Jump to content
Juoksufoorumi.fi



No Viisi

Jäsenet
  • Content Count

    8
  • Liittyi

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Aika hyvin on venyttelyt ja liikkeet auttaneet. Kiitos vinkeistä. Yksi kysymys tuli vielä mieleen jos jotakuta kiinnostaa. Kipua on edelleen polven ulkosyrjällä. Ei niinkään liikkuessa mutta silloin jos polvea taivuttaa ja samalla painaa säärtä ulospäin. Jos säärtä painaa sisäänpäin, ei ole kipua. Onko kenelläkään ollut samanlaista oiretta?
  2. Nyt pari kuukautta myöhemmin kipu ei ole enää niin paha kuin alussa. Tässä huhtikuun alussa pystynyt menemään niin että välillä hölkkää ja välillä kävelee. YouTuben venyttelyohjeet jeesanneet vähän oireisiin. Syy on kyllä hakusessa. Luulen että mun askellus on jotenkin päin pyllyä. Esimerkiksi alla oleva videossa kuvaillut asiat tuntuvat jotenkin tutuilta. Mutta tiedä näistä. Viisainta olisi varmaan käydä jollain fysioterapeutilla joka osaisi kertoa mikä menee pieleen, jotta vaivasta pääsisi lopullisesti eroon.
  3. Tuli flunssa myös tällä viikolla. Nyt vaan maannu kolme päivää. Tuntuu että polvikin vähän parempi. Tosin vähän se vielä kipuili, kun Prismassa kävelin tänään. Jännää naksunaa se myös pitää kun jalkaa suoristaa ja koukistaa.
  4. Kiitoksia kaikille vastauksista ja vinkeistä! Eiköhän tämä tästä vielä tokeennu näillä opeilla.
  5. Tasan kaksi viikkoa sitten hölkkäsin 9km. Viimeiset pari kilsaa oli oikea jalka tosi kipeä ulkosyrjältä. Kipu alkoi polvesta ja lopussa säteili sääreen ja reiteen. Aika typerä olin kun en vaihtanut kävelyyn vaan linkuttaen hölkkäsin himaan. Sitten samana iltana hommasin ittelleni lääkärin paperit Googlesta ja diagnosoin polvikivun ITBSksi. YouTuben asiantuntijat olivat samaa mieltä ja sain hyviä venyttely- ja jumppaohjeita. Yhden kerran yrittänyt tässä välissä juostakin, mutta parin km jälkeen piti lopettaa kun tuli liian kipeäksi. Miten te kokeneemmat juoks
  6. Runkeeper-sovellus ollut puhelimessa alusta asti, sillä olen nopeutta mitannut aiemmin. Siihen ei minulla ole vain mitään sykevyötä ollut koskaan liitettynä. Vuosi sitten hommasin polar m200 kun halvalla sain 🙂 Mutta kiitos paljon vinkeistä. Olenkin jo alkanut mennä rauhallisemmin suurimman osan lenkeistä, siten että syke on siinä 150 paikkeilla. En ole maksimisykettä koskaan mitenkään erityisesti mittauttanut, mutta kai se on siinä 180-190 välillä, kun ikää on 36 vuotta. Tuohon nähden olen siis varmaan mennyt vähän liian kovaa aina. Vau, tännehän tuli paljon hyviä neuvoj
  7. Itsellä on pikku pulma juoksun kanssa. Jotenkin sellainen fiilis että täältähän voisin saada neuvoja. Tai ainakin reippaan potkun perseelle jos ei muuta. Olen juoksua harrastellut noin 2.5 vuotta. Lähdin ihan nollasta. Alkuun oli saavutus, jos pari kilometriä jaksoin hölkätä. Sitten kunto paranikin vähitellen. Nyt matkat vaihtelee 5 - 10 km välillä. Mutta tuo vauhti mietityttää. Siitä on nyt reilu vuosi, kun kulki ihan hyvin. Pääsin silloin noin 5.20 vauhtia 10km suht kivutta. Sen jälkeen suorituskyky on heikentynyt. Nyt juoksen sellaista 5.45 va
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy