Jump to content
Juoksufoorumi.fi



jt train

Jäsenet
  • Content Count

    240
  • Liittyi

  • Last visited

  • Days Won

    1

jt train last won the day on June 20 2020

jt train had the most liked content!

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tämän olen nyt havainnut taas, kun yrittänyt saada painoa hieman alas. Nukahdan kyllä mainiosti, mutta herään yöllä/aamuyöstä ja loppuyö aika uneton.. Luulen, että omassa tapauksessa tottumiskysymys. Aiemmin vedin iltaisin ähkytäyteen, nyt tavoitteena jakaa ruokailua pienempiin annoksiin useammin. Täytyy nyt ainakin kuukausi yrittää kärsivällisesti totutella ja toivoa unen palaamista normaalimmaksi, jopa paremmaksi?
  2. Vahva suositus karvapohjille! Ostin toissa talvena, kun oli edellisen kerran lunta. Aivan mahtavat kapineet, ei tarvitse miettiä keliä/voitelua. Senkuin sukset eteisen nurkasta kainaloon ja ladulle, kun tekee mieli hiihtää.
  3. Niin kyllähän se Janne Ahosen "Syö vähän, paina vähän. Syö paljon, paina paljon" pätee. Tosin vielä parempi on mielestäni syö vähän, kävele paljon. Mutta tätä konstia en halua, koska siinä kyllä laskee painon lisäksi kuntokin. Yrittää saadaa ruokavalio balanssiin, jossa paino pysyy hallinnassa ja treenissä tulee tuloksia.
  4. Aamupainossa nähty -4kg pahimpaan verrattuna. Viikon keskiarvokin laskusuunnassa. Kovaa itsekuria vaatii, mutta täytyy yrittää totuttaa kroppaa nyt vain kärsivällisesti uusille, paremmille tavoille.
  5. https://www.iltalehti.fi/yleisurheilu/a/16272070-b9db-44d4-8f02-7a4176e6500f Ei taida 10 000m SE olla vaarassa ihan lähivuosina, jos koskaan?
  6. Niin mielenkiintoinen "projekti", että sivusta seuraajakin odottaa innolla. Tsemppiä treeneihin
  7. Komppaan tätä. Traineri on huippulaite 60min-90min tehotreeneihin, mutta pk:na 2h on jo hyvin epämukavuusalueella. Tuolla saa kyllä itsensä ylikuntoon aika herkästi, jos ei pidä varoja. Täytyy ottaa maltilla tehojen kanssa... Mutta onhan nämä nykyiset harjoitusvastukset kaikenkaikkiaan huippukeksintö ja apu varsinkin meikäläisiin olosuhteisiin. Tasaa edes vähän peliä paremmissa ilmasto-olosuhteissa asuvien kanssa
  8. Onkin mennyt tämä Team Ingebrigtsen -sarja itseltä ohi, vaikka veljesten suorituksia tullut seurattua ihaillen. No parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Katselin ykköskauden kolme ensimmäistä jaksoa, mielenkiintoista. Voi yrittää ammentaa oppia tämmöinen tavan pulliainenkin esim. levon tärkeydestä. Kun eivät ole treenaamassa, niin sitten ollaan peiton alla lepäämässä eikä häärätä ylimääräistä.
  9. Pyöräilyharrastus on oikea harrastus ainakin sillä mittapuulla, että kaikki rahat menee🙂 Mutta hyvä älyvastus on ehdottomasti jokaisen sentin arvoinen, aika mäihä kävi että vielä löytyi! Kireitä ketjuja💪
  10. ^Lisää näitä. Luo uskoa, että kovalla 7-10 vuoden harjoittelilla voi myöhäisherännytkin saavuttaa oman geenien salliman huipputasonsa. Oli se sitten 2.15 tai 2.30.
  11. Dubbeltröskelistähän on ollut viime vuosina paljon juttua varsinkin länsinaapurien nettisivustoilla. Oma ruotsinkielen osaamisen on valitettavan huonoa, niin jäänyt juttujen sisäistäminen aika vajaaksi. Jotain juttua sentään tutummallakin kielellä mm. Holmenin kynästä https://www.juoksija-lehti.fi/tv-kovan-tuplapaiva-oppia-naapurimaista/
  12. Laitatko Canyonin traineriin vai ajatko sisäajot toisella pyörällä?
  13. ^ Allekirjoitan 100% yllä olevat. Hyvät yöunet on oman kokemuksen mukaan tärkein yksittäinen tekijä niin harjoittelussa kuin painonhallinnassa (sikäli kuin se omalla kohdalla on mitenkään hallinnassa:D). Hyvin nukkuneena potkua riittää ja syöminen pysyy tolkullisempana. Huonojen unien jälkeen sujuu lähinnä mässääminen
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy