Jump to content
Juoksufoorumi.fi




Ffflamingo

Jäsenet
  • Content Count

    30
  • Liittyi

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutral

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kiitos kiitos 🙂 Ikävää että kroppa reissannut- toivotaan tosiaan että pääset seuraavaan sitten osallistumaan:) Kelit oli kyllä kohdallaan, maalin tuntumassa tuli muutama virkistävä sadepisara. kolmatta kertaa olivat nämä nyt kuulemma.
  2. Eilen oli siis tämä elämäni ensimmäinen triatlon sprintti! Hyvä fiilis jäi vaikka myös parannettavaa jäi hurjasti. Aamulla kurkku oli kipeä ja yskiminen tuntui pahalta - mietin jätänkö kisat väliin mutta pakko oli silti mennä. En missään välissä viittinyt ihan täysillä vetää mutta reippaasti kylläkin. Pyöräillessä aloin haaveilla että aika menisi alle 2h, mutta ei sitten aivan. Jouduin kaksi mäkeä taluttamaan koska jaloista loppui puhti ja hölkän seassa oli käveltävä. Olo alkoi olla aika huono siinä puolessa välissä hölkkää ja nyt istunkin kotona ja täysi flunssa päällä.. Kiitos vielä niille kokeneemmille, ketkä ennen kisaa muistuttivat, että kanattaa uida omaa vauhtia eikä lähtä porukan mukaan ja vetää itseään heti hapoille! 🙂 Tässä kuitenkin ajat. Ihan tyytyväinen olen itseeni 🙂 Aika: 2:01:01,92 Ero: +53:06 Uinti: 18:55,7 Vaihto 1: 4:54,2 Pyöräily: 0:58:12,8 Vaihto 2: 2:31,3 Juoksu: 36:27,7 Uinti nopeus: 2:31 / 100 m Pyörä nopeus: 20.61 km/h Juoksu nopeus: 7:17 min/km
  3. Hetkeen en olekkaan kirjoittanut.. mutta ei ole paljoa ollut kerrottavaakaan. Lähinnä ihan pieniä lenkkejä 2-3 kilsaa hölkännyt kovemmalla temmolla kuin normaalisti. Ja spinning tunneilla. Nyt kävin 5km lenkillä ja menin vielä mukavuus rajojen sisäpuolella ja tein oman ennätykseni - selvällä erolla! Normaalisti tuohon 5km on mennyt parhaillaan 38 minuuttia nyt alta 31 min!!
  4. 7.1.18 *5km hölkkä matolla (~40min) *soutu 1km (~6min) *pyöräily 10min 8.1.18 *Matolla sykkeet ylös nopeutta vaihdellen 15min *Tanssillinen ryhmäliiluntatunti 45 min 9.1.18 *CxWorx 30min + BodyAttack 30min (core treeni + sykkeet ylös)
  5. Tänään lämmittelyhölkkää matolla 15min soutucoopper 12 min 2554m Push Press taas kokeilemassa voimatasoja. 20kg x7 22.5kg x7 25kg x5 27.5kg x3 30kg x 2 32.5kg f. en uskaltanut kokeilla
  6. Torstaina: soutucoopperi 😁❤ 2530m /12 min (olen tämän saman tehnyt noin 5v sitten ja tulos oli 2614m. Tällöin olin olevinani elämäni kunnossa ja vedin hampaat irvessä 12min, nyt olisi voinut ajoitajoittain vetää kovempaakin) Maastaveto 30gk 2x5 35kg 2x5 40kg 2x5 45kg 2x5 47.5kg 1x1 50kg 1x1 mahd olisi mennyt enemmän kiloja/ toistoja.. mutta tämä oli kokeilua, että missä voimatasot menevät. (Samaiset 5v sitten 55kg x3 nostoa on ollut maximi mitä sain suht pitkään treenattua.) Rinnalleveto 20kg helppo 30kg raskas, muutama toisto putkeen, sitten tuli pelko yrittää lisätä painoja tai toistoja. Vähän pystysoutua, leukaa avustuksella ja vipunostoja sekä rinta käsipainoilla.
  7. Itsellä oli ylirasitustila viitisen vuotta sitten. Harrastin kamppailulajeja silloin ja kävin crossfitissä. Olin sitä pitkään ruokkinut (vuoden verran?) usealla kovalla treenillä viikossa, palauttavasta treenistä ei tietoakaan ja lopulta pohkeet sanoivat itsensä irti. Muutama porraskin oli liikaa jonkun aikaa. Vuoden toipuilin kevyiden treenien kanssa ja sanoisin että vaikka nyt jo nelisen vuotta voinut taas treenailla, vieläkin liian kovaa ja liikaa on pohkeille ajoittain ongelma. Ei siis kannata vetää övereitä, jollei oo hyvää suunnitelmaa ja palauttavaakin oheissa. Kropan kuuntelu (jota en ennen osannut) on kyllä tärkeää :)
  8. 3km lenkki ulkona. Ei kiva, liukasta oli! Toistaiseksi vielä matolla juoksut..
  9. 25min kevyesti matolla vaihdellen nopeutta ja kantavuutta. Perään Body Bump tunti.
  10. Jouluähkyistä huolimatta raahustin salille tekemään pikku treenin. 2km soutua (noin 10min) 3.5km pyöräilyä (noin 15min) 1.5km juoksua (noin 10min) Rinta 3x10 25 kilolla Rive 3x10 20 kilolla Pohjustuksena täytyy sanoa etten pitkään aikaan ole tavoitteellisesti treenannut. Ns hutkinut nopeasti salillakin, kun aika on ollut kortilla. Nyt tarkoituksena panostaa tuohon voimaankin. Rinta tuntui sopivan rankalta, viimeset toistot just ja just ylös.. Rive oli kevyt, mutta tein nuo 30kpl suht nopealla temmolla 10x sarjoissa, joten sykkeet nousi.
  11. Kevyttä keskivartalotreeniä ja venyttelyä. Hitusen vetämätön olo (toivottavasti ei alkava flunssa!), siksi kevyt treeni. Hyvvää teki mielelle!
  12. Tänään kokeilussa oli yhdistellä näitä lajeja ja kokeilla miltä se tuntuu. Tarkoitus oli vetää 30min juoksumatolla, 30 min sisäpyöräillä ja 30 mun uida. Juoksumatto teki ihan omat temppunsa niin 5 minuuttia hölkän jälkeen ja sammui, joten hyppäsin crosstreinerille. 15 min päästä menin takaisin matolle, mutta se teki saman tempun, joten takaisin crisstraineriin! 800m meni 20 minuutissa, helposti! Yllätyin.. Joten lopulta treeni oli: *30min vaihdellen maton ja trainerin välillä (matkasta ei siis mitään tietoa, mutta noin 4km luonnossa menee 30 minuutissa) *30 min pyöräilyä (jossa tuli 10km pyörän mittariin)ja *20min uintia, jossa 800m tuli helpolla uinilla..
  13. Tiistaille näyttää vakiintuneen hyvä combo salijumpilta. 30 minuutin cxworx joka on loisto core-tunti ja perään 45 mun hyväsykkeinen spinning! Torstaina olisi tarkoitus lähteä kokeilemaan comboa pyöräily-juoksu-uinti. Pyöräily ja juoksu uimahallin salilla ja perään uimaan.. ONKO JOLLAIN VÄHÄN KERTOA KAUAN ITSELLÄ MENEE SPRINTTIMATKALLA OSUUKSIIN JA PIENESTI TAUSTAA? Kävin kyllä vakoilemassa muiden harjoituskirjoja, mutta näin tiivistettynä jos joku jaksaa valaista :)
  14. joo ihan totta kyllä 😁 jos tähän hurahtaa nyt sitten niin voi olla että "huonosti" käy noitten välineiden kanssa..
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy