Jump to content
Juoksufoorumi.fi



juokse1

Jäsenet
  • Content Count

    2
  • Liittyi

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Elikkä elikkä.. Harjoittelu puolimaratonille aloitettu. Puolisen vuotta aikaa reenata. Aloitin 10km tähtäävällä ohjelmalla (http://www.fitlandia.fi/wp-content/uploads/2013/04/Fitlandia_10km_juoksuohjelma_aloittelijalle1.pdf), koska ajattelin sen antavan mukavaa motivaatiota, että on het alkuun joku välitavoite. Taustaa: - nainen 25v, kohtalaista kuntosaliharjoittelua 7 vuotta taustalla ja lihaskunto on perus ok kondiksessa (viitettä antamaan: rautaa nousee penkissä abauttia 60kg ja rässissä sen 200kg) - juoksua ei juurikaan: kerran oon juossu kympin eläessäni (maksimisuoritus juoksun saralla..), mutta perus hyötyliikuntaa ja kävelylenkkejä tullu tehtyä - ylipainoa löytyy runsain mitoin (n.30kg) ja maltilla oon aloitellut jalkojani säästääkseni. Lenkeillä tuntuu, että kunto kestäisi kyllä mut jalat ei Kysymys 1: Millainen ohjelma olisi tän (10km ohjelma) jälkeen hyvä? Haluaisin myös kasvattaa/ylläpitää lihaskuntoa Kysymys 2: Mikä olisi realistinen tavoite puolikkaalle (mikäli ei tuu loukkaantumisia, sairasteluita tms)? Olen valmis treenaamaan niin paljon kuin on järkevää.
  2. Mikä kenkä olisi hyvä, kun Asics Gel-Ziruss hajoaa näin kannasta? Näillä juostu/kävelty ehkä 150km.. Muuten hyvässä kunnossa ja sopiva jalalle tämä malli. Mikä kumma näissä mättää? Jo toisessa parissa sama juttu. Hakusessa on leveä lestinen ja hyvin vaimennettu neutraali kenkä naiselle.
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy