Jump to content
Juoksufoorumi.fi


kiritiina

Jäsenet
  • Content Count

    135
  • Liittyi

  • Last visited

  • Days Won

    1

kiritiina last won the day on November 21 2018

kiritiina had the most liked content!

Community Reputation

771 Excellent

Profile Information

  • Gender
    Female

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. kiritiina

    Kevätseuranta

    Ensimmäiset valkovuokot nähty. Nyt vaan odotellaan, koska tirpat aloittavat aamuöisen metelöinnin lähimetsässä.
  2. kiritiina

    Kevätseuranta

    Joku kellertävä perhonen lenteli metsän reunassa. En muista, että olisin aikaisemmin nähnyt maaliskuussa perhosia.
  3. kiritiina

    Kevätseuranta

    Ensimmäiset leskenlehdet bongattu. Kai se kevät tulee tänäkin vuonna.
  4. Miksi miehet kanniskelevat treenikassia salilla mukana, vaikka sen voi jättää pukuhuoneen lukittuun kaappiin? Onko kassissa hiukopalaa tai jotain muuta treenin kannalta oleellista?
  5. Minä näen aika usein juoksu-unia. Yleensä olen Helsingissä juoksemassa maratonia. Alussa reitti näyttää aina normaalilta ja juoksu kulkee mukavasti. Jossain vaiheessa reitti alkaa kulkea kummallisia reittejä. Yhdessäkin unessa reitti kulki jonkun linnamaisen rakennelman läpi, jossa oli kahvila. Siellä sitten porukka istui kahvilla, kun juoksijat puikkelehtivat pöytien välissä. Usein reitti myös jossain vaiheessa muuttuu kallioilla kiipeilyksi eikä etenemisestä meinaa tulla yhtään mitään. Jossain vaiheessa reitin merkinnät samoin kuin muut juoksijat katoavat jonnekin, ja joudun kysymään vastaan tulijoilta neuvoa. Koskaan en ole unissani päässyt vielä maaliin asti. Pitänee yrittää lyhentää matkaa, jos vaikka joskus pääsisi maaliin 😁.
  6. Tänään juoksi lenkillä vastaan mies, jolla oli kädessään pussillinen kanttarelleja. Harmi vaan, että tuli vastaan pururadalla, en päässyt vakoilemaan, mistä pöpeliköstä sienet olivat löytyneet.
  7. Tätä pitää ehdottomasti kokeilla, ehkä yhden jalan versiota, jotta molemmat puolet joutuu tekemään saman verran töitä.
  8. Itselläni jalat palautuu parhaiten, kun nostan ne 10 - 15 minuutiksi seinää vasten pystyyn. Etenkin pidempien lenkkien jälkeen nostan ensin jalat ylös ja vasta sen jälkeen venyttelen.
  9. Mielenkiinnolla odottelen kommentteja tuosta Telakkaranta-Majakkaranta kierroksesta, jota ei kai aiemmin ole ollut. Kun huomasin kakkoskierroksen muuttuneen vähemmän Ruissalo voittoiseksi, niin harmitus oli suuri, kun ei ollut tullut treenattua maratonille.
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy