Jump to content
Juoksufoorumi.fi


syklis

Jäsenet
  • Posts

    301
  • Liittyi

  • Last visited

  • Days Won

    3

syklis last won the day on July 24

syklis had the most liked content!

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Su: 30min punttia ja päälle 5km 4:18/km, keskisyke 149. Ens viikko on urheilun kannalta erittäin kevyt, töiden kannalta ei niinkään. Sitten pikkihiljaa kohti pitempiä lenkkejä sekä juosten, että fillaillen.
  2. Juu, ei niitä pitkiä lenkkejä ole tullut tehtyä ollenkaan fillarilla (eikä juostenkaan), lähinnä kiireistä johtuen. Pitänee niitäkin yrittää tässä tehdä. Nyt on lähinnä tällainen paluu urheiluun-jakso menossa, niin muutama viikko näin ja sitten voi miettiä jotain strukturoidumpaa settiä.
  3. La: 40km fillaria 1:10, NP 242W. 5km lämppä + 15km 270W + loppurullaus. En tiedä. Juoksu tuntuu usein varsin kevyeltä ja tehokkaalta, kun taas fillari usein kuin ajaisi liisterissä, eikä fillari liiku mihinkään. Mut ihan kiva setti. Loppupäivä onkin jo lukittu, niin jää ainokaiseksi urheiluksi tänään.
  4. Pe: iltalenkki 15km 4:32/km, keskisyke 143. Kardiovaskulaarisesti kevyttä, mutta eilinen punttari tuntui vähän jaloissa.
  5. To ilta: 30min kuntosalia + 7km 4:28-vauhtia, keskisyke 148.
  6. To: vapaapäivä, sen kunniaksi n.s. brick-harjoitus, eli ensin fillari ja heti päälle juoksua lähinnä ylemmän rekisterin harjoittamiseksi. Setti: 15km fillailua 37km/h, NP 265W, ja päälle 3x800m radalla 100m hölkkäpalautuksin. Juoksuvedot vauhtia 3:39, 3:24 ja 3:14min/km, eli progessiivisesti. 100m palautus meni todella äkkiä ja kyllä puuskutti vikan vedon jälkeen. Suunnitelmana oli tehdä 3-5 vetoa, mutta puuskutti sen verran ton kolmannen jälkeen, että katsoin parhaaksi lopettaa siihen. Olin värvännyt huoltojoukot tuomaan juomapullon ja juoksukengät urheilukentälle, jonne fillailu päättyi. Huoltojoukko (tytär) tuli pikkufillarillaan juuri sopivasti paikalle ja vaihto sujuikin varsin nopeasti. Hän oli tosin sitä mieltä, että olisin voinut juosta vähän kovempaa. Yritin selitellä iän tuoman hitauden vaikutusta yms, muttei kelvannut.
  7. Ke: iltalenkki vaimon kanssa 8.5km 5:35-vauhtia, keskisyke 125. Mukavaa rupattelua ja sightseeingia. Lenkin päälle pojan kanssa kuntosalia 45min.
  8. Ti ilta: 2.5km uintia altaassa, 1:35/100m iisiä. Vähän tuntui sunnuntain punttari.
  9. Ti: toistoa eilisestä, tosin eri reitillä. 11km, 4:33-vauhtia, keskisyke 143.
  10. Ma: 11km 4:35-vauhtia, keskisyke 144. Lepopäivän jälkeen kylmässä säässä erittäin keveällä jalalla ✌️
  11. Su: Päätin pitää lepopäivän. Tai tunti kuntosalilla aamupäivällä, mutta ei lenkkejä tai muuta.
  12. Pe ilta: kuntosali nuorison kanssa 1h. Otin iisisti. Iltasella vielä 0.5km uintia, sellaista A1/A2. La aamu: fillarilenkki 65km, v=32.9km/h, AP215W / NP 230W, 510m nousua. Vähän nihkeätä, tuntui ettei jaloissa ole mitään ruutia. Toisaalta IF 0.82, joten ehkä sittenkin liian kova lenkki.
  13. Pe aamupäivä: 10km 4:45-vauhtia. Lähdin liikkeelle 5:30-vauhtia ja päätin tarmokkaasti pysytellä tässä tai hitaammassa vauhdissa. En tiedä mitä tapahtui, mutta jossain vaiheessa huomasin juoksevani 4:30-vauhtia vaikka fiilis oli pysynyt aivan samana koko ajan. Hiki tuli taas. Pitää laittaa kelloon varoitus liian kovasta vauhdista.
  14. To ilta: palauttava 7km 5min/km vauhtia helppoja kangasmetsäpolkuja. Nautinnollista. Taitaa olla petollinen hetki, kun juoksu tuntuu kulkevan täysin ongelmitta ja mieli tekisi juosta sekä kovempaa, että enemmän. Parasta siis malttaa mielensä. Vasta n. kuukausi juostuna nyt, niin toki se tuntuu kevyeltä tässä vaiheessa ja määrät niin pienet. Eli muistuttakaa jos näyttää siltä, että mopo lähtee keulimaan!
  15. To: yritys saada vauhtia kinttuihin. Viitisen kilsaa yhteensä. Kevyt lämppä, 3x (1km+1min kävely+1min kovaa+1min kävely). Kilsat meni 3:20-3:30 vauhtia ja kovin kovaa ei menty (2:50-3:00/km) minuutin vedoissa. Keskisyke 155, maksimi 180. Lämpötila varjossa 30 astetta, harmi vaan kun vetojen aikana ei ollut varjoa ollenkaan. Oli tarkoitus vetää neljä settiä, mutta kuumuus otti veronsa ja jätin kolmeen. Päälle vajaa kilsa uintia 1:35/100m. Ehkä illalla vielä kevyt palauttava hölkkä.
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy