Jump to content
Juoksufoorumi.fi


r

matilda81

Jäsenet
  • Content Count

    16
  • Liittyi

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. tänään testasin niitä sony walkmanin mp3-kuulokkeita ja oli kyllä tosi hyvät! mullahan ei oikeen mitkää napit meinaa korvissa pysyä, mutta näitä ei tarvinnu kertaakaa korjailla vaan ne oli ja pysyi. äänenlaatukin oli mun mielestä hyvä. suosittelen! 🙂 ja kyseeshän oli siis tää: https://www.verkkokauppa.com/fi/product/53358/gtgxf/Sony-Walkman-NW-WS410-4-GB-vedenkestava-MP3-soitin-sinivihre?gclid=CjwKCAjwzdLrBRBiEiwAEHrAYuWEGJH5ub1JmBYck3CVfZQN0unmi8hxsRmnw9RqutJBrnJebfEqwRoChJsQAvD_BwE samalla reissulla tuli testattua myös uudet lenkkarit niin oli oikeen kunnon testilenkki 🙂
  2. Mä voisin huomenna käydä nuo hakemassa/tilata. Mulla sama juttu, että tavalliset napit ei pysy korvissa.. paitsi siten ttä ne teippaa kinesioteipillä korviin kiinni (ei ehkä se kaunein vaihtoehto) 😄 Laitan tähän sitte kokemukset ekan lenkin jälkeen 🙂
  3. Pysyisiköhän nuo korvissa juostessa. Aika kalliit, mutta luulisi että Sonyn kuulokkeet myös kestäisi pitkään. Kiitos! 😊
  4. joo, just katoin sellaisia. En tiedä pysyykö ne korvissa kuinka hyvin.. Pystyiskö se niskaan tuleva sanka pitään ne napit korvissa vai joutuuko niitä silti teippaileen tms korviin kiinni..
  5. Ostin uuden puhelimen joka on sen verran iso että en halua sitä kantaa lenkillä mukana. Olen nyt yrittänyt tuloksetta etsiä laitetta, jolla musaa voisin kuunnella. Ehdouksia? Kriteerit: langaton nappikuulokkeet mieluusti sangalla, jotta ne pysyy korvissa samassa paketissa olisi hyvä olla siis soitin ja kuulokkeet ei kovin kallis (alle 100?) Onko sellasia edes olemassa.. 😄
  6. miten tästä ketjusta tuli näin rönsyilevä? täällä käydään läpi hiitit, paastot ja lihavuudet ja ties mitkä.
  7. eli eikö hiit-treenistä nyt sitten olisikaan noita mun mainitsemia hyötyjä, joista mones paikas sanotaan? jotenkin se rasvanpoltto (jälkipoltto) kuulosti uskottavalta ja loogiselta. samoin hapenottokyky. mutta jos nyt sitten kuitenki tykkään tämän tyyppisestä treenistä (normi lenkkien ja salin lisäks), niin onko sit ihan sama tekeekö noi vedot aamulla just heränneenä vai esim normi juoksulenkin lopuks tai salintreenin jälkeen? onko silloin mitää vaikutusta rasvanpolttoon vai unohdanko nyt vain kokonaan sen et luulin että hiit polttaa rasvaa? eilisen hiitin tein siis aamulla ja iltapäivällä juoksin normi pk-lenkin ja en tiedä johtuiko hiitistä vai ei mut juoksu kulki tosi hyvin.
  8. tästä tulikin paastokeskustelu. en voi käsittää miten voi olla syömättä melkein vuorokauden?!?
  9. hmm..luin pari päivää artikkeleita ja kokemuksia foorumeilta/blogeista että auttais rasvanpolttoon jos on hiitin jälkeen syömättä tunnin. ja siitä luin myös että se tois sykettä alemmas, parantais hapenottokykyä ja tehostais salitreenistä palautumista. Lähteitä en tietenkää ottanu talteen enkä tiedä toimiiko kaikilla tai mullakaa mutta mä jotenki tykkään näistä hiiteistä (masokistin vikaa), niin ei kai siitä haittaakaa oo kunhan vaan pidennän sitä 30sekunnin juoksuaikaa. ja jos tosiaan aion vaihtaa päälajiksi salin niin jos se ei hirveesti aiheuta lihaskatoa, voisin hiitit pitää salikaudellakin mukana 6-8von jaksoissa kerrallaan. Oisko huono idea?
  10. mulla garminin ranteesta mittaava urheilukello ja oon ite mitannut epävirallisesti maksimin juoksemalla täysillä nini kovaa ettei syke enää nouse. Luotettavaa? En tiedä. 🙂 Hyvin paljon mahdollista.. tein sen n. 10-15min heräämisen jälkeen. Haen hieman rasvanpolttoa ja uutta buustia lenkeille ja pk-sykettä alemmas. tarkoituksena olis muutaman viion päästä vaihtaa juoksun sijasta päälajiksi sali, joten sitä ennen haluisin saada kaiken irti juoksusta ja kestävyyden hyväksi. Kestväyydestä olisi hyötyä salilla palautumista ajatellen. veikkaan viimestä vaihtoehtoo. Jos lihaksisto ei siis pysty työskentelee noin koalla teholla, missä vika? Mitä mun pitäs tehdä toisin? HIIT-treenin syyn kerroin tossa ylempänä. :)
  11. tätä mietiin itekin.. eli 30s on liian lyhyt aika. olisiko se sitten jopa 60s juoksu ja 30s hölkkä? ja tää vaikka se 7x. Juoksin kyllä ihan maksimivauhtiani, joten siitä ei ole kiinni joten ei taida jäädä vaihtoehdoksikaan muuta kuin tuo aika. Kiitos neuvosta 🙂
  12. oon tehnyt vasta pari HIIT-treeniä ennen aamupalaa. 30sekuntia juoksua ja 30sekuntia kevyttä hölkkää, tämä 7x plus alku- ja loppulämppä. Pitäisikö tässä ajasa saada syke nouseman lähelle maksimia? Itse en saa vaikka juoksen vikat kerrat ihan täysillä.. tänänä sain sykkeen 145:een. Onko HIIT-treeni mulla liian lyhyt vai teenkö sen jotenkin väärin? taustaa sen verran et maksimisyke 194 muistaakseni ja leposyke 55:n paikkeilla.
  13. Mielenkiintoista! En ole edes ajatellut että voisin juosta ilman korotuspohjallista. Itellä on 1,5-2cm eroa. Eikö se vaikuta sun juoksuun mitenkään jos et käytä pohjallista?
  14. Kiitos, tämä selvensi paljon. 🙂 Tietääköhän sitä mistään ostovaiheessa, millainen vaimennus kengässä on? Siis jos kengän tiedoissa ei ole erikseen mainittu mitään erityistä vaimennuksesta?
  15. En yhtäkkiä löytänyt Kivara 8;sta tietoa, millä dropilla ne on, tiedätkö sinä? 9:ssä droppi on 4mm ja entisissä asicseissani taitaa olla 10mm. Onkohan liian hurjaa jos siirtyy 10mm:stä 4mm:iin..? Ja jos droppi on kovin pieni, vaimennuskin ilmeisesti on pienempi(?).. joka taas sitten aiheuttaa todnäk mun lyhyemmän jalan päkiään yhä enemmän iskua.. vai olenko ihan hakoteillä?
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy