Jump to content
Juoksufoorumi.fi



Mikko Myy

Jäsenet
  • Content Count

    347
  • Liittyi

  • Last visited

Community Reputation

163 Excellent

About Mikko Myy

  • Syntymäpäivä January 26

Recent Profile Visitors

1 321 profile views
  1. Hei, olisko Euroopassa mitään polkukisaa tammikuun lopussa? Joku synttärijuoiksu olisi mukava käydä vetäsemässä. Mikko
  2. Juoksu on yksi maailman helpoimmista harrastuksista. Se on myös helpointa tehdä väärin. Juoksuopiston missio on kehittää parempia juoksijoita ja ennaltaehkäistä loukkaantumisia ja motivaation lopahtamista järkevillä ja joustavilla verkkopohjaisilla valmennusohjelmilla. www.juoksuopisto.fi Tervetuloa Juoksuopistoon. Meillä tehdään parempia juoksijoita. Valmennusohjelmat Valmennukset toteutetaan verkkovalmennuksena, joten voit tehdä harjoitukset ajasta ja paikasta riippumatta. Juoksuopiston aloittelijan juoksuvalmennus (8 viikkoa) 64 € Juoksuopiston kahdeksan viikon aloittelijan juoksuvalmennus on tarkoitettu henkilöille, jotka haluavat juosta vitosen yhteen menoon tai osallistuminen yhteislenkeille onnistuu mielekkäästi. Juoksuopiston puolimaraton juoksuvalmennus (12 viikkoa) 84 € Juoksuopiston puolimaraton juoksuvalmennus on tarkoitettu henkilöille, joilla on jo vähän juoksutaustaa ja haluavat kehittyä harrastuksessaan ja osallistua mahdollisesti johonkin pidempään juoksutapahtumaan. Juoksuopiston polkujuoksuvalmennus (16 viikkoa) 98 € Juoksuopiston polkujuoksuvalmennus on tarkoitettu henkilöille jotka viihtyvät metsässä ja tähtäävät mahdollisesti polkujuoksutapahtumiin 30 – 60 kilometrin matkoille. Henkilökohtainen valmennus 1-12 kk (149 € /kk sis. alv) Henkilökohtaisessa valmennuksessa treenaat tavoitteidesi ehdoilla, valmentajan ohjatessa toimintaa viikoittain oikeaan suuntaan. Henkilökohtainen valmennus sisältää: Aloituspalaveri, jossa käydään läpi tilanne tähän mennessä, tavoitteet ja tehdään valmennussuunnitelma. Harjoitusohjelma kahden viikon jaksoissa, päivitettävissä tarvittaessa. Palautumisen ja kehityksen seuranta. Tärkeiden harjoitteiden ja kisojen analysointi yhdessä. Kilpailuihin ja tapahtumiin suunnitelmat ja valmistautumisohjeet. Reagointi ulkoisiin tekijöihin, stressi, työelämä, sairastelun jne. Asuinpaikasta riippumaton (puh., Skype, sähköpostiyhteydenpito). web: www.juoksuopisto.fi Seuraa myös tuoreimmat kisafiilikset ja treenivinkit Facebook, Instagram, Youtube ja Twitter.
  3. Viime vuonna jäi välistä, mutta joku matka pitää kyllä käydä vetämässä. Mielenkiintoisin tässä olis 115 km, jossa saa vetää kolmentoista vaaran yli mennen tullen 😉 µ
  4. Kauhee vauhti trail-juoksuun. Hyvää settiä. Rukalla ja Pallaksella ollaan samassa startissa. µ
  5. Pakkaset on tainnu kiusata juoksukansaa pitkin Suomea ja näyttää ens viikolle lupailevan myös aika kylmää. Kattelin tossa vähän omaa tekemistä ja pakkasen kiusaa, niin ei onneksi hirveesti ole tarvinnyt jättää treejenä väliin/kesken. Viime viikon lauantaina oli ohjelmassa neljän tunnin maasto, mutta illasta kirras pakkanen -16C:een, niin jouduin skippaa viimemesen tunnin mukavuus- ja jäätymissyistä. Ei vaan enää viittiny lähtee viimeselle kiekalle lähimaastolenkkiä, kun juomat oli jäätynyt jo ajat sitten ja vaatteet oli jo aika jäässä. Lisäksi olin kaksi pikku pätkää juossu mittari pausella, niin sepäs harmitti kanssa. En olis ehtinyt kuitenkaan neljää tuntia vetää ennen perheen saunavuoroa. Sitä osaa lenkistä, mitä mittari ei ole tallentanut, niin sitähän ei ole tehty ;) Muutamilta lenkeiltä on kans pitänyt tulla vähän aikasemmin kotiin, kun on ollut hiukka kylmä. Muuten on kyllä mennyt kaikki juoksutreenit pihalla, vaikka Kainuussa touhuankin. Tulee joulu-, tammi- ja helmikuun saldoiksi yli kolme sataa juoksukilsaa per kuu. Treenijaksoilla väsyy ja kevyimmillä jaksoilla palautuu. Tästä lähtee mukava kevät. Olympiahuumaterkuin, µ
  6. Kauheeta hommaa. Hienoa että olet kertomassa tarinan ja vielä parempaa, että olet läheistesi parissa ja hengissä. Tsemiä kovasti toipumiseen. Terkuin, Mikko
  7. Itsellä tuntu viime keväänä, ettei ehtinyt montaa pitkä lenkkiä koko talvena. Nyt koitan hiukka korjata tilannetta ja kolmituntisia on tälle vuotta viisi kasassa. Kevät tulee kyllä aina niin nopeesti. µ
  8. Kajaanista tulee kaksi ”Hillers trail running clubin” kaveria KK:n 80 kilsalle kanssasi. Toinen enskertalsinen, mut Marco menny ees taas jokun kerran. Itsellä 53 kahden 33:n jälkeen. Terkuin, mikko
  9. Sun tarttee saada coutsi vähäksi aikaa ainakin. Jos et muuta keksi, niin laita viestiä. Mikko
  10. Kiitos, tässä just mietiskelenkin että mitä sitä alkais tekemään isona ;) µ
  11. Meikä tais vähän kehittyä vahingossa. 19.1 ja tänään juostun kympin vk:sta tippu reilu minuutti. (Keskisyke +1) 😄
  12. Hyvää settiä. Kyttäilen tasaisesti mitä touhuat ;)' µ
  13. Itse suosin ja käytän painonnostoliikkeitä, jotta tämä nopeuskomponentti olisi mahdollisimman paljon mukana. µ
  14. Seuraava kilpakuntoilijoiden juttu saattas olla lihas- ja suorituskykytyypin mukaan treenaaminen. Ei ammattilaisetkaan hinkkaa esierkikisi voimaa, kun pikkusen ylläpitänä jos asian on kunnossa. Joku taas tarttee kauheen kasan kävelytreeniä kisakaudellakin, että lihas pysyy iskussa. µ
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy