Jump to content
Juoksufoorumi.fi



jartukka

Jäsenet
  • Content Count

    87
  • Liittyi

  • Last visited

About jartukka

  • Syntymäpäivä 31.01.1977

Converted

  • Tavoite
    Mara alle 4.30 ja puolikas alle 2.00

Recent Profile Visitors

600 profile views
  1. jartukka

    Hoka One One

    Ite juoksin viime kesänä Rinconeilla ja sopis mulle tosi hyvin, mutta menenkin semmosta 4.30-5 tunnin vauhtia.
  2. jartukka

    Hoka One One

    Jännää, ku itsellä Rinconit tuntuvat kapeammalta kuin Cliftonit. Ja onhan cliftonit aika kiikkukengät, mut niihin tottuu aika pian.
  3. Tosiaan viime vuoden maralla keskisyke oli 169.... Tänä vuonna sama reitti 10min nopeampi aika ja keskisyke 159.
  4. Joo-o.... Tulipahan juostua... Valmistautuminen meni omasta mielestä hyvin edeltävänä iltana ei enää kiinteää ruokaa, paitsi yksi banaani. Aamulla lasillinen jugurttia, yksi palautusjuoma ja puol litraa urheilujuomaa. Lähdin ajoissa ( kerrankin ) ja pelipaikalla 1,5h ennen starttia. Numerolapun haku ja intersportin kaupasta uudet läpsyttimet ja yksi geeli ( neljä oli varattu matkan varrelle ja nyt yksi vielä lähtöön ). Kävin kevyen hölkän alkuun noin 1km ja vähän venyttelyä. Sit ku menin ottamaan ylimääräiset vaateet pois päältä, ni huomasin, että kännykän käsitasku ol
  5. Huomenna olisi sitten elämäni toinen maratooni... Tämä viikko otettu hyvinkin rauhallisesti. Tiistaina kävin mara vauhtisella 5km lenkillä ja tänään perjantaina joku kevyt pari kilsaa ja loppuun pari vetoa. Tankkaus on vähän hallitumpaa kuin viime vuonna. Nyt lähinnä tämän viikon syönyt pasta painotteista ruokaa. Jos tässä nyt @AnttiSn ohjeita sovittelis ja tänään vielä yksi kiinteä ruoka ja sen jälkeen jätetään tuo kiinteä ruoka pois... Pari palautusjuomaa tänään ja huomen aamulla yksi. Nestettä kans juotu normaalia 1-2 litraa enemmän. Alkuun tavoite oli, että mulla ol
  6. https://rantakerttu.fi/ruokalista/ En muista oliko kasvispihvejä tai kanapihvejä, mut listalta ainakin saa vegeburgerin Itse kans tulossa maralle upeisiin maisemiin.
  7. Mulla ei ainakaan viime vuonna ollut mitään ongelmia lisähiilihydraattitankkauksessa, mutta kokeillaanpa tällä kertaa tätä tapaa. Ei voi tietää ellei kokeile 😄
  8. Otettiin rauhallinen viikko. Ma: Lepo Ti: 7km kevyttä @6.20 Ke: Lepo To: 5km @6.30 Pe: Lepo La: Lepo Su: 2km matolla sateen takia @7.20 + 5km maanteillä @6.30 kilometrejä noin 19km Ens viikolla suurin piirtein yhtä kevyt viikko ja lauantaina olisi sitten tuo mara taas kerran. Mites sitä sit tankkais ? 700-750g hiilareita pitäisi saada... Viimeeks taisin syödä roiskeläppiä ( jalostajan valmispizza ), kaurapuuroa, mustikkakeittoa ja pastaa... Onko hyviä ehdotuksia ?
  9. Ja sitten tähän viikkoon... Ma: 20min reipasta @5.42 ks139. Tää oli pikainen lenkki ennen kun lähdettiin lasten kanssa tykkimäelle. Ti: Lepo tai niin hulinaa Tykkimäellä... Ke: 5km vanhemman tyttären kanssa jossain tykkimäen lähellä olevalla "purulla" @6.33 ks 134 To: Tempojuoksua vedot 3, 5, 7, 3min ja saman verran palautuksia. Alkuun ja loppuun 2km verkkaa suuntaansa. Vedot @5.00 ja kokonaismatka 9.68km Pe: Lepo La: 20km pitkis, josta ekat 15km @6.20 ks 147 ja viimeiset 5km @5.30 ks 168 Halusin kokeilla 15km jälkeen mi
  10. Itse viime vuonna juoksin ekan maran ( ja paljon huonommassa kunnossa kuin nyt ), niin lähdin muiden mukana liian kovaa alkuvauhtia @5.20 , vaikka kisaolosuhteissa se tuntui mukavan rennolta. Kympin kohdalla alkoi silloin jo jalat tuntumaan ja tiputin selvästi vauhtia @6.30 paikkeille. Puolikkaan väliaika oli tuolloin muistaaksen 2.17 ja alun liian kova vauhti kostautui 30km kohdalla ja siitä paineltiin sitten maaliin kilsa kävellen, kilsa juosten. Loppuaika 5.10, eli toiseen puolikkaaseen kului lähes 3 tuntia. 😞 Teemme tällä hetkellä samaa harjoitusohjelmaa ja kun olen seurannut
  11. Taas mennään... Päivitys taas vähän myöhässä, eli viime viikon juttuja. Ma: 5km PK tyttären kanssa. @6.03 ks 146 Ti: 5,5km PK @6.14 ks 152 Ke Lepo To 7km PK @6.16 ks 154 Huh hellettä Pe: Lepo La: Lepo Su 45min PK @6.08 helteessä ks 160 Aika hyvin näkyy sykkeessä tuo lämpötilan nousu. Viikkokilometrit: vajaa 30km Helteessä ei ollu vaa kiva juosta 🙂
  12. jartukka

    Hoka One One

    Tänään oli ekaa kertaa uudet Clifton 6:set jalassa lyhyellä 5km lenkillä. On kyl tosi pehmeä tuntuiset, ehkä jopa aavistuksen liikaa vaimennusta. Aluksi tuntui, että holvikaaren tuli on liian takana, mut kilometrin jälkeen sitä ei enää huomannut. Tossut myös tuntui aluksi vähän painavilta, mutta tietty ku on tottunut Tracer2:siin ja Rincoihin viime kuukausina. Mutta varmasti loistavat tossut pitkikselle, sitä en sit vielä tiedä kummat laitan jalkaan 4 viikon päästä Maralle... Rinconit vai Cliftonit ?
  13. jartukka

    Hoka One One

    Nyt tuli vielä ostettua Clifton6:set pitkiksille ja jännä, että piti ottaa puoli nroa isommat kuin kuukausi sitten ostetut Rinconit.
  14. Kyl mulla löytyy Garminin sykevyö, mut sen takia just ostin rannesykemittarin, ettei tarvitse enää käyttää vyötä. Jotenkin tuntuu vaa ahdistavalta juosta vyön kanssa. Ehkäpä sitä vyötä tarttis sit taas alkaa käyttämään...
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy