Jump to content
Juoksufoorumi.fi



syklis

Jäsenet
  • Content Count

    273
  • Liittyi

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ke: 12km 5:17/km tutustumista tulevaan uuteen kotikaupunkiin. Kyllä täällä kelpaa juosta kunhan lumet sulaa. Tai no, kyllä nytkin kelpasi.
  2. Ti: 7km hankijuoksua 5:05min/km. Muutama varovainen leuanveto, @villea:n diagnoosi mediaalisesta epikondyliitista voi pitää paikkansa, mutta ei se pahasti häiritse. Seuraamme tilannetta.
  3. La ilta: 45min hiihtoa koneladulla. Aivan eri laji kuin erämaahiihto.. Su: lepo Ma: 30min lihaskuntopiiri, pääasiassa leuanvetoja eri variaatioilla. Jostain syystä leuat nousee kevyesti, mutta oikean kyynärnivelen sisäsyrjä ilmoitteli alkuun itsestään.
  4. To: Välipäivä suunnitellusti. Pe: Suunnittelematon välipäivä. La: 4km lämppää, 6x3min kovempaa (3:25->3:19/km) 1min palautuksella, päälle 6 stridesia (150-200m kovaa 2min palautuksella), 3km loppuverra. Kiva setti, pisti tosin puuskuttamaan. Iltapäivällä ehkä jotain palauttavaa.
  5. Ke: samaa kaavaa. 3.5h hiihtovaellusta, puolet matkasta ladun tekoa ja sitten paluu kevyemmin tuoretta latua pitkin. Päälle sauna. Could be worse!
  6. Ti: Samaa 3h hiihtovaellusta tuntureissa tänäänkin. Ei näkynyt muuta elämää, kuin riekkoja, niin ainakin tämä distancing on kunnossa. Luulen myös, että tämä matalatehoinen liikunta on hyväksy kestävyydelle. Vielä kun näkisi illalla revontulia. Kovin on hiljaista ollut magneettisen aktiivisuuden suhteen, mutta tänä yönä voisi mittareiden mukaan olla todennäköisempää.
  7. Su: 2.5h hiihtoa erämaa/tunturi/kelkkauraa. Vauhti hidasta, mutta keskisyke vajaa 140, niin kyllä liikunnasta käy. Ma: 3h hiihtoa samalla reseptillä, kuin eilen. Molempina päivinä on ollut tarkoitus juosta hiihdon päälle, mutta pimeys tulee niin aikaisin, etten viitsi tonne maantielle lähteä pilkkopimeässä. Tulee nyt juoksutaukoa vähän, mutta ei se mitään. Tekisi mieli kokeilla hiihtoa ladulla kunnon suksilla joskus. Ehkä käyn ostamassa hyvät sukset vielä tänä talvena, jos tuo lumi nyt on jäädäkseen.
  8. La: 1h10min hiihtoa umpihangessa (=laduntekoa). 5km juoksua 5.30/km palauttavana.
  9. Pe: Vajaa 11km n. 4.40/km esikoisen kanssa sisältäen hänen perässään vedetyn vähän nopeamman kilsan lopussa (3.40/km). Kyllä nuoret menee kovaa! Vika kilsa sitten jäähdyttelyä. Mukava lenkki!
  10. Ke: 10x400 72-74s. Eka kokeilu vähän nopeampaa. Kivasti kulki, mutta kymmenen setti oli ihan riittävä. To: 15.5km @5:20/km kevyttä. Hyvää Uutta Vuotta! 🍻
  11. Mä olen harrastanut tuota työmatkajuoksua. Siinä tulee kilsoja aika mukavasti varsin matalalla rasituksella, etenkin jos juoksee rauhallisesti. Toisaalta on vähän ruvennut askarruttamaan, että mahtaakohan hyöty olla yhtä suuri, kuin mitä kilsat antaa ymmärtää. Siinä helposti ajattelee, että tässähän on tullut juostua jos niin ja niin monta km, vaikka todellisuudessa hyöty jostain 5-6km juoksusta hitaalla vauhdilla voi ehkä olla kyseenalainen? En tiedä. Olen ruvennut ajattelemaan, että työmatkajuoksu tuo liikuntaa, mutta että se ei ole niin tehokasta treeniä. Eli aamulenkki on lähinnä palautus
  12. Ma: sisäfillailua 45min Ti: uinti 1km, iltahölkkä 15km 5:05min/km, liukasta.
  13. Su: 22km 5:15 kevyttä, dekkarit jatkuivat. Viikolle 80km. Aaton vetojen johdosta otin aika varovasti seuraavina päivinä, ettei tule liikaa rasitusta. Onhan tässä kuitenkin tarkoitus juosta nyt säännöllisemmin. Luulen, että tuo 70-80km viikossa sisältäen monipuolista juoksua on tällä hetkellä sopiva määrä minulle. Siihen vähän sisäpyöräilyä ja satunnaiset uinnit kyytipojaksi.
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy