Jump to content
Juoksufoorumi.fi



Kawauchi

Jäsenet
  • Content Count

    85
  • Liittyi

  • Last visited

Community Reputation

48 Excellent

Recent Profile Visitors

560 profile views
  1. Neljä geeliä aika perus. 10 km - 20 km - 30 km - viimeinen jossain 37 ja 38 km kohdilla tuntemuksista riippuen.
  2. Jep, en edes harkitsisi täyden matkan juoksemista tällä reitillä, jos pitäisi toi setti neljä kertaa kiertää ympäri. Niin paljon parempia reittejä tarjolla, mitä syysmaratoneihin tulee. Reittiä pitäisi jotenkin mukauttaa - ja kehittää eteenpäin. Okei, ymmärrän, varmasti haastavaa ja rajallista, mutta aina saa toivoa ja esittää mielipiteensä.
  3. Puolikkaalla tuli oltua mukana. Järjestelyistä ei mitään pahaa sanottavaa - asiat toimivat hyvin, poislukien tuo nettisivujen kyykkääminen, mistä kisan jälkeen yritin tuloksia tarkistaa. No, pääsin sitten tuloksiin käsiksi tuolta: live.ultimate.dk:n kautta. Maalissa jaettu tuotekassi lämmitti mieltä. Se, mistä en pitänyt, oli tuo nopeana mainostettu reitti. Ei ollut niin nopea, mitä odotin. Homma meni tahmeaksi, kun siirryttiin tuonne asuinalueelle. Oli kaikenlaista pientä kikkailua, nyppylää, nousua, hiekkapätkää ja mukulakiveä - mitä en kaivannut - kun on ollaan ennätystulosta hakemassa. Tästä on hyvä jatkaa tapahtuman kehittämistä eteenpäin.
  4. Juuri näin. Pohdin tänään töissä sitä, kun Frank Shorterilta kysyttiin, mikä on hänen tärkein oivalluksensa maratonharjoittelun suhteen: "Taking your easy days easy and hard days hard"
  5. Itsellä samankaltaiset mietteet Frankfurtista, vaikea keksiä mitään pahaa sanottavaa, todella hyvin organisoitu juoksutapahtuma. Reitti on todella nopea ja lähes täysin tasainen, tämä yhdistettynä viileään syyssäähän tekee tästä oivallisen tapahtuman tavoitella ennätysjuoksua. Jossain 30 km kohdilla järjestäjät jakoivat energiageelin, jossa mehua seassa. Alun startissa pitää tosissaan keskittyä ensimmäiset kilometrit, koska tossa joutuu helposti sumppuun, kun se massa lähtee vyörymään - liian kapea kadunpätkä suhteessa ihmismassaan. Omat hakaneulat kannattaa varata mukaan, millä kiinnittää numerolapun, koska järjestäjät eivät näitä jakaneet ainakaan silloin kun minä tuolla olin. Maalissa on todella monipuolinen ruoka- ja juomatarjoilu.
  6. Sinun pitäisi ehdottomasti kilpailla enemmän. Saada itsesi lähtöviivalle numerolappu rinnassa, ja yrittää vain parhaasi. Juosta 5 km, 10 km ja puolimaratonia esimerkiksi, jonka jälkeen maratonille syksyllä/keväällä. Vain kisailemalla sitä kokemusta karttuu. Onnea ja terveyttä tavoitteeseen.
  7. Pitää suurin piirtein paikkansa. https://runbundle.com/tools/weight-vs-pace-calculator
  8. Jättää jälkikasvun hankkimatta, niin voi lennellä pitkin poikin maailmaa kokematta huonoa omaatuntoa, ei silleen, että siitä huonoa omaatuntoa pitäisi kokea - itse en ainakaan koe. Reilu pari minuuttia per painokilo. https://runbundle.com/tools/weight-vs-pace-calculator
  9. Kawauchi

    Lontoon maraton 2019

    https://www.watchathletics.com/schedule/watchlive/4355 Tuolta pitäisi löytyä.
  10. No, mutta eikös tuolla HCM:lla ole 3h jänis? Ainakin muutama vuosi sitten vielä oli. Siinä on sitä vetoapua.
  11. Kerran olen juossut tuon HCM:n reitin, ja on kyllä hieno maisemiltaan, mutta auttamattoman hidas profiililtaan, varsinkin kun ne nousut joutuu kahteen kertaan käymään läpi - kahden kierroksen reitillä. Onnistuneella palautumisella ja hyvällä virityksellä Seppo kyllä alittaa kolme tuntia tuolla.
  12. Olen myös kuullut, että melko hidas tuo Pyhän Olavin maratonin reitti, mutta tänä vuonna juostaan uusitulla reitillä, joka julkaistaan alkukesästä. Tiedä sitten, millainen se mahtaa olla profiililtaan.
  13. Ei muuten hyydy, kun on aerobinen pohja kunnossa, ja jaloissa voimaa.
  14. Optimisti tarttuu toimeen, ja jatkaa yrittämistä siitä huolimatta, mitä ikinä vastaan tuleekaan. Taivaanrannan maalari tyytyy haaveilemaan - "sitten, jos, kun". Itse olen ikuinen optimisti.
  15. Kawauchi

    "Telakalla"

    Oikeassa pakarassa on kipeä kohta, mikä tuntuu sitä painaessa. Kipu on pistelevää ja alue vaihtelee. Välillä tuntunut jalkapohjassa kuin kävelisi pienten terävien kivien päällä. Silloin tällöin jalka puutuu ja tunto häviää - pitkillä lenkeillä välillä havainnut. Luulin jo, että sain ratkaistua tämän venyttelyllä ja putkirullarilla, mutta tulikin takaisin. On varattava aika työfyssarille.
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy