Jump to content
Juoksufoorumi.fi



oulaliina

Jäsenet
  • Content Count

    1 610
  • Liittyi

  • Last visited

  • Days Won

    27

oulaliina last won the day on February 27 2017

oulaliina had the most liked content!

Community Reputation

2 449 Excellent

Converted

  • 10km
    55:16, 24.10.2015, 24.4.2016
  • Tavoite
    10 km / < 55 min

Recent Profile Visitors

3 331 profile views
  1. Fyssariaika siirtyi tälle päivälle. Vihdoin tuntui löytyvän fyssari, joka ymmärtävän, mistä on kyse. Taustalla todennäköisesti vanhat nilkkavammaillut, jotka on aiheuttaneet liikekontrollihäiriörä oikealle puolelle. Nyt pitäisi saada kipu rauhoittumaan, ja sitten katsotaan jumppailut, joilla toivon mukaan saadaan aktivoitua ja vahvistettua oikeita lihaksia. Juoksu- ja kävelylenkkikielto jatkuu nyt vielä ainakin jonkun aikaa. Eli fillarointia ja uintia.
  2. Niin hienosti sujuu, että selkä taas ottanut takapakkia. Lisäbonuksena on oikeasta pakarasta säteilevä kipu koko oikean jalan pituudelta. Kävely pahentaa kipua entisestään. Perjantaille aika fyssarille, kiitos Turun kaupungin fyssarin suoravastaanottopalvelun. Taidan haudata tän päikyn, kunnes saa taas liikuttua normaalisti. V*ttu.
  3. Ma: Nukuin vajaan 2tunnin päikkärit, kun su-ma yö meni valvoess jalkojen kanssa Ti: Kävin uimassa, kilsan (tai kilsa 100 m) tuli uitua. Voisi alkaa käymään aamuisin uimassa. Eilen tosin työpäivän jälkeen Tänään tanssitunnit.
  4. Viikonlopulle lauantaina sellainen 30 km fillarointia, Ruissaloon Saaronniemeen ja takaisin. Sunnuntaina hiukan edestakaisin suhailua kaupungilla käydessä. Tänään saan alkaa lisäämään kävelyä! Wuhuu!
  5. Sellaista raportoin, että selkä alkaa tuntua hiukan paremmalta. Sellaista inhottavaa hermokipua ei ole samalla tavalla, vaan lähinnä lihakset on vaan umpijuntturassa. Veli antoi pari jumppaliikettä, jotka ihan selvästi rauhoittaa selkää. Lupasi katsoa Turusta jonkun osaavan fyssarin, jonka kanssa sitten jatkoa... Fillaroinutkin olen. Maanantain 26 km, vaikka piti vähän vähemmän, mutta tuttuun tapaan eksyin. Tiistaina lepoa, keskiviikkona tanssijutut ja eilen vajaa 10 km fillarilla. En muistanutkaan, kuinka mukavaa fillarointi on, kun pyöräkin on kunnollinen.
  6. Jahas. Pikkuveli määräsi sitten viikon juoksu- ja kävelykieltoa (toki siirtymät saa kävellen tehdä). Mitä ilmeisemmin si-nivelen hermot ovat ärtyneet ja ne pitää saada rauhoittumaan. Käväisin sitten XXL:ssä ja ostin vanhan 5. luokalla ostetun Helkama-vanhuksen tilalle uuden fillarin. Koeajossa hyväksi todettu. 👌
  7. Ei, mutta lähes. Vanhempieni luona mettäteillä joskus lenkkeillessä tuli irti oleva rotikan näköinen/kokoinen koira. Lähestyi aggressiivisesti muristen. Omistaja ilmestyi jostain naureskellen "tollanen se meiän Musti on." Menin niin lukkoon, että en oikeen osannut mitään järkevää sanoa. 😐
  8. La: 10,85 @8:33, 1 h 33 min Ystävä joutui hiukan kurjista syistä perumaan lenkin, joten menin itsekseni. Sauvat jäi kotiin, koska toisen talla on niin kulunut, että piikki tulee läpi. Mutta joo, todistetusti pystyn kävelemään kohtuu vaivatta kympin lähes omaan pk-etanajuoksuvauhtiin. 😂 Pikkuveli tulee huomenna visiitille, ja katsotaan sitä selkää. On edelleen siis kuin rautakanki ja sattuu vääristäessä ja sivuttaisliikkeissä. Ps. Suositelkaa mulle hyviä sauvakävelysauvoja niin kovemmalle kuin pehmeämmällekin alustalle.
  9. Töissä taas salladi. Oli peräti ihan hyvät setit. Päivälliseksi meksikolaisittain maustettua linssipataa.😋 Tuli sen verran iso satsi, että riittää pakkaseenkin laiskan päivän varalle.
  10. To: Lepo, 3 km iltakävely Pe: 4,81@ 8:19, niin ikään 2/2 jaolla Tän päivän lenkki meni rennolla fiiliksellä. 😊 Huomenna aamusta sitten sellainen 10 km sauvominen ystävän kanssa.
  11. Ti: 4,3 km kävelyä (38 min) Ke: Yllätin itseni aamulenkillä, 4,18@8:38, 2/2 -jaolla. Päivän lenkki oli osastoa tulipahan tehtyä, kroppa oli heti herättyä pihalla kuin lumiukko. :D Koitan näitä kuitenki aikataulullisista syistä jatkossakin tehdä. Josko vaikka tottuisi. Illasta tanssit ja fasciavenyttelyt.
  12. Lounaaksi työpaikkaruokalassa surullisia kasviskroketteja. Kohta pitää ottaa omat eväät mukaan. Hmph. Päivälliseksi eilistä uunilohta paistetun riisin kanssa, jonne meni porkkanaa ja herneitä ja käteen osuneita mausteita. Jälkkäriksi päärynä.
  13. 4,13@8:29@154 (74 %, max 178), 3 min hölkkää ja 2 min kävelyä -jaolla Juuh. Että tästä lähdetään... 😂 Noh suunta ylöspäin. Selkäkin ihan ok, ei mitään erityisiä tuntemuksia. Ja muutenkin ihan jees olo, henki kulki ja askel vei eteenpäin. Kattellaan sykkeitä taas kuukauden päästä.
  14. Oot juuri nyt mun idoli, ja sun rapsan ansiosta halu juosta maraton ei ainakaan vähentynyt. Kiitos rapsasta!
  15. Tänään muutakin kuin kävelyä, sauvojen kanssa 8,77 km. Selkäkin selvästi parempi, ensi viikolla uskaltanee jo juosta. Ja siedätyshoitokin näyttää toimivan. Etelässä kukkii heinät, ja tässä lähellähän heinäniittyjä riittää. Ja lääkkeitä menee merkittävästi vähemmän kuin vuosi sitten. Suosittelen muillekin, joilla allergiat enemmän vaivaa, on hintansa väärtti. Ajattelin nyt kesäkuun panostaa peruskumtoiluun, eli 2-3 hölkkä-kävelyä ja pidentyvä sauvakävely. Ensi viikolla alkaa myös kesätanssitunnit, joiden päälle aina tunnin setti fascia-methods -venyttely. Koitan taas alkaa kirjailem
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy