Jump to content
Juoksufoorumi.fi



RistoT

Jäsenet
  • Content Count

    2 520
  • Liittyi

  • Last visited

  • Days Won

    104

RistoT last won the day on November 3 2020

RistoT had the most liked content!

About RistoT

Converted

  • Tavoite
    v.2017 1/1 alle 4 h, 1/2 alle 1.45 h, 10 km alle 45 min

Recent Profile Visitors

3 483 profile views
  1. Ke matolla kevyt 30 min+lihaskunto To matolla kevyt 60 min Pe matolla kevyt 60 min+lihaskunto La matolla kevyt 1 h 30 min Su ulkona kevyt 2 h, josta viimeinen 3 km reippaammin. Tämä viikko lähinnä PK1 alueen kuntoilua, jossa sykkeet pääasiassa välillä 100- 125. Lisäksi tarkkasilmäisimmät huomaa sanan lihaskunto, jonka laitoin muistuttamaan siitä, että poikkeuksellisesti sitä on tullut harrastettua jonkin verran tänä talvena. Liikkeet ovat kehonpainolla tehtäviä ja keskittyvät aika paljon keskivartaloon. Kokonaisuutena ihan hyvä kuntoilu viikko.
  2. Ma lepo Ti VK 3 x 20 min/ pal. 2 min Tänään hallilla pitkät vedot sykeohjatusti. 15 min kynnysten puolivälissä + 5 min yläkynnyksellä. Kaikkiaan juoksua tuli about 13 km, jossa vauhdit 4.20 - 4.50 min/km sekä vähän verryttelyitä.
  3. La lepo Su 2 h @ 5.56 min/km eli napsu yli 20 km Ulkona tuntui sen verran kylmälle, kun tuulikin vielä suht kovasti, niin ajelinpa sitten hallille. Eka kertaa pitkälenkki hallilla ja yllättävän mukavasti meni tuommoinen rauhallinen ja erittäin tasavauhtinen lenkki, kun hyvin pystyi kontrolloimaan vauhtia.
  4. To ulkona 12 km Pe hallilla 12.2 km@ 4.55 min/km Eilen peruslenkki, joka tuntui raskaalle ja sykkeet edelleen ylhäällä, mutta tuntuman mukaan yritin pk lenkin saada aikaan. Tänään hallilla tasavauhtinen reipas ja sykkeet jälleen ylhäällä. Taitaa olla, että sairastelukin vaikuttaa sykkeisiin. Viikonloppuna on sitten tarkoitus hölkkäillä hyvin kevyesti ja voi olla, että tulen sunnuntaina hallille hölkkäämään kevyen 1.5 - 2 h.
  5. Su kävely/hölkkä 40 min Ma ap. Ulkona 11 km Ip. matolla kevyt 30 min Ti hallilla; 30 min@ 4.45 min/ km+ 4 x 675 m( 2 ratakierrosta) @ 3.45 - 4.00 min/km + 1 ratakierros@ 3.10 min/km Ke ulkona 10 km No niin, tässä on taas vähän päässyt kuntoilun pariin. Raskaalle tuntuu ja vähän on vielä kipeä olo, mutta eiköhän se siitä. Nyt sitten jatketaan kevättä kohti peruskuntoa parantaen...toivottavasti.
  6. Hyvä näin, mutta kipeänä vuosi vaihtui. Paremmalle tuntuu ja ehkä sunnuntaina pikku lenkille.
  7. Ke kävely 1 h To kävely 1 h Jotakin tautia meneillään ja tänä aamuna Koronatestissä, josta tulos tulee huomenna. Selvisi eilen, että on ollut altistuminen Koronalle, kun viime viikolla oli tuttu meillä pari päivää kylässä ja hänellä todettiin nyt Korona. Kaikesta huolimatta kaikille Hyvää Uutta vuotta!🎆
  8. Tänään piti käydä juoksemassa itseä tyydyttävä Coopper tulos Kuopio hallilla, mutta toisin kävi. Eilen kävi paleltamaan ja oli tuntemuksia keuhkoissa sekä kurkussa. Kuumetta mittailin, mutta ei ollut. Tänään tuntui paremmalle, niin arvelin käydä kokeilemassa, että mille juoksu tuntuu. Kunnon lämmittelyt ja tuntui ihan hyvälle. Meitä oli juoksuporukasta vajaat 20 henkilöä paikalle ja @jtv76:n kanssa päätimme lähteä juoksemaan alussa samaa vauhtia eli vähän alle 4.00min/km. Melko pian lähdön jälkeen alkoi tuntumaan keuhkoissa ja tiesin, että vituiks menee. Eka kilometri suunn
  9. Nyt voin rehellisesti tunnustaa, että mennyt viikko on ollut kuntoilun kannalta sekä kevyt, että raskas. Kevyt, koska hölkkäilin ainoastaan matolla muutaman 30- 45 min kevyen pikku lenkin vedoilla höystettynä. Raskas, koska muut elämäntavat eivät olleet niinkään kehuttavat. Näistä lähtökohdista ylihuominen Coopperin testi ei ehkä osu ihan otollisimpaan ajankohtaan, mutta parhaani teen ja katsotaan, että miten kulkee.
  10. Nautinnollista Joulua Teille aktiiviset lenkkeilijät! Itse täällä syön, lihon ja vahvistun, mutta kun koittaa uusi vuosi, niin sitten alkaa aika kovan kuntoilun!🎅
  11. Cooper olisi tarkoitus juosta ti 29.12 eli ei vielä ensi viikolla, joten saa nähdä, että onko vuoden huipennus vai pettymys!
  12. Pe 3 km VR + 5 x 1000 m@ 3.58, 3.54, 3.54, 3.48 ja 3.42 min/ km / pal.3 min.+ VR Tänään hallilla kova ja kiihtyvä sarja tonneja. Yllättävän hyvin meni ja nyt mentiin MK alueella.
  13. Ke matolla kevyt 45 min To matolla kevyt 45 min. sis. 6 x 15 s vedot. Huomenna hallille ja suunnitelmissa olisi kova 5 x 1000 m ja varmaan pidemmillä 4 min. palautuksilla.
  14. Ti 2 km VR + 20 min@ 4.55 min/ km+ 3 x 8 min@ 4.35 min/ km/ pal. 2 min. + 6 min@ 3.56 min/ km + 3 x 200 m ( 38 s.) + VR Hallilla melkein koko vauhtiskaala PK...VK...MK..NK. Vauhdit olivat jälleen sopivat, niin pystyi koko treenin juoksemaan rennosti läpi.
  15. La lepo Su 15 km@ 6.20 min/ km Ma 8 km@ 6.30 min/ km Kevyttä, kevyttä ja sitten välillä vähän reippaampaa. Tarkoitus pitää kevyet kevyenä, että olisi hyvin palautunut reippaampiin hallitreeneihin. Aiemmasta poiketen aion nyt koko talven käydä hallilla juoksemassa 2 krt/ vk reippaamman treenin, että vauhdit säilyisi jollakin tasolla koko ajan tai jopa hieman kehittyisi. Huomenna jälleen hallille vähän VK/MK treeniä.
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy