Jump to content
Juoksufoorumi.fi



Just a Bob

Jäsenet
  • Content Count

    5
  • Liittyi

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral
  1. Saako udella mistä saa tuohon suuntaan?
  2. Tarkoituksenani ei ole mitenkään haastaa riitaa, mutta voitko selventää minulle millaisessa käytössä taikka käyttäjäryhmällä tästä "oikealla sykkeellä" rupeaa olemaan merkittävää hyötyä? Ymmärrän toki, että esim sykevälivaihteluissa eron merkityksen, mutta käsittääkseni siksi niissä ei edes rannemittauksia käytetäkään?
  3. Nyt tuli kyllä aika paljon mutulla tekstiä. Hyvät rannemittarit ovat hyväksi todettuja normaalissa juoksu ja pyöräilykäytössä, mutta jäävät esim intervallitreeneissä vähän jälkeen.
  4. Samaa, mieltä että energiapuolelta jää kiinni. Ehkä vain miellät nälän "suolanhimoksi"? Olen ymmärtänyt, että nyrkkisääntönä yli puolet kulutetuista kaloreista olisi hyvä saada jo ennen kello kolmea. Smoothie aamupalaksi plus salaatti ei varmasti täytä tuota vaatimusta. Esim lifesum olisi hyvä äppi seuraamaan kulutusta. Seuraa muutama viikko kulutustasi niin pääset jyvälle energiakulutuksestasi ja syöntimääristä. Itselle tuo lifesum applikaatio suosittelee 700-1000kcal aamupalalle, joka ei ihan rahkapurkilla vielä täyty. Smoothieen saa helposti lisäkaloreita vaikka lo
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy