Jump to content
Juoksufoorumi.fi



xatle

Jäsenet
  • Content Count

    10
  • Liittyi

  • Last visited

Community Reputation

18 Good

Converted

  • Coopperi
    3410
  • 10km
    37:31
  • Puolimaraton
    1:26:05
  • Maraton
    3:01:45

Recent Profile Visitors

274 profile views
  1. Iso kiitos @Lasinilkk@ Teillä oli HMU:ssa melko rapsakka keli, joten tuo 75 km astetta vaativammalla radalla kuin Paloheinässä on vähintäänkin upea suoritus 👍 Ja kevennyksenä voisin lisätä, että hyvä ettei 100km tullut heti täyteen, niin jää tavoitetta tuleviinkin kisoihin.
  2. Täälläkin yksi, joka juoksi elämänsä ensimmäisen satasen viikonloppuna Masokistin Unelmassa. Keli oli kieltämättä paha ja tavoiteaika jäi saavuttamattomiin, mutta alle 10 tunnin pääsin. Ja sammalla tuli koko juoksu-uran ensimmäinen yli 100 km viikko! Ja, jos joku vielä miettii, että haluaisi juosta 100k, mutta treenikilsoja ei ole kertynyt omasta mielestä riittävästi, niin minulta vahva puolto, että ei muuta kuin testaamaan vaan miltä se satku tuntuu. Itse olen kerännyt kilsoja tänä vuonna noin 1700km ja viime vuonna meni juuri ja juuri 2000km rikki (jos viikkorastien suunnistus k
  3. Linkkaamastasi Stadiumin SOC:n vyöstä on hieman kokemusta ja omasta mielestä ok pidemmille maantiejuoksuille. Poluilla olen käyttänyt Salomonin Agile 250 vyötä, johon nimestä huolimatta saa 0,5l lötkön melko mukavasti mahtumaan (jos ei täytä lötköä ihan täyteen). Tämä sen takia, että olen varmuuden vuoksi halunnut maastossa avaimet vetoketjulliseen taskuun. Maralla ehkä geelejä mukavampi kaivaa tuosta SOC:n vyöstä, mutta henk. koht. kokemusta ei siitä maratonkäytössä ole.
  4. Tänään aamulla alaselässä hieman tuntemuksia, mutta mielestäni enemmän tervettä kipua uudenlaisista ärsykkeistä johtuen. Taas jumppa tehty ja kokolailla vastaava tunne kuin eilen, eli maksimi tehoilla/liikeradoilla yritettiin joka liike ja ”pahaahan” se välillä teki, mutta hyvä tunne jäi treenin jälkeen. Tätä yllä olevaa juuri tarkoitin, kun mainitsin, että alkaa harjoitus sujumaan paremmin suorituskertojen myötä, eli saa liikkeet suoritettua paremmin ja treeni tehostuu liikkuvuuden paranemisen myötä, vaikka treenin aikana tuntemukset ovatkin välillä pahoja 😅
  5. Mukana! Oikea takareisi/lonkka/alaselkä vaivannut jo yli vuoden. Ei estä juoksemista, mutta kipu ja huonot tuntemukset vaikeuttavat vauhtiharjoitusten tekemistä. Kotijumppaa on tehty, hieronnassa rampattu, ortopedille, fysioterapeuteille ja kiropraktikolle on myös kannettu rahaa ja tehty erilaisia jumppaliikkeitä, mutta pidempiaikaista apua ei ole vielä löytynyt. Jopa lonkkaleikkausta ehdotettiin, mutta se kai kuuluu ortopedin työnkuvaan. Tein tänään aamulla ensimmäistä kertaa tämän harjoituksen ja olen todellakin samaa mieltä, että hiki tuli lopussa ja hengittäminen meni välillä melko
  6. Jos olet tekemässä alku-, loppuverryttelyä tai muuta kevyempää puuhaastelua ja radalla on muita, niin on kohteliasta jättää sisimmät radat vapaaksi. Omalla "työosuudella" sitten saa mennä vapaammin missä haluaa, vaikka radalla olisi kovempiakin menijöitä. Tämä on ehkä itsestään selvyys monelle, mutta löytyy myös niitä, jotka eivät tätä välttämättä ajattele. Ei iso asia, mutta joskus häiritsee, jos on vähän enemmän käyttäjiä kentällä yhtäaikaa.
  7. xatle

    Nike Vaporfly 4%

    Itse olisin ostanut puoli kokoa liian pienet, jos en olisi kokeillut jalkaan. Eli Pegasuksissa 42, mutta Nexteissä 42,5 oli omaan jalkaan sopiva. Huonossa kännykällä otetussa kuvassa kanta-askeltajan käytössä noin 250 km juostut Vaporfly 4%. Kuluma ei pohjassa vielä paha, mutta tulee varmasti ulkoreunoilta kulumaan melko nopeasti. Ominaisuuksissa en ole huomannut vielä mitään heikentymisiä. Käytän näitä kenkiä vain kisoissa.
  8. Nettiyhteys katkesi kesken ilmoituksen teon ja lähti sitten guest-alkuisella nimimerkillä tämä ilmoitus, mutta oli sentään puh.numero oikein...
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy