkoa mennään
  15. Jouluviikko Maanantaina lapsenvahtina. Tiistaina olin tonttuna kaupungilla. Keskiviikkona iski klassinen lomanuha. Kokeilin lenkkiä, mutta totesin kilsan jälkeen, että ei kulje. Torstaina nenä vuoti vähemmän jätin kauan fiilistellyn joululenkkisaunan kuitenkin välistä. Pe kevyt lenkki La vähän pitempi lenkki Su melkein pitkis Joka välissä sopivasti punkkua, juustoa ja olutta ja vähän huonoja unia ja päiväunia. Ihan on ollut lomaa. Ma lepo Ti lepo Ke 1,63km 7:32 ja 127 bpm To saikku Pe 4,53km 6:13 137bpm
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy