Jump to content
Juoksufoorumi.fi



RistoT

Jäsenet
  • Content Count

    2 540
  • Liittyi

  • Last visited

  • Days Won

    104

RistoT last won the day on November 3 2020

RistoT had the most liked content!

About RistoT

Converted

  • Tavoite
    v.2017 1/1 alle 4 h, 1/2 alle 1.45 h, 10 km alle 45 min

Recent Profile Visitors

3 572 profile views
  1. Pe VK 13.02 km@ 4.52 min/ km Viikon toinen vauhtikestävyys lenkki, joka oli tällä kertaa kiihtyvä. Liikkeelle alakynnyksen sykkeillä ja lopussa oltiinkin jo yläkynnyksellä. Hyvän tuntuinen treeni ja sopivasti vastetta päivän kuntoon nähden.
  2. Ke lepo Pe PK 10 km@ 5.28 min/ km Eilen lepo hölkästä, mutta päivittäin tulee kyllä kävelyä, joka ehkä jonkinlaisesta palauttavasta käy. Tänään peruslenkki, jonka juoksin ihan kevyellä fiiliksellä ja juoksu tuntui kyllä hyvin kevyeltä...tuntui hyvälle.
  3. Ma lepo Ti 2 km VR + VK 8 km@ 4.38 min/km Tänään vuoden eka juoksulenkki ulkona, jossa vauhti oli alle vitosta. Viikossa on nyt siis tarkoitus juosta pari VK treeniä ja perjantain treeni olisi reipas sekä pidempi ja tämä tiistain treeni kovempi sekä lyhempi. Tämänpäiväisen juoksin tuntuman mukaan, että vauhti olisi rennon kova. Ei mikään hirmu kevyt, mutta eiköhän se pikku hiljaa ala kevenemään(toivottavasti).
  4. Ke lepo To PK 10 km@ 5.48 min/km Pe lepo La VK 12 km@ 5.02 min/km Su PK 20 km@ 5.49 min/ km Viikko on taas hölkkäilty ja suunnitellut "avaintreenit" eli pari reippaampaa ja pitkälenkki tuli juostua. Muutama viikko tuli perjantain reipasta lenkkiä pidennettyä viime perjantain 15 km saakka. Tällä viikolla lyhensin lenkin 12 km:iin, mutta nostin vauhtia. Tällä vauhdilla olisi tarkoitus pidentää lenkkiä taas pari seuraavaa viikkoa. Sen jälkeen taas vauhtia napsu lisää... Kunnes viimein 15 km@ 4.45 min/ km tuntuisi kohtuu helpolle.....näin teoriassa, mutta k
  5. No niin, pitänee jotakin taas välillä päivittää tännekin vaikka viime viikosta ei kummoisia ole kertoa. Viime viikko oli kevyt viikko ja pääsiäinen meni muissa merkeissä kuin kuntoillessa. Viime perjantaina mm.parin kaverin kanssa suunnitelman mukainen reipas 15 km, joka oli kyllä yhtä tuskaa...sykkeet koholla,jalat tukossa ja vauhti hukassa, mutta tulipahan tehtyä Tänään hallilla kiihtyvä 10 km@ 4.38 min/km keskisyke 153 eli jossakin kynnysten puolivälissä. Tuntuma aika raskas, mutta sykkeet ok, joten ihan hyvä treeni tähän väliin.
  6. Ma lepo Ti hallilla VK 50 min Hallilla vauhtileikittelyä vauhtia vaihdellen. Alkuun 3 kierrosta 4.45 min@ km, sitten 1 kierros 4.15 min@ km ja sitten hölkäten palauttelukierros. Tuo setti putkeen 6 kertaa. Yksi kierros on 337 m. Aika rennosti meni.
  7. To PK 11 km Pe Reipas 13.5 km@ 5.13 min/ km syke 145 La lepo Su Pitkälenkki 21 km Viikosta tuli ihan hyvä, kun kaksi reippaampaa ja pitkälenkki tuli juostua. Perjantain reipasta olen pidentänyt nyt viikottain ja tällä viikolla oli suunnitelmissa 12 km, mutta tulikin juostua hieman pidempänä. Ensi viikolla tiistaina hallissa toinen kovempi ja perjantaina taas tätä viikkoa hieman pidempi reipas, ehkä 14 - 15 km. Sen jälkeen en todennäköisesti jatka lenkin pituutta vaan käyn pikku hiljaa vauhteja nostamaan.
  8. Ma ulkona kevyt 45 min Ti hallilla 10 x 1000 m Tänään hallilla vauhtikestävyys vetoja. Lähtö aina 6 min välein. Ensin 5 x 1000 m@ 4.45 min/km/ pal.1 min 15 s. Sitten jatkui 5 x 1000 m@ 4.30 min/km/ pal.1 min 30 s. Vajaan tunnin Vk treeni ja alle sekä päälle pikku verryttelyt. Mukavantuntuinen treeni, kun vauhdit ei nousseet liian kovaksi, vaan tehot pysyi kuntoon nähden sopivina.
  9. Tsemppiä sulle..sama operaatio itselle tehty ja lääkityksellä homma pysynyt hallinnassa. Lenkkeilyt jatkuu, joten ei muuta kuin treeni intoa!
  10. Ke kevyt 45 min To PK 11 km Pe Reipas 10 km La lepo Su PK 1 h 45 min Kulunut viikko oli ihan kohtuullinen juoksun osalta, kun tuli juostua pari reippaampaa treeniä ja tänään vähän pidempi lenkki. Perjantain kymppi oli kiihtyvä, jonka juoksin sykkeiden mukaan...liikkeelle alakynnyksen alta ja lopussa yläkynnyksen alla. Ensi viikko taas toivottavasti vähän samantyylinen tämän viikon kanssa ja perjantain reipasta olisi tarkoitus jatkaa parilla kilometrillä.
  11. Ma lepo Ti 30 min@ 4.47 min/ km+ 2 × 6 min@4.10 min/ km + 6 x 200 m Pitkästä aikaa hallilla vähän kovempaa treeniä. Tavoitteena oli pitää vauhdit rentoina ja kohtuullisesti onnistuikin, joten ihan mukava fiilis.
  12. Ma ulkona PK 60 min Ti matolla kevyt 45 min Ke matolla reipas 45 min To matolla kevyt 45 min Pe ulkona reipas 45 min La ulkona PK 2 h 5 min Su ehkä lepo Ihan ok viikko, kun sai säännöllisyyttä aikaan. Se on nyt tavoitteena ja mietin, että jos hölkkä ei nappaa, niin joka tapauksessa laitan suunniteltuna hölkkäpäivänä vaikka juoksuvermeet päällä ja juoksen talon ympäri, niin rytmi säilyy. Tällä hetkellä olen juossut sykkeiden mukaan ja keskisykkeet ovat;kevyet alle 120 perus PK alle 135 sekä reippaat alle 155. Ensi viikko on toivottavasti vähän saman tyyl
  13. Ke lepo To Pk 10.5 km Pe Vk 10.5 km La matolla kevyt 45 min Su matolla kevyt 1 h 30 min Tästä viikosta tuli jo kohtuullinen lenkkeilyn osalta. Suunnitelman mukainen 6 päivänä kuntoilua tällä viikolla toteutui ja motivaatio palailee pikku hiljaa. Ensi viikolle sama tavoite, että 6 harjoitusta ja vähän kerrassaan saisi kasvatettua harjoittelumääriä kevättä kohti. Lisäksi harras toive on että pitkälenkki sekä pari reippaampaa lenkkiä tulisi lähes viikottain tehtyä .
  14. Jospa sitä pikku hiljaa ed. päivityksessä maintsemaani kadonnutta motivaatiota alkaisi jostakin löytymään. Kokonaisuutena helmikuu oli heikko, mutta viime viikolla oli jo vähän yritystä palata lenkkeilyn pariin. Kaikkiaan 5 lenkkiä, joista osa matolla ja osa ulkona. Pääasiassa kevyttä, mutta sunnuntaina PK2/ VK1 juoksentelua ulkona n.14 km. Tämä viikko on jo lähtenyt liikkeelle ihan ok, kun eilen 8 km mäkisellä reitillä ja tänään kiihtyvä 10 km@ 5.42 min/ km, josta alku kevyttä reilut 6.00 min/ km ja lopussa n.3 km jotakin 5.15 min/ km. Vielä olen ulkona juossut nastoilla, kun r
  15. Kiitos vaan viestistä ja pohdinnoistasi. Kai se on normaalia, että into harrastukseen vaihtelee. Voi olla, että oma harjoittelu tai tavoitteet kaipaisi jotakin päivitystä ja vaihtelua. Nyt kun motivaatio on ollut vähän kadoksissa, niin ei ole foorumiakaan tullut seurailtua niin aktiivisesti. Halut jatkaa säännöllistä treeniä on kuitenkin vahva, joten eiköhän se motivaatio päivän pidentyessä taas löydy. Tsemppiä myös omiin treeneihin ja mahdollisen polkukokeilun haasteisiin.
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy