Jump to content
Juoksufoorumi.fi



Skipitaway

Jäsenet
  • Content Count

    23
  • Liittyi

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Skipitaway

    Polar Grit X

    Joo nuo kumpikin löytyi V800 kellosta. Kyselin Polarilta, että onko tulossa V1:een, niin vastattiin, että ei tee enää lisäominaisuuksia V1:een vaan panostaa V2:een... Kyllä minä niin mieleni pahoitin, että jos tuon olisin tiennyt, niin olisi jäänyt koko Vantage kauppaan ja olisin ostanut Gritin.
  2. https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/8a79bdaf-913d-4320-9053-10caa82992b3
  3. Satakiloisesta ketjupolttajasta tuli 40-vuotiaana huippumaratoonari. https://www.is.fi/yleisurheilu/art-2000000764997.html https://en.m.wikipedia.org/wiki/Steve_Way https://www.google.com/amp/s/www.bbc.com/sport/amp/get-inspired/27994073
  4. Skipitaway

    Polar Vantage V2

    Itse kanssa juoksen ilman laseja, mutta minä kyllä nään ihan hyvin vantage v1:stä. Toisaalta en tiedä paremmasta, koska aina ollut saman merkin kello. Eka kello oli polar rc3 gps, joita kaksi kappaletta, sen jälkeen kaksi kappaletta v800 ja nykyinen on vantage v1. Noihin kelloihin verrattuna näyttö on mielestäni suorastaan erinomainen.
  5. Kiitos hyvästä vietistä. Kerron hieman lisää. Eli olen juossut viisi maratonia viimeisen viiden vuoden aikana ja aina samalla kaavalla. Hölkät olen aloittanut siinä maalis-huhtikuussa. Tsekannut syksyn juoksutapahtumat ja valinnut maratonpäivän. Tulevasta tapahtumasta olen laskenut 12 viikkoa taaksepäin mistä aloitan aina saman juoksuohjelman. Siitä on tullut tuon n. 1000km. Maratonin jälkeen on aina ollut enemmän tai vähemmän samanlainen olo kun nyt, minkä takia liikunta on jäänyt todella olemattomaksi tapahtuman jälkeen. Ja sitten keväällä aloittanut kaiken alusta huomaten, että kuinka se ku
  6. Kiitos kaikille vastanneille. Toivottavasti on vaan tilapäinen häiriö elimistössä ja pääsisi taas pian jo treenaamaan. Säikäyttää vaan, että kunto huononee ja kaikki alkaa taas alusta. Mutta joo, pitää ottaa rauhas ja mennä omien tuntemuksien mukaan. Hyviä loppuvuoden kilometrejä kaikille...
  7. Hei. Juoksin 24.10 maratonin. Maaliskuusta asti kertynyt reilu 1000km juoksua. 15 viikkoa olen ollut pakkolomalla töistä ja saanut harjoitella terveenä ja hyvin levänneenä. Sitten asiaan. Mistä voisi mahdollisesti johtua äkillinen kunnon heikkeneminen? Viikon täyslepo maran jälkeen, joka oli äärmmäisen raskas, liian kovan alun takia, mutta kuitenki maaliin loppuajalla 3.44 ja melkein uusi ennätys. Viikon levon jälkeen jouduin takaisin töihin ja pikku hiljaa alkanut taas hölkkäileen, mutta ei vaan suju. Sykkeet pomppaa melkein heti yli 10 iskua korkeanmalle.
  8. Skipitaway

    Polar Vantage V2

    Itsellä Vantage V Titanium. Siinä toimii mun mielestä tosi hyvin tuo näytön valo pimeällä. Tarvitsee vaan kääntää kello sillai tuohon eteen, samalla lailla, kuin olisit sitä katsomassa, niin kello tunnistaa liikkeen ja valo syttyy.
  9. Mutta, jos olisin aina pikkuisen miinuskaloreilla, niin mähän olisin jo kuollut... Monesti käy aloittelijoilla niin, että mennään lenkille ja palkitaan itsensä sen jälkeen jollain herkulla. Tuota ku tehdään tarpeeksi usein, niin menee mielenkiinto ja masennutaan ja syödään sit vähä lisää suruun. Sitten paino onki enemmän kuin juoksuharrastusta aloittaessa. Itse ihmetten, että miten jotkut voi olla saman painoisia vuodesta toiseen. Sehän tarkoittaa, että pitää löytyä täydellin tasapaino kulutuksen ja ruoan välillä. Ite en ole sitä vielä löytänyt nimim. Jojo... 😃
  10. Niin sit vielä että tosta 5000 kcal/vk ei kuitenkaa ole kaikki rasvasta. Jos ajattelee vaik et 30% energiasta olisi lähtenyt rasvasta, mikä on kuitenki aika yläkanttiin, ainaki mulla, niin ei se tee ku n. 1500 kcal. Eli melke viis viikkoa saat juosta ton 5000 kcal, et yksi rasvakilo palaa...
  11. Niin no, mulla ainakin taitaa olla koska liikun syödäkseni enkä syö liikkuakseni. 😃 😂 😂 Mä vaan tykkään hiilareista😂
  12. Sanoppa. 2015 juoksin ekan täyden maratonini ja polaroni näytti 4,5h suorituksen kulutukseksi 3878kcal. Tuosta kalorimäärästä oli kellon mukaan 10% rasvaa eli 387kcal. Usein kuulee yhden rasvakilon sisältävän n. 7000kcal. Eli minun on siis juostava tuolla kulutuksella n. 18 maratonia, eli n. 81h juoksua ja n. 760 km laihtuakseni yhden kilon puhdasta rasvaa? (387kcal x 18 = 6966kcal)... Eli jos ruokavalio pielessä, niin aika tynnyrityömaa pudottaa painoa pelkällä liikunnalla.
  13. Itse laihdutin 96kg--->80kg kolmen kuukauden aikana tällä reseptillä: Aamupalaksi kaurahiutaleita n. 80g, marjoja, n. 100g banaani ja vähäkalorista mehukeittoa joukkoon n. 200g Välipalaksi esim. 20g cashewpähkinöitä, purkki ehrmann maitorahkaa ja jokin hedelmä... Lounaaksi riisi/pasta n. 65g tai perunaa/bataatti, n. 300g. Lisukkeeksi kanaa/kalaa/10%naudan lihaa n. 100g tai jos liha ei nappaa, niin 3%fetaa tai rasvaton raejuusto n. 150g. Salaattia Reilusti ja loraus oliivi-tai mielestäni paremman makuista kookosöljyä... Päivälliseksi samat se
  14. Laitoin saman kyssärin Polarin asiakaspalveluun ja täs vastaus: Mikko (Polar Care) 30.7.2020 klo ‪9.53.40‬ UTC+3 Kiitos yhteydenotostasi Polarin asiakaspalveluun. Valitettavasti tuota näkymää ei voi muokata. Me kehitämme tuotteitamme ja palveluitamme kuunnellen asiakkaidemme tarpeita, joten kokemuksesi ja ajatuksiesi kuuleminen on meille todella tärkeää. Laitankin ehdotuksesi eteenpäin laitteen kehityksestä vastaavalle taholle. He osaavat paremmin arvioida miten pystyisimme ideasi kenties toteuttamaan.
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy