Jump to content
Juoksufoorumi.fi


r

Helmiina

Jäsenet
  • Content Count

    4
  • Liittyi

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutral

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Merisuolaa otin 25 km paikkeilla, kun rupesi lämpimästä kelistä huolimatta tulemaan vilunväreitä. Minigrip-pussista kaadoin kämmenelle kasan ja söin minkä pystyin, määrää en nyt pysty sanomaan, kun osan syljin tien varteen 😆 Juoksukaveri oli ottanut samalla reitillä suolaa kolmesti, eli yksilöllistä tämäkin.
  2. Nyt on ketjun aloittajan maraton juostu, ja energiat riitti tällä kertaa huippuhyvin koko matkaksi, jopa parin kilsan loppukiriin. 15 km asti join juomapisteillä urkkajuomaa, ja loppumatkasta tasaisesti 4 geeliä ( jotka meni hyvin alas, koska olin etukäteen niin päättänyt💪). Ehkä parhaimman vaikutuksen oloon toi kuitenkin merisuola, hämmästyttävästi janontunne hävisi suolan nauttimisen jälkeen. Suurena apuna oli myös erittäin tasaisesti juosseen jäniksen seuraaminen, ei vauhti kiihtynyt alussa liian kovaksi.
  3. Kiitos vastauksista! Aika vähillä eväillä vaikuttaisi porukka selviävän. Eli hyytyminen johtuu todennäköisemmin liian kovasta alkuvauhdista ja/tai vähästä harjoittelusta🤣 No, yritän kuitenkin kasvattaa geelimäärän ainakin kolmeen, ja säästän viimeisen 30 km paikkeille. Parin vkon päästä selviää, miten tossu liikkuu.
  4. Riittävä geelien määrä maratonilla mietityttää. Kuinka monta tuubia keskimäärin nautitte matkan aikana? Itselläni geelit tökkivät tosi pahasti, ehkä kaksi olen saanut juoksun aikana alas. Se ei kuitenkaan taida riittää, kun viimeisellä kympillä energia tuntuu loppuvan ja vauhti hiipuu. Toki tämä taitaa olla ennemminkin sääntö kuin poikkeus maratonilla, mutta mietin, kuinka suuri vaikutus geelienergialla on jaksamiseen, jos sitä vain pakottaisi itsensä syömään matkan aikana, varsinkin kun haluaisi ennätystään parantaa.
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy