Jump to content
Juoksufoorumi.fi



Skipitaway

Jäsenet
  • Content Count

    14
  • Liittyi

  • Last visited

Community Reputation

20 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mutta, jos olisin aina pikkuisen miinuskaloreilla, niin mähän olisin jo kuollut... Monesti käy aloittelijoilla niin, että mennään lenkille ja palkitaan itsensä sen jälkeen jollain herkulla. Tuota ku tehdään tarpeeksi usein, niin menee mielenkiinto ja masennutaan ja syödään sit vähä lisää suruun. Sitten paino onki enemmän kuin juoksuharrastusta aloittaessa. Itse ihmetten, että miten jotkut voi olla saman painoisia vuodesta toiseen. Sehän tarkoittaa, että pitää löytyä täydellin tasapaino kulutuksen ja ruoan välillä. Ite en ole sitä vielä löytänyt nimim. Jojo... 😃
  2. Niin sit vielä että tosta 5000 kcal/vk ei kuitenkaa ole kaikki rasvasta. Jos ajattelee vaik et 30% energiasta olisi lähtenyt rasvasta, mikä on kuitenki aika yläkanttiin, ainaki mulla, niin ei se tee ku n. 1500 kcal. Eli melke viis viikkoa saat juosta ton 5000 kcal, et yksi rasvakilo palaa...
  3. Niin no, mulla ainakin taitaa olla koska liikun syödäkseni enkä syö liikkuakseni. 😃 😂 😂 Mä vaan tykkään hiilareista😂
  4. Sanoppa. 2015 juoksin ekan täyden maratonini ja polaroni näytti 4,5h suorituksen kulutukseksi 3878kcal. Tuosta kalorimäärästä oli kellon mukaan 10% rasvaa eli 387kcal. Usein kuulee yhden rasvakilon sisältävän n. 7000kcal. Eli minun on siis juostava tuolla kulutuksella n. 18 maratonia, eli n. 81h juoksua ja n. 760 km laihtuakseni yhden kilon puhdasta rasvaa? (387kcal x 18 = 6966kcal)... Eli jos ruokavalio pielessä, niin aika tynnyrityömaa pudottaa painoa pelkällä liikunnalla.
  5. Itse laihdutin 96kg--->80kg kolmen kuukauden aikana tällä reseptillä: Aamupalaksi kaurahiutaleita n. 80g, marjoja, n. 100g banaani ja vähäkalorista mehukeittoa joukkoon n. 200g Välipalaksi esim. 20g cashewpähkinöitä, purkki ehrmann maitorahkaa ja jokin hedelmä... Lounaaksi riisi/pasta n. 65g tai perunaa/bataatti, n. 300g. Lisukkeeksi kanaa/kalaa/10%naudan lihaa n. 100g tai jos liha ei nappaa, niin 3%fetaa tai rasvaton raejuusto n. 150g. Salaattia Reilusti ja loraus oliivi-tai mielestäni paremman makuista kookosöljyä... Päivälliseksi samat se
  6. Laitoin saman kyssärin Polarin asiakaspalveluun ja täs vastaus: Mikko (Polar Care) 30.7.2020 klo ‪9.53.40‬ UTC+3 Kiitos yhteydenotostasi Polarin asiakaspalveluun. Valitettavasti tuota näkymää ei voi muokata. Me kehitämme tuotteitamme ja palveluitamme kuunnellen asiakkaidemme tarpeita, joten kokemuksesi ja ajatuksiesi kuuleminen on meille todella tärkeää. Laitankin ehdotuksesi eteenpäin laitteen kehityksestä vastaavalle taholle. He osaavat paremmin arvioida miten pystyisimme ideasi kenties toteuttamaan.
  7. Jeps... Polar V800 kellossa, kun manuaalisesti painoin kierros näppntä, niin näyttöön tuli mulle tärkeitä detailieja, esim kierrosken keskisyke ja juostu matka. Vantage V:ssä en löydä mistä sitä muutetaan. Yritin etsiä Flowsa sitä kohtaa, mistä muuttaa sitä harjoitusnäkymää, mutta en löytänyt. Osaisiko joku kertoa miten saan muokattua kierroksen harjoitusnäkymää?
  8. Pakko kuitenkin ottaa puheeksi Steve Way. Kaveri joka painoi yli 100kg, poltti askin tupakka päivässä ja söi mitä sattui, juoksi kuitenkin kolmen viikon harjoittelulla ensimmäisensä maratonin alle 3.10. Ensikertalaiseksi kova aika, vaikka ei osukkaan tuohon sun asettamaasi alle 2.30. Toki seuraava maraton menikin 2.35 puolen vuoden treenillä. Aika lahjakas kaveri.
  9. Hei vaan. Te ketkä olette ko. maratonin juosseet, niin kertokahan, että onko se oikeastikin erittäin raskas, niin kuin kerrotaan. Itellä on kokemusta Helsinki City Maratonista ja Forssan Suvi-Illan Maratonista. Jos Rautaveden maratonia vertaa noihin, niin kuinka paljon pahempi tämä on? Itselläni on nyt juoksuohjelma suoritettu (n. 70 km/viikko) ja tarkoitus olisi testata kuntoaan Rautavedellä. Olen blogeja lukenut ja siellä kehutaan sitä jop suomen rankimmaksi kaupunki juoksuksi. Onko noilla mäillä kuinka vaikutusta tällaisen +- muutama minuutti neljän tunnin juoksijalle. Itse läh
  10. Moro. Näin häntäluun loukanneena ja tämän vuoden juoksut juosseena kyselisin tämän kesän 2018 rullaluistelutapahtumista. Onko porukalla tietoa hyvistä tapahtumista tälle vuotta? Vielä jos olisi sellaisia, minne vois tällainen vasta-alkajakin ilmottautua. Viime vuonna Forssan suvi-illassa oli mahdollisuus luisteluun, mut ei ilmeisesti tänä vuonna. Matkat saisi olla pitkiäkin. Tämän kesän pisin lenkki on 70km, eli rupeaa kestävyyskin olemaan jo hyvällä mallilla. Kiitos.
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy