Jump to content
Juoksufoorumi.fi


Laamis

Jäsenet
  • Content Count

    29
  • Liittyi

  • Last visited

Community Reputation

25 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ei ollut muuten tapahtumana läheskään saman tasoinen kuin muutama vuosi sitten. Kannustajista (joihin ei toki oikein voi vaikuttaa) lähtien kaikki oli heikompaa kuin muutama vuosi sitten. Ekalla juomapisteelläkin oli kupit tyhjinä mutta ei kait siinä sitten. Toki oma tulos oli huomattavasti huonompi kuin mitä odotin mutta tiedä sitten johtuiko huono fiilis jarjestelyn heikkoudesta vs HHM/HCR vai toisinpäin. Oli miten oli, toivottavasti espoon rantamaraton/puolikas pääsisi aikaisemmalle tasolle niin voisin itsekkin tulla uudestaan. Näillä näkymin jäi viimeiseksi
  2. Onkohan tietoa onko reitti nopea vai millanen? Tavoitteena rikkoa kesäkuussa juostu aika HHM:ssä mutta jonkun huhun kuulin että reitti "ei olisi sellainen jolla enkkoja tehdään"
  3. Itse kävin aikoinaan kävelyjuoksemassa puolimaratonin vaikka olin sen vuoden puolella käynyt vain kerran lenkillä ja harrastin vain salibandyä (ei huipulla, lähinnä puulaakia). Toki siitäkin on hyötyä mutta ei siinä juuri peruskuntoa harjoiteltu vaan enemmänkin spurtteja tai vastaavaa. Aika tosin oli mitä oli mutta maaliin pääsin. Itse siis lähtisin juoksemaan mutta lopettaisin varmaan kesken jos rupee paikat hajoamaan, sen puolimaratonin voi aina juosta myöhemmin tai vaikka ihan omatoimisesti, kisoissa tietysti se tunnelma on mahtava.
  4. Tuo kuntosalin matolla kuulostaa näin omiin korviin loistavalta idealta, ei käynyt edes mielessä tommonen kun en salilla käy koskaan. Toki toinenkin varmaan toimii mutta lähtökohtaisesti luulen että matto toimii paremmin. Kiitos!
  5. @Jim olisiko mitään hyviä vinkkejä oman juoksun kuvaamiseen vai pitääkö pyytää joku kuvaamaan? En näin äkkiseltään keksi muuta kuin että laittaisin esim puhelimen kuvaamaan paikasta X ja juoksemalla sen ohi/yli riippuen mistä kulmasta haluaa videota. Sitten itse keskusteluaiheeseen, luulisin itse että olisi suotavaa että ainakin polvi olisi jonkin verran taivutettuna kun askel kohtaa alustan jotta voisi joustaa sitä tulevaa iskua.
  6. Oon juossut normaaliinkin aikaan mutta se johtui siitä että porukalla mentiin ja vietettiin sitten iltaa sen jälkeen. Poislukien tuo ja vastaavat tilanteet, olen pyrkinyt juoksemaan mahdollisimman myöhään, tosin läheinen rata menee kiinno yhdeksältä niin silloin tietysti joutuu vähän aikaistamaan. Tänään olisi tarkoitus lähteä juoksemaan intervalleja ihan kohta, saapi nähä miten onnistuu
  7. Mulle kerran jotkut sano ruotsiksi että " tsiigaa ton kullia", oli ekaa kertaa sellaset trikoo juoksusortsit päällä. En oo sen jälkeen pelkästään niitä käyttänyt vaan aina sellaset löysät urheilu sortsit niitten lisäksi. Oletan että ei tajunnut mun ymmärtävän, eikä se sinänsä mitään vihamielistä tai muuta mutta kyllä siinä tuli vähän vaivaantunut olo
  8. Tähän voisin mainita että oma laskennallinen maksimisyke taisi olla jossain 190 paikkeilla mutta oon ihan omatoimisesti saanut sen ylitettyä vaikken ihan tuhoutumispisteeseen vetänytkään. Sykkeet kuitenkin aika yksilökohtaisia ja laskennalliset arvot on hyvin pitkälti arvioita missä ne sykkeet suurinpiirtein on
  9. Vähän sellanen olo että "kaikki paikat rikki", akillesjänteisiin sattuu, toinen kantapää usein kipeänä, polvia särkee usein ja uusimpana vaivana sääriluun/nilkan johonkin luuhun sattuu aika rajustikkin mutta vaan tietyt asennot. lekurille ei viitsi mennä kun pelkään että ilmottaa että ei pitäisi treenata mutta pakkohan tässä on treenata kun pitäisi espoon rantapuolikkaalla rikkoa kaverin ennätys
  10. lounaaksi lohikeittoa ja illalla sitten alkuun kevyt katkarapucocktail ja pääruokana lohta ratatouillen kera. kyllä maistu ja oli kivaa tehdäkkin.
  11. @Arsi 69 juu samaa se mullakin sanoi, ihmettelin kyllä sitä pin koodia mutta ajattelin että se koskee vain mobiililaitteita/tabletteja. Omakin siis etsi kyllä laitteita muttei löytänyt. Oletan että syynä on joko se että sports tracker ei enää suostu löytämään muita laitteita kuin oman sykemittarin (suunnon tekemä laite, en muista nimeä) tai että yksinkertaisesti uusin versio sports trackeristä on koodattu aivan reisille. oli miten oli, ilmeisesti ei johdu käyttäjästä, kiitos testailusta jne
  12. lueskelin tuolta sepon tuotearvostelusta että voisi yhdistää sports trackeriin mutta asiat on saattanut muuttua siitä, onhan tosta testistä jo lähes vuosi
  13. Sain tuon OH1 helmikuun puolessa välissä ja käyttänyt sitä sillon kylmillä keleillä + salibandyssä ja vaikuttaisi toimivan hyvin, mutta nyt heräsi kysymys. Saakohan tuota oh1 jotenkin yhdistettyä sports trackeriin? Sports tracker ei vaikuta yhdistävän siihen, vika saattaa toki olla käyttäjässä mutta luulisi että se yhdistäminen olisi yksinkertaista, eli vyö päälle ja käsi/olkavarteen ja sports trackeri ettimään sykevyötä (toki bluetooth päälle) mutta ei vaan tahdo löytää. Muilla kokemuksia tästä? polar beat sen sijaan löysi sykemittarin ja antoikin reaaliajassa sykkeen.
  14. @firestarter niin, paha mennä sanomaan miksi ei moikata takaisin. ite moikkaan aina takasin sekä kohteliaisuussyistä että varmuuden vuoksi jos on joku tuttu. Jos tuut vastaan helsingin keskuspuistossa niin lupaan moikata takaisin, ehkä jopa ekana
  15. ei varsinaisesti outo tapahtuma mutta omasta mielestä ihan hauska eli joskus HCR:ssä ehkä 15km paikkeilla sellainen vanhempi rouva ilmoitti että ei tarvitse kuin vähän vielä jaksaa niin pääsen kaljalle. Ehkä minulla on ennakkokäsityksiä ihmisistä mutta en odottanut tuonlaista kommenttia kyseiseltä henkilöltä mutta hymyilytti sen verran että loppumatka olikin kevyttä. Aikaisemmin tässä ketjussa oli puhetta moikkailusta, onko tämä yleistä? itselle kait kerran joku moikannut ja tietysti moikkasin takaisin mutta esim töölönlahdella jos lenkkeilee niin saa kokoajan olla käsi pystyssä jos meinaa kaikkia moikata mutta keskuspuistossa vois kyllä moikkailla jatkossa
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy