Jump to content
Juoksufoorumi.fi



t-mobile

Jäsenet
  • Content Count

    37
  • Liittyi

  • Last visited

Community Reputation

11 Good

About t-mobile

  • Syntymäpäivä 25.07.1978

Converted

  • Coopperi
    3090m
  1. Moi. Sun pitää sepottaa useammin. Sepon-talli rules. Pusuja.

  2. Minulla on nyt tulehduskipulääkekuuri takana, eikä vamma tunnu hellittävän. Onko kellään kokemusta kyseisestä vammasta? Mikä auttoi?
  3. Harrastaako kukaan putkirullausta hierojan korvikkeena? Putkena voi käyttää vaikka sopivaa viemäriputkea. Tästä linkistä näkee mistä on kysymys
  4. t-mobile

    Koirataksi 2008!

    Hyvä tapahtuma ja tuntuu vielä muutaman päivän jäsenissä. Video olisi mukava, mutta ei youtubeen.
  5. Hei Miten pitkä larun urheilukenttä on? 350m?
  6. Ohjelman suunnitteluun tarvittais paljon muutakin tietoa. Minkä ikäinen olet? Kuinka usein sulla on otteluita? Mitkä ovat sun tavoitteet juoksun ja jalkapallon suhteen? Mitkä ovat vahvuutesi/heikkoutesi juoksijana? Kuinka kauan olet urheillut?
  7. Liityn mielelläni mukaan kyseiseen kerhoon. Välillä on vaikea ymmärtää, kun porukka ei tahdo ymmärtää tekniikkaharjoittelun merkitystä. Tekniiikkaharjoittelulla saa vaivattomasti napsittua niitä sekuntteja pois ennätysajoista. Hyvä tekniikka vähentää myös vammoja.
  8. t-mobile

    Keskimatkat

    Eikö 70-luvulla ollut käytössä nykyään kielletyt menetelmät? mm. veritankkaus. En nyt sano, että tämä selittäis kokonaan tasoeroa nykypäivään.
  9. t-mobile

    Keskimatkat

    Mikä on teidän mielestänne riittävä peruskunto kovan harjoittelun aloittamiseksi? Oletetaan, että aloitan harjoittelun tavoitteena 2min alitus 800m juoksussa. Mikä olisi riittävä peruskunto siihen, että voisin viedä harjoitukset läpi tulematta ylikuntoon. Mikä olisi sopiva peruskunnon mittari?
  10. t-mobile

    Keskimatkat

    En kiistä syväkyykyn merkitystä juoksijan voimaliikkeenä, mutta mielestäni tankojumpan merkitystä lajivoiman kehittäjänä ylikorostetaan. Lihasten supistumisnopeudet ovat ihan eri luokkaa juoksussa kuin kyykyssä. Visa Hongisto on hyvä esim. juoksijasta, joka ei ole hirveesti salilla viihtynyt.
  11. t-mobile

    Keskimatkat

    Maileri, minkä koordinatiivisen yhteyden näet syväkyykyn ja pikajuoksusuorituksen kanssa. Kun puhun voimaharjoittelusta tarkoitan ensisijaisesti perusvoimaharjoittelua, jolla ei haeta lajivoimaa. Lajivoimaa saadaan juoksemalla. Suosittelen juoksijalle myös hauiskääntöä, sillä juoksussa kroppa toimii kokonaisuutena. Voimakkaat jalat tarvitsevat myös voimaa käsiin/ylävartaloon.
  12. t-mobile

    Keskimatkat

    Mihin perustat tämän? Varsin yleisesti noi pikajuoksijat näyttävät salilla treenaavan noita eristäviä liikkeitä. Enkä nyt tekisi suurta eroa pikajuoksijan ja keskimatkan juoksijan lihastreenien välille muuten kuin voluumin ja tehon suhteen.
  13. t-mobile

    Keskimatkat

    HUH, näyttääpä hurjalta. Ei millään pahalla, mutta olet ihan tukossa tuolla ohjelmalla.
  14. t-mobile

    Keskimatkat

    Juoksijan kuntosaliohjelmassa pitäisi olla mukana myös eristäviä liikkeitä lonkankoukistajille ja pakaralihaksille. Kannattaa tehdä jalkaliikkeet ennen ylävartaloliikkeitä. Eipä muuta tällä kertaa. Hyvää treeniä Jakersonille!
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy