Jump to content
Juoksufoorumi.fi



broot

Jäsenet
  • Content Count

    123
  • Liittyi

  • Last visited

Community Reputation

130 Excellent

Converted

  • Coopperi
    2670
  • 10km
    44.00
  • Puolimaraton
    1.53.00
  • Maraton
    4.30.50

Recent Profile Visitors

861 profile views
  1. Ti: PK 10,57km, 59:40, keskisyke 144bpm Pe: PK 10,56km, 59:55, keskisyke 138bpm Su: PK 27,44km, 2:42:22, keskisyke 145bpm Viikon kilometrit: 48,6km kestoltaan 6h19min kaloreita 5074 kcal. Kolmen treenin viikko tällä erää. Sunnuntain pitkis yllättävän lämpimässä kelissä.
  2. Ti: PK 10,53km, 1:00:21, keskisyke 140bpm Ke: kiihtyvä intervalli 4x 1km+0,6km+lepo 0,4 55:43 keskisyke 132bpm Pe: PK 11,79km, 1:11:54, keskisyke 137bpm Su: PK 24,05km, 2:15:42, keskisyke 149bpm Viikon kilometrit: 55,2km kestoltaan 6h33min kaloreita 5486 kcal. Parin kisaviikon jälkeen paluu normaaliin ja kilometrit takaisin tasolle jolla ne oli ennen kisaviikkoja. Tänään sunnuntaina tuli juoksun osalta tämän vuoden aikana 1000km täyteen 💪
  3. Toinen kisaviikonloppu putkeen. Viikolla pari hassua treeniä, intervalli ja pk, mutta ei mitään erityisempää. Lauantaina oli sitten taasen kisalappu rinnassa Kymi ringillä Iitissä kun oli kymiring running day. TUolla oli 10km ohjelmassa. Keliksi tuli alkuun kaatosade joka lopulta taukosi kun oli juostu kilsa suunnilleen, mutta läpimärkiä jo kuitenkin. Tavoitteeksi olin laittanut 47min kun tiesin radan olevan varsin mäkinen ja siltamäessa oli mennyt kesäkuussa vain vähän alle 47 minuutin. NO alkuun tuttuun tapaan tavoitevauhtia kovempaa liikkeelle. ja ekan kilsan jälkeen oltiin jo puoli minuuttia edellä tavoitetta. EI malttanut hidastaa vaan samalla kaavalla eteenpäin. Puolimatka tuli ja oman ajanoton mukaan 22minsaa oli mennyt. Juoksu tuntui ihan hyvältä joten annoin mennä. Anne-Mari Kiekara oli karannut omaan tahtiin ja Aino-Kaisa Saarinenkin oli edellä. Toinen kierros meni aika samaa kaavaa kuin ekakin, ja myös aikalailla samaa vauhtia. Loppuun kiri ettei kaveri pääse ohi. Ja lopullinen aika oli 44.41. eli oma enkka parani taas vajaalla parilla minsalla Kuva: kuvauspalvelumerjari
  4. Ti: PK 10,47km, 59:26, keskisyke 143bpm Ke: kiihtyvä intervalli 4x 1km+0,6km+lepo 0,4 52:08 keskisyke 133bpm Pe: kävely lyhyillä spurteilla 5,73km, 58:02, keskisyke 96bpm La: summer tour 5,0km, 21:19, keskisyke 172bpm Su: PK 10,73km, 01:04:44, keskisyke 131bpm Viikon kilometrit (juoksun osalta): 34,9km kestoltaan 3h17min kaloreita 2822kcal. Lauantain 5km kisa meni aika putkeen. Sateinen keli ei haitannut, oli raikasta juoksua. Nyt kohti seuraavaa kisaa eli Kymi Ring Running day ensi lauantaina ja siellä 10km. 🙂 Kisat on vaan lisääntyneet koronan takia ehkäpä. 🙂 kilometrit näissä kyllä lyhentyneet, mutta josko syksyllä pääsisi maran juoksemaan olympia stadionille 🙂
  5. Ti: PK 10,46km, 01:01:15, keskisyke 140bpm Ke: kiihtyvä intervalli 4x 1km+0,6km+lepo 0,4 51:53 keskisyke 138bpm Pe: PK 13,54km, 01:18:40, keskisyke 142bpm La: kävely 15,42km, 04:03:20, keskisyke 87bpm Su: PK 26,68km, 2.38.07, keskisyke 150bpm Viikon kilometrit (juoksun osalta): 59,3km kestoltaan 5h49min kaloreita 5369 kcal. Keskiviikkona kiihtyvä intervalli, kilsa pk:ta, ja sitten 0,6km rennon kovaa ja sitten 0,4km hitaasti palauttavaa ja tätä toistettiin 4 kertaa. Lauantaina vaimon kanssa rauhallista kävelyä maisemia katsellen ja kelistä nauttien. Pari seuraavaa viikkoa onkin sitten kisaviikkoja.
  6. Ti: PK 9,07km, 58:05, keskisyke 146bpm Ke: 3 x 2km vetoja 7,76km, 46:23, keskisyke 137bpm Pe: PK 12,24km, 1:11:25, keskisyke 145bpm Su: PK 23,65km, 2:16:47, keskisyke 146bpm Viikon kilometrit: 54,2km kestoltaan 5h12min kaloreita 4661 kcal. Juhannus meni aaton osalta korkeasaaressa käyden ja illalla lenkki. Ihan kivat viikko kilometrit tuli pitkästä aikaa. Kävelyä korkeasaaressa tuli lisäksi jokunen kilometri, eli aika liikunnallinen juhannus kaikeinkaikkiaan. Seuraavat kisat 4.7 Summer tour ja siellä 5km, joska saisi jotain silläkin matkalla irti kun on lappu rinnassa. 🙂 11.7 Kymiring Running Day 2020 ja siellä 10km. (tässä tapahtumassa olen ollut jokaisella kerralla mukana(toista kertaa järjestetään 😉 ))
  7. Ti: kovavauhtinen 5,00 km, 23:44, keskisyke 157bpm Ke: kävely 5,76km, 1:01:01, keskisyke 92bpm To: 5 x 300m 3,2km, 57,46, keskisyke 136bpm La: 10km, 46:35, keskisyke 172bpm (Summer tour) Su: Kävely 12,36km, 2.08.39, keskisyke 91bpm Viikon kilometrit (juoksun osalta): 18,2km kestoltaan 1h28min kaloreita 1617kcal. Viikko panostettiin Summer tourin lappujuoksuun, kisa meni ihan kivasti, enkka parani. Alkuun perinteen mukaan liian kovaa ja loppuun niin kovaa kuin jaksaa 🙂 EI tämä kone 5km herää vielä, pitäisi kait juosta 5km ekaksi kovaa ja sitten lähteä varsinaiseen vitoseen 😄
  8. Ti: PK 6,86 km, 44:38, keskisyke 134bpm Pe: PK 10,46km, 57,46, keskisyke 149bpm Su: PK 21,08km, 2.01.44, keskisyke 145bpm Viikon kilometrit: 38,4km kestoltaan 3h44min kaloreita 3462kcal. Tällaista kevyttä tällä kertaa. Ensi viikon la onkin sitten vuoden toinen lappujuoksu Helsingin siltamäessä runners high:n järjestämä summer tourin osakilpailu nro 1 ja siellä 10km raasto. Pitää miettiä miten sitä viikon treenailee siihen. Luultavasti TI joku 5km täysillä, ja torstaina sitten jotain pk:ta tai sitten lyhyitä vetoja. Jäänee kilometrit vähille ensi viikollakin.
  9. Ti: Korona-juoksu 5km, 24.20, keskisyke 161bpm Ke: Palauttava kävely 5,74km, 1.17.26, keskisyke 87bpm Pe: Korona-juoksu 10km, 47.48, keskisyke 162bpm Su: PK 20,93km, 2.07.47, keskisyke 148bpm Viikon kilometrit (juoksun osalta): 36,0km kestoltaan 3h19min kaloreita 3405 kcal. Viikosta tuli facebook ryhmän korona-juoksu kisaviikko. Puolikkaan olin juossut aiemmin. Mutta 5km ja 10km oli siihen suoritukset, ja sen mukaan viikko mentiin. Sunnuntain pk oli aika raskas ehkä perjantain kympin jäljiltä, mutta tulipahan tehtyä.
  10. Ti: PK 9,07km, 55,36, keskisyke 138bpm Ke: kävely 6,22km, 1.06.12, keskisyke 95bpm Pe: PK 10,29km, 57.27, keskisyke 145bpm La: kävely 6,88km, 2.13.09, keskisyke 84bpm Su: PK 21,96km, 2.08.11, keskisyke 149bpm Viikon kilometrit (juoksun osalta): 41,3km kestoltaan 4h01min kaloreita 3692 kcal. Pohkeet jumissa keskiviikkona niin kävelyä vaimon kanssa juoksun sijaan. Pitäisi tuohon lihashuoltoon keskittyä, mutta se on niin pirun hankalaa motivoitua siihen, vaikka kuinka tietää että pitäisi.
  11. Ti: PK 10,38km, 58.30, keskisyke 148bpm Ke: maratonvauhtinen 10km(5.36 min/km) 10km, 55.58, keskisyke 152bpm Pe: Palauttava, muutama spurtti 7.21km, 1.01.08.16 keskisyke 122 bpm Su: omatoimi 1/2 maraton 21.095km, 1.45.18 keskisyke 163bpm Viikon kilometrit: 48,8km kestoltaan 4h41min kaloreita 4486 kcal. Perjantain lenkki piti olla tempojuoksua, mutta meni kävelyksi muutamilla spurteilla kun ei vaan viitsinyt. Sunnuntain omatoimi puolikas meni kivasti ja tuli varmuus että kunto on parantunut vuodessa selkeästi. Hyvä jatkaa kohti summer touria ja syksyä.
  12. Onkohan tuonne porukkaa uskaltamassa paikalle? Itse ilmottauduin ekaan kisaan, toki vain 15€ maksaa jos tänään ilmottautuu niin ei hirveästi kirpaise jos ei jostain syystä pääsekkään.
  13. Viikon treenit: Ti: PK 10,47km, 55.27, keskisyke 151bpm Ke: PK1 8,39km, 55.43, keskisyke 132bpm La: PK 8,9km, 45.33 keskisyke --bpm Viikon kilometrit: 27,8km kestoltaan 2h 36min kaloreita 2373 kcal. Kevyt viikko tästäkin, äitienpäivää ja sukulointia viikonloppuna niin meni vähän treenit erilaiseksi. La treenissä ei ollut edes sykemittaria käytössä ja sports tracker ei tallentanut reittiä, vain ainoastaan ajan. Mutta kilometrit suunnilleen selvillä.
  14. Käsittääkseni monessa tapahtumassa on ehdoissa mainittu ettei rahoja palauteta missään tapauksessa eli ei kait ole velvollisuutta palauttaa kun ehdot on selvät ennen ilmottautumista.
  15. Viikon treenit: Ti: PK 10,52km, 56.30, keskisyke 149bpm Su: PK1 5,09km, 33.25 keskisyke 132bpm Viikon kilometrit: 15,6km kestoltaan 1h 29min kaloreita 1288 kcal. Näiden lisäksi veneessä istumista ja vieheen mereen viskaamista n. 40km verran mitään ylös saamatta. 😄
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy