Jump to content
Juoksufoorumi.fi


Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 19.05.2017 in all areas

  1. 3 points
    Tähän voisin sanoa että voihan vittu. Lähde sitten juoksemaan kympin kisaa mikä on 10,9km. Vieläkö voi perua? Perkele. Edit: Just ostin eväät LA-illan kisakatsomoon. Aattelin että mukava sitten hyvällä omalla tunnolla riipasta oikein kunnolla kun on -40min plakkarissa. Hyvää olutta ja grillattavaa. Vois oikeastaan jättää koko paskan väliin ja ruveta ryyppäämään heti aamusta.
  2. 2 points
    Juoksen 10km huomenna soolona kotona. Katotaan kuinka lähelle pääsee 40min. Ennätys 41.13... se nyt ainakin. Oli brändinimi tai ei tuo "kymppi", niin en vaan ymmärrä mitä järkeä on juoksuttaa jengiä tuollaisilla mitoilla. Jos siis se oikeasti onkin alimittainen. Ei luulisi olevan kovin vaikeaa tehdä juuri oikean pituinen kisa. Kun kerran kisaa olla tekemässä.
  3. 2 points
    Nyt ollaan hyvässä ja reippaassa alamäessä!
  4. 1 point
    Mitä testaaja kommentoi, mikä hänen ajatuksensa oli? Ettei sulla ole ylirasitusta kropassa? Miten treenit sujuvat? Suorituskyky (parempi/huonompi)? Ylirasitustilassa maksimisyke ja kynnyssykkeet voivat jäädä alemmaksi, Laktaatit submaksimaalisilla kuormilla ovat normaalit, tai vähän laskeneet ja maksimaalinen laktaatti pienenee. Mikä sun maksimilaktaatti ja kuorma oli edellisessä testissä?
  5. 1 point
    Huomenna 2. lukuvuoden viimeinen tentti! Pitkä ja rankka vuosi. Syksyllä laiskottelin myös opiskelun suhteen, joten ensi vuodelle jää enemmän tehtävää kuin olisin halunnut. Noh, siitä ei tarvitse vielä ressata. Hehkutan jo etukäteen, että tulee olemaan tähän asti paras treeniviikko puolikkaalle valmistautuessa. Lauantaina menossa HHM reittikierrokselle (lähtee klo11 Finlandia-talon edustalta) vetämään rauhallisen pitkiksen. Kiva mennä porukassa juoksemaan, tullut treenattua koko kevät yksin. Upeata keliäkin luvattu.
  6. 1 point
    2015 meni paluumatka (ja melkein koko menomatkakin) sauvakävelyksi. Silloin tosin sauvat sai ottaa mukaan vasta Hautajärveltä, joten nyt vähän eri tilanne. Itse koin sauvat todella hyödyllisiksi paluumatkalla. Varsinkin lopun alamäissä, kun en olisi enää ilman niitä pysynyt pystyssä, jalat olivat jo täysin finaalissa. 80km matkalle en kyllä ottaisi.
  7. 1 point
    Tänään tulivat Yo-kirjoitusten tulokset. Kuopuksemme kirjoitti oikein mainiot paperit, kaksi laudaturia ja kaksi eximiaa. Noilla papereilla on hyvä lähteä jatko-opintoihin.
  8. 1 point
    Yksi asia tuli vielä mieleeni. Hotellin jälkipelejä varten kannattaa ottaa mukaan jotkut riittävän isot tossut. Tuolla toistaiseksi ainoalla KK:n reissullani jalkateräni turposivat niin paljon, että mitkään mukana olleet kenkäni eivät mahtuneet illalla jalkaani. Hiippailin sitten hotellin lattialla sukkasillani.
  9. 1 point
    Aika moni pitkän matkan uuvuttama oli turvautunut metsän harvennukseen ja sauvoi karahkalla eteen päin. Ynnäilin just omia harjoitteluita ja kuukauteen on tullut 240 km juoksua ja neljä kahden kolmen tunnin polkujuoksua kahteen viikkoon. Eiköhän näillä kolmikymppisen pyristele, vaikka tunnustaa ettei harjoituskausi mennyt oikein mukavasti. µ
  10. 1 point
    Toissapäivänä käytii intervallina 9km lenkki ja eilen kävin itsekseni vielä puolen tunnin kierroksen tekemässä. Kylläpä nyt on hyvä olla, ku näitä onnistumisia alkaa tulla :)
  11. 1 point
    Just katselin Kuusamon 7pv ennustetta ja nyt alkaa tosiaan lämpenemään ihan urakalla. Yöpakkasetkin näyttäisivät väistyvän. Hittolainen, siellä voi kyllä vastassa ihan mitä vain
  12. 1 point
    Muusia ja lihapullia (valmisannos kaupasta) lounaaksi. Illalla makkaroita uuniin ja lätkää tuutista :)
  13. 1 point
    Enpä tähän mitään neuvoa osaa antaa, mutta kyllä minä ymmärrän mitä ketjun aloittaja tarkoittaa. Olen ollut yli 20-vuotta pakkomielteinen kestävyysjuoksun harrastaja. Aikoinaan ajattelin, että juokseminen on niin makeeta hommaa, että en varmasti lopeta aktiivisesti juoksemista ikinä. Paljon tuli ongelmia selätettyä, kun oikein intohimoisesti asiaan suhtautui. Aina jaksoi aloittaa homman alusta, kun lantio/lonkanseutu rupesi kränäämään, akilles repesi, sydän rupesi vikuroimaan tai vatsaan tuli mystinen vuosia kestävä vaiva. Yhden kerran sattui nousukunnossa tulemaan normaali vatsanoro ja sitten mietin, että ei tässä enää ole mitään järkeä. Nyt pakko pitää taukoa ja lopettaa - ei vain jaksa enää ahdistaa ruhoa. Ei kiinnosta ja itseasiassa vihaan koko hommaa. Pari vuotta olin vain. Kävin salilla kun huvitti - välistä 5 krt viikossa ja välistä olin viikonkin tekemättä mitään. Samalla tavalla juoksemiseenkin suhtauduin, vaikka monesti ei kyllä huvittanut hölkkäillä pätkääkään. Tosiaankin pari vuotta löysäilin, enkä juuri ahdistuslenkkejä tehnyt, vain sellaista pikkunättiä köpöttelyä. Paino tietty nousi jonkun 15kg, eikä se helpota juoksemista yhtään. Nyt taas hieman motivaatio on palannut ja jopa välistä juokseminen on ollut hauskaakin. Katsotaan miten pitkään tätä lentoa kestää, sillä olen antanut itselleni luvan lopettaa, kun hauskuus loppuu. Summasummarum. Ei kannata juosta jos ei kiinnosta. Tekee jotain muuta, sellaista mikä kiinnostaa - tulee se motivaatio takaisin, jos on tullakseen.
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy