Jump to content
Juoksufoorumi.fi



Kawauchi

Jäsenet
  • Content Count

    85
  • Liittyi

  • Last visited

Community Reputation

48 Excellent

Recent Profile Visitors

502 profile views
  1. Neljä geeliä aika perus. 10 km - 20 km - 30 km - viimeinen jossain 37 ja 38 km kohdilla tuntemuksista riippuen.
  2. Jep, en edes harkitsisi täyden matkan juoksemista tällä reitillä, jos pitäisi toi setti neljä kertaa kiertää ympäri. Niin paljon parempia reittejä tarjolla, mitä syysmaratoneihin tulee. Reittiä pitäisi jotenkin mukauttaa - ja kehittää eteenpäin. Okei, ymmärrän, varmasti haastavaa ja rajallista, mutta aina saa toivoa ja esittää mielipiteensä.
  3. Puolikkaalla tuli oltua mukana. Järjestelyistä ei mitään pahaa sanottavaa - asiat toimivat hyvin, poislukien tuo nettisivujen kyykkääminen, mistä kisan jälkeen yritin tuloksia tarkistaa. No, pääsin sitten tuloksiin käsiksi tuolta: live.ultimate.dk:n kautta. Maalissa jaettu tuotekassi lämmitti mieltä. Se, mistä en pitänyt, oli tuo nopeana mainostettu reitti. Ei ollut niin nopea, mitä odotin. Homma meni tahmeaksi, kun siirryttiin tuonne asuinalueelle. Oli kaikenlaista pientä kikkailua, nyppylää, nousua, hiekkapätkää ja mukulakiveä - mitä en kaivannut - kun on ollaan ennätystulosta hakemassa. Tästä on hyvä jatkaa tapahtuman kehittämistä eteenpäin.
  4. Itsellä samankaltaiset mietteet Frankfurtista, vaikea keksiä mitään pahaa sanottavaa, todella hyvin organisoitu juoksutapahtuma. Reitti on todella nopea ja lähes täysin tasainen, tämä yhdistettynä viileään syyssäähän tekee tästä oivallisen tapahtuman tavoitella ennätysjuoksua. Jossain 30 km kohdilla järjestäjät jakoivat energiageelin, jossa mehua seassa. Alun startissa pitää tosissaan keskittyä ensimmäiset kilometrit, koska tossa joutuu helposti sumppuun, kun se massa lähtee vyörymään - liian kapea kadunpätkä suhteessa ihmismassaan. Omat hakaneulat kannattaa varata mukaan, millä kiinnittää numerolapun, koska järjestäjät eivät näitä jakaneet ainakaan silloin kun minä tuolla olin. Maalissa on todella monipuolinen ruoka- ja juomatarjoilu.
  5. Kawauchi

    Lontoon maraton 2019

    https://www.watchathletics.com/schedule/watchlive/4355 Tuolta pitäisi löytyä.
  6. Optimisti tarttuu toimeen, ja jatkaa yrittämistä siitä huolimatta, mitä ikinä vastaan tuleekaan. Taivaanrannan maalari tyytyy haaveilemaan - "sitten, jos, kun". Itse olen ikuinen optimisti.
  7. Kawauchi

    "Telakalla"

    Oikeassa pakarassa on kipeä kohta, mikä tuntuu sitä painaessa. Kipu on pistelevää ja alue vaihtelee. Välillä tuntunut jalkapohjassa kuin kävelisi pienten terävien kivien päällä. Silloin tällöin jalka puutuu ja tunto häviää - pitkillä lenkeillä välillä havainnut. Luulin jo, että sain ratkaistua tämän venyttelyllä ja putkirullarilla, mutta tulikin takaisin. On varattava aika työfyssarille.
  8. Kawauchi

    "Telakalla"

    Keikun jossain telakan rajamailla tällä hetkellä. Välillä voi juosta, välillä ei - korvaavat harjoitteet tulleet tutuiksi. Jomotus alaselässä, oikealla puolella. Säteilee pakaraan ja siitä oikeaan etureiteen. Liikkeelle lähteminen välillä hyvin hankalaa, mutta kipu ei pahene, ja pystyn kontrolloimaan sitä, kunhan saan itseni vain aluksi liikkeelle. Seuraava päivänä kipu taas saattaa tuntua voimakkaana, jos tehnyt reippaamman harjoituksen edellisenä päivänä. Olen kovasti pohtinut, mikä tämän aiheuttaa - mahtaakohan kyseessä olla iskias? Oireilu alkoi jo viime keväänä, mutta kesällä oli täysin poissa muutaman kuukauden ajan. Onkohan kylmillä ilmoilla mitään yhteyttä kyseisen vaivan kanssa? Kenelläkään kokemusta vastaavasta, ja oletteko löytäneet helpotusta jostain täsmähoidosta tai kenties lääkekuurista?
  9. Kun näkisit vähän vaivaa fiksuna ihmisenä perehtyä ja syventyä ravitsemukseen, niin ymmärtäisit, että monipuolinen kasvisruokavalio on oikein totetutettuna äärimmäisen terveellinen valinta ja toimiva ruokavalio juoksijalle. Täällä foorumilla kovasti hehkuttamasi Sage Canaday on muuten kanssa kasvissyöjä 😊
  10. Tämä on omakin lähestyminen maratonille. Kunnon valmistautuminen, mikä alkaa hyvissä ajoin. Täysi keskittyminen projektiin, ja kisapäivänä all in - niin paljon irti kuin lähtee. Laatu edellä mennään. Mieluummin yksi onnistunut kuin sata sinnepäin.
  11. Juoksi 146 tilastokelpoista maratonia. Loput sitten maratonin mittaisia lenkkejä, tai maratonin mittainen lenkki juostuna kahdessa osassa.
  12. Perusterveys on helppo saavuttaa. Siihen pääsee kohtuu vähällä liikunnan määrällä, kunnon ruokavaliolla, ja hyvillä elintavoilla. Kolmen tunnin alittaminen vaatii jo hieman vaivannäköä ja suunnitelmallisuutta.
  13. Pariisissa viime vuonna 1094 kolmen tunnin alitusta. Tänä vuonna 968.
  14. Kawauchi

    off topic osa 1

    Kiitos. Pyrin pysymään asiassa, en menemään henkilökohtaisuuksiin.
  15. Kawauchi

    off topic osa 1

    Tähän se menee, kun ei enää tiedot ja taidot riitä pysymään itse asiassa. Ihan perus ad hominem.
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy