Juoksuvalmennukset ja PT palvelut
Valmentajien ja juoksuvalmennuspalveluiden esittelyt. Ilmaista näkyvyyttä. Yksi ketju per PT/yritys.
30 topics in this forum
-
- 1 viesti
- 273 katselukertaa
Moi. Haussa juoksuvalmentajaa Kymenlaakson alueella, erityisesti Kotka/Hamina-akselilla. Googlella etsiessä aika laihoja tuloksia tarjolla tälle alueelle. Erityisesti juoksutekniikan valmennusta etsinnässä.
Last reply by X-Caliber, -
- 2 followers
- 44 viestiä
- 30,9k katselukertaa
Hei kaikille. Olen suomalais-australialainen ammattivalmentaja (Athletics Australia akreditoitu taso 3 juoksuvalmentaja). Olen toiminut myös personal trainerina ja PT-kouluttajana FAF Finlandin koulutuspäällikkönä. Koulutukseltani olen terveydenhuollon maisteri (fysioterapia, valmennustiede & liikuntafysiologia pääaineina) ja koulutettu elämäntapavalmentaja (Iso-Britania). Monen vuoden reissaamisen jälkeen asun nyt Turussa, jossa tarjoan juoksuvalmennuspalveluja kaiken tasoisille juoksijoille sekä suomen- että englanninkielellä. Tietenkin valmentaminen onnistuu myös etänä, missä tahansa Suomea tai maapalloa sitten asutkin. Olen julkaissut (engl…
Last reply by Kajura, -
- 0 viestiä
- 1,2k katselukertaa
Vielä olisi tarjolla 4.6 asti hyvinvointianalyyseja erittäin edullisesti (Hinta yleensä 170 - 200 Euroa). Analyysissä selviää kehon kuormitustaso, yöunen laatu, hapenottokyky, työstressi sekä urheilusuoritusten harjoitusvaikutukset sekä tehoalueet. Kysy: paul.f.lindholm@gmail.com, p. 050 300 4778
Last reply by Lindhpa, -
- 1 viesti
- 2,4k katselukertaa
Moikka, Innostapersonaltrainer on erikoistunut valmentamaan erityisesti kestävyyslajien harrastajia. Olemme kaikki fysioterapeutteja pohjakoulutukseltamme ja erityinen vahvuus on "kipuilevan" kestävyyslajitreenarin -esim.juoksijan tai vaikkapa pyöräilijän- lihasvoimaharjoittelu. Jos tuntuu, että harjoittelu polkee paikallaan tai siltä, että lihasvoimaharjoittelu ei siirry lajisuoritukseen, niin meiltä voi kysyä lisää. Menemme asiakkaidemme kanssa sinne, missä he haluavat treenata tai missä he kokevat fyssaritreenarin tapaamisen parhaimmaksi. Lisää meistä: www.innostapersonaltrainer.fi
Last reply by Johannes Hesso, -
- 0 viestiä
- 1,4k katselukertaa
Moi Teen nykyään monipuolisia valmennuksia niin kuntosalille, kuin juoksuunkin. Olen Pt ja fyssari, joka harrastaa MTB, kuntosalia ja juoksua. Ota yhteyttä, jos koet tarvitsevasi jeesiä treenien suunnitteluun, myös etänä. Käy tsekkaa massa lisää http://www.oskariviitasalo.fi/ (Nettisivut vasta rakentumassa)
Last reply by Oskari Viitasalo, -
- 0 viestiä
- 1,4k katselukertaa
Yli 30 vuoden kokemus osteopaattina esimerkiksi lonkkanivelen kiputilojen hoidossa. Toimin Tikkurilassa Vantaalla. www.nivelasema.fi
Last reply by OsteoTiksi, -
- 0 viestiä
- 1,7k katselukertaa
Testauskalustoa/ palvelua tarjolla. Nyt olis mahdollisuus määrittää itselleen tai kavereille tai isommalle porukalle sykealueet ja harjoitusvauhdit kuntoon. Voin tulla tekemään testin tai jos oma osaaminen ja luottamus riittää on laite myös vuokrattavissa. Hinnasto alhaalla jos kiinnostaa. Yhteydenotot sähköpostiin tai viestillä. puh. 0400932411 s-posti: jaakko.maattanen@hotmail.com Sijainti: Espoo. Pohjois-Tapiola, Suomi Tarjolla oleva mittari on lactate scout 4. Laitevuokraus 1 päivä: Laktaattimittari vuokra 15€/päivä 3€ per käytetty sensori 0,5€ per käytetty la…
Last reply by jake1999, -
- 3 viestiä
- 2,4k katselukertaa
Moi, Olen Oscar Högnabba, koulutettu valmentaja VAT, Klassinen- ja Urheiluhieroja. Yrittäjä yrityksessä ”Idrott & Massage Oscar Högnabba”. Minulla on useampi palvelu juoksijoille. Ryhmä-etävalmennus alkaa tammikuussa 2021, hinta: 39€/kk (paikkoja rajoitetusti, ilmoittaudu ajoissa) Henkilökohtaista valmennusta, hinta 199€/kk Harjoitusmalli juoksijoille, jotka tavoittelevat 1.30 alitusta puolimaratonilla, hinta 39€. Lisätietoa palveluista löydät instagramista: @oscarsidrottochmassage facebookista ”Idrott & Massage Oscar Högnabba” ja verkkosivuiltani www.oscarhognabba.com Voit halute…
Last reply by OscarHog, -
- 0 viestiä
- 1,9k katselukertaa
Hei, Olen Paulo ja olen Juoksutekin perustaja. Juoksutek toimii Oulussa ja tarjoaa laadukasta juoksutekniikan, kehonhallinnan sekä lihasten vahvistamisen juoksuvalmennusta juniorijoukkueille ja yksilöille. Kilpatasolla urheilin lähes 10 vuotta saavuttaen mitaleja kilpailuissa Pohjois-Portugalissa ja Suomessa. Barentsin alueen mestaruuskisoissa olin mukana tuomassa Suomen korkeimmalle korokkeelle 400 m:n viestijoukkueessa. Viimeisenä kilpajuoksuvuotenaan v.2012 minua valmensi Marko Ritola, yksi Suomen parhaista aitajuoksijoista. Lisäksi harjoittelin Pohjois-Suomen parhaiden 800m:n, pitkien matkojen juoksijoiden sekä Pohjolan …
Last reply by paulo.lopes@juoksutek.fi, -
- 0 viestiä
- 2,1k katselukertaa
Hei! Fysio-Liminka -yritys on erikoistunut urheilijoiden ja tavantallaajien tuki- ja liikuntaelimistön haasteisiin. Teemme juoksuanalyysejä, lihastasapainokartoituksia sekä kattavia ohjelmia harjoitteluun. Meiltä saat asiantuntevaa palvelua esimerkiksi seuraaviin ongelmiin: polvi- ja lonkkakipua juostessa, alaselkäkipu sekä nilkan alueen ongelmiin. Saman katon alta löytyvät personal trainer ja ravitsemuspalvelut. Tule käymään tai soita meidät luoksesi käymään 🙂 Sijaitsemme Limingan, Kempeleen ja Oulun seudulla. Lue lisää: www.fysioliminka.fi
Last reply by Oskari Viitasalo, -
- 2 followers
- 12 viestiä
- 10,4k katselukertaa
Tarjoan juoksuvalmennusta sekä Personal Trainer -palveluja noin 35 vuoden kokemuksella kestävyysurheilusta. Omalla juoksu-urallani olen juossut kilpaa kaikkia matkoja 100 metristä 48 tunnin juoksuun. Parhaat tulokseni olen tehnyt ultrajuoksussa, mutta myös 10 000 metrin ja maratonin ennätyksilläni kilpailtaisiin nykyisin yleisen sarjan SM-kilpailuissa mitaleista. 24 h juoksussa olen edustanut Suomea useissa EM- ja MM-kilpailuissa, parhaina sijoituksinani 4. sija EM-kilpailussa ja 6. sija MM-kilpailussa vuonna 2012, yhä voimassa olevalla 24 h Suomen ennätystuloksella 252,250 km. Asun Turun seudulla, mutta etävalmennuskin onnistuu mainiosti. Harjoitu…
Last reply by X-Caliber, -
- 1 follower
- 3 viestiä
- 5,3k katselukertaa
Tämä alue on varattu juoksuvalmentajien ja pt palveluja tarjoavien esittelyjä varten. Kerro hieman itsestäsi Mitä palveluja tarjoat Missä? yms. Yksi ketju per valmentaja tai yritys. Voit päivittää aloitusviestiä tai ilmoittaa esimerkiksi tarjouksesta kirjoittamalla omaan ketjuusi. Lisäksi: VOIT lisätä allekirjoitukseesi lyhyen tekstin että tarjoat valmennuspalveluita ja linkitys tämän alueen ketjuusi tai mihin nyt haluat. ÄLÄ tyrkytä palveluitasi jokaiseen ketjuun. Mitä aktiivisemmin osallistut keskusteluun niin sitä useammin allekirjoituksesi saa näkyvyyttä jne. Hinta? Ilmain…
Last reply by Eki N., -
- 2 viestiä
- 3,7k katselukertaa
Terve! Mulla olisi tarve saada juoksun sykerajat selville, mutta Googlettamalla en löytänyt muita testin tekijöitä kuin Paavo Nurmi Keskuksen. Onko palstalaisilla tietoa, kuka muu testejä tekee tällä seudulla ja onko mahdollisesti urheiluseuroilla lähiaikoina yhteisiä testipäiviä?
Last reply by Saunalenkkeilijä, -
- 0 viestiä
- 3,4k katselukertaa
My Body&Balance -studion 12 viikon juoksukoulu starttaa maaliskuussa. Valmentajanamme toimii pitkän linjan ammattilainen Eeva Kantomäki sekä vierailevana valmentajana ja tsemppareina toimivat Ex-pikajuoksija Markus Pöyhönen sekä hyvinvointivalmentaja, kirjailija ja bloggaaja Anna Saivosalmi. Treenaamme monipuolisesti Matinkylän urheilukentällä, Espoon rantaraitilla, Westendin kuntoportaissa sekä My Body&Balance studiolla. 60 minuutin mittaiset treenit järjestetään 2 kertaa viikossa 12 viikon ajan. Treeniajat ovat maanantaisin klo 18.30 ja lauantaisin klo 14. Valmennusjakson kick of järjestetään lauantaina 16.3. Klo 14 - 16 My Body&Balance studiolla Espoo…
Last reply by julia@mybnb.fi, -
- 3 viestiä
- 4,4k katselukertaa
Ensi heinäkuussa on Annemari ja Mika Kiekaran juoksukolulu Viron Pärnussa. Kaunis merellinen kaupunki, mahtava ranta ja lenkkimaastot, lukuisat kylpylät ja muuta kivaa aktiiviloman viettoon. Matkat ja majoituksen olemme järjestäneet puolestasi. Tervetuloa kesäiseen Pärnuun! https://www.kurssille.com/courses/juoksukoulu/
Last reply by Seppo, -
- 1 follower
- 4 viestiä
- 5,9k katselukertaa
Ketjun ajatuksena joko suositella omaa valmentajaa muille, tai kysyä muilta suosituksia omiin tarpeisiinsa sopivasta valmentajasta. itselläni ei ole nyt mitään valmentajan hakua päällä (ja jos olisi, tietäisin kyllä varmaankin kenen leiriin lähtisin), mutta kiinnostaisi kuulla kaikkia puskaradio-kokemuksia omasta valmentajastaan. Millainen valmennussuhde on ja millaisiin tuloksiin sillä on päästy?
Last reply by emaies, -
- 0 viestiä
- 2,8k katselukertaa
Olen Pekka, 43v Kestävyysvalmentaja ja Personal Trainer Siikalatvalta Pohjois-Pohjanmaalta. Tarjoan valmennuspalveluita pääasiassa kestävyyslajien harrastajille alueena periaatteessa koko Suomi. Palveluihini kuuluvat niin yksilö-, kuin ryhmävalmennukset, sekä erilaiset tekniikkaklinikat. 20 vuoden kokemus maatalousyrittäjyydestä on opettanut minulle, kuinka tavoitteellinen harjoittelu on mahdollista työkiireiden, stressin ja lapsiperheen arjen keskellä. Valmennuksessani palautumiseen ja kokonaiskuormituksen hallintaan kiinnitetään erityistä huomiota. Tavoitteena ei ole tehdä niin paljon kuin mahdollista, vaan sen verran kuin on tarpeen. Koulutukset: …
Last reply by PeltojenPT, -
- 0 viestiä
- 3,1k katselukertaa
Joululahjaksi avaimet hyvään juoksutekniikkaan! Yleisurheilijoiden tekniikka ei ole vain opeteltua. Sen kivijalkana on yhdistelmä lihaskuntoa, kehonhallintaa, liikkuvuutta ja kimmoisuutta. Ominaisuuksia, joita kuka tahansa voi helposti harjoittaa. Länsi-Uudenmaan Urheilijoiden Yleisurheilullinen JouLUkalenteri tarjoaa nuorten SM-tason urheiljoiden, moniottelija Lassi Saarelan ja pikajuoksija Helmiina Ranisen johdolla jokaiselle juoksun harrastajalle soveltuvan liikepankin, johon on koottu yleisurheilijoille tyypillisiä harjoitteita. Näiden avulla juoksuasento ja -tekniikka kehittyvät varmasti! Kokonaisuus koostuu neljästä osiosta, joista julkaistaan yksi liikevid…
Last reply by Krista, -
- 2 followers
- 5 viestiä
- 8,3k katselukertaa
Oletko keskinkertainen futari tai jopa ikuinen lupaus? Tai oletko yleisurheilutaustainen keskinkertainen lyhyiden, keskipitkien tai pitkienkin matkojen kiituri? Donniksen Akatemia etsii yhtä tai kahta tulevaisuuden ultrajuoksijaa. Ei rataa kiertämään vaan valloittamaan tuntureita, kansallispuistoja, mutaisia ja likaisia polkuja, mutta myös aurinkoisia sammalpolkuja. Miksei myös samassa vetämään täysillä ratakymppiä ja vaikka Bostonin maratonia. Valitulle/valituille homma on ilmaista!! En veloita mitään muuta kuin aikaasi. Perusasiat: Yhtä tai kahta taustoiltaan futaria/yleisurheilijaa/muu laji jossa toimitaan jalkaisin. Ikä: ~19-25. Voi olla m…
Last reply by Baltsu, -
- 0 viestiä
- 3,3k katselukertaa
Alkaa taas parin viikon tauon jälkeen. http://www.mikv.fi/yleisurheilu/yleisurheilukoulut/jr-7-10v/ Mukava ja edullinen harrastus. Aina tiistaisin klo 17-18. Tarkemat tiedot linkin takaa.
Last reply by Antti N, -
- 0 viestiä
- 3,8k katselukertaa
Hei! Järjestän nyt syksyllä Nurmijärven Klaukkalassa juoksukoulun 17.9-8.10.2018. Ryhmä kokoontuu urheilukentällä maanantaisin klo 17.30. Kesto on noin 75-90min ja sisältää niin teoriaa kuin käytäntöä. Mukaan voit lähteä, jos olet vähän lenkeillyt ja jaksat noin 5km juosta. Hinta 80€ ja ilmoittautuminen osoitteeseen juoksukoulu18@gmail.com. Lisätietoja voit käydä kurkkaamassa Facebookissa sivulta Juoksuvalmennus Suvi Selvenius. https://m.facebook.com/events/272191740063191?acontext=%7B"ref"%3A"98"%2C"action_history"%3A"null"%7D&aref=98
Last reply by Suvi Selvenius, -
- 0 viestiä
- 4,7k katselukertaa
Juoksu on yksi maailman helpoimmista harrastuksista. Se on myös helpointa tehdä väärin. Juoksuopiston missio on kehittää parempia juoksijoita ja ennaltaehkäistä loukkaantumisia ja motivaation lopahtamista järkevillä ja joustavilla verkkopohjaisilla valmennusohjelmilla. www.juoksuopisto.fi Tervetuloa Juoksuopistoon. Meillä tehdään parempia juoksijoita. Valmennusohjelmat Valmennukset toteutetaan verkkovalmennuksena, joten voit tehdä harjoitukset ajasta ja paikasta riippumatta. Juoksuopiston aloittelijan juoksuvalmennus (8 viikkoa) 64 € Juoksuopiston kahdeksan viikon aloittelijan juoksuvalmennus on tarkoitettu henkilöille, jo…
Last reply by Mikko Myy, -
- 1 follower
- 4 viestiä
- 8,2k katselukertaa
Olen monipuolisen kokemuksen omaava personal trainer ja juoksu-valmentaja. Valmennuksessani haluan keskittyä nimenomaan aikuisiin kuntourheilijoihin ja kilpakuntoilijoihin, jotka haluavat kehittyä juoksijoina ja parantaa tuloksiaan. Minulla on usean vuoden kokemus erityisesti aikuisten juoksuvalmennuksesta, ja olen itse aktiivinen kuntourheilija. Ymmärränkin aikuisen juoksijan tarpeita ja haluja hyvin. Keski-ikäisen juoksijan levon ja rasituksen suhde on erilainen kuin nuorella ja asettaa harjoittelulle erilaiset haasteet. Muun muassa nämä asiat täytyy huomioida harjoittelua suunniteltaessa. Ikä ei ole este, korkeintaan pieni hidaste. Päätuotteeni on juok…
Last reply by Pasi_P, -
- 0 viestiä
- 4,4k katselukertaa
Hei, Olemme kolmen valmentajan kopla ja tarjoamme triathlon-, uinti- ja juoksuvalmennusta sekä yksilöille että pienryhmille pääkaupunkiseudulla. Tarjoamme myös etävalmennusta halukkaille. Helmikuussa starttaamme pääkaupunkiseudulla kaksi juoksun pienryhmävalmennusta. Lisäksi Fit Karhula Kotkassa aloittaa pienryhmävalmennuksemme 19.3.2018. Pääkaupunkiseudun juoksuryhmät starttaavat seuraavasti (kysynnän mukaan aloitamme myös uusia ryhmiä) Starttaamme helmikuussa pääkaupunkiseudulla kaksi Run4Me-juoksuvalmennusta! Tiistaisin 27.2. alkaen edistyneimmille tarkoitettu Set!-valmennus ja keskiviikkoisin 28.2. alkaen aloittelijoill…
Last reply by Manu Tuppurainen, -
- 4 viestiä
- 7,9k katselukertaa
Tarjoan juoksu-, triathlon- ja hiihtovalmennusta sekä muita PT-palveluita kaikille kuntoilijoista kilpaurheilijoihin. Toimialueena Joensuu, Kontiolahti sekä etävalmennuksena missä tahansa maailmalla. Erikoisosaaminen kestävyysurheilun lisäksi juoksijoiden voimaharjoittelu sekä rasitusvammojen ehkäisy ja kuntoutus. Olen aktiivinen kilpakuntoilija ja minulla on yli 20 vuoden kokemus eri urheilulajeista. Tällä hetkellä oma lajini on triathlon ja siinä erityisesti pitkät matkat puolikkaasta eteenpäin. Syksyisin kuitenkin voit kuitenkin törmätä minuun myös polkujen puolella juoksentelemassa erilaisissa tapahtumissa ja muutenkin. Koulutukseltani olen Personal trainer …
Last reply by J.Turunen, -
- 1 viesti
- 5,3k katselukertaa
Tässä yksi juoksuvalmennukseenkin liittyvä tapahtuma Suomussalmella 24.-28.6.2018, johon odotetaan vähintään 20 ja otetaan enintään 40 osallistujaa. Tiedot löytyvät Facebookista nimellä Kainuu Swimrun leiri. Laji on siis uinnin ja juoksun yhdistelmä, jossa kilpaillaan pääosin pareina. Nyt siis kyseessä leiri, ei kilpailu. Swimrunissa on useita juoksu + uinti -osuuksia peräkkäin ja eri pituisia osuuksia. Uinnin määrä on 10-20% kokonaismatkasta, eli jopa puolet kokonaisajasta. Tehtiin siitä Facebook sivut ja itsekin liityin vasta nyt Facebookin, joka tarkoittanee sitä, että Facebook kuolee lähivuosina pois. Yritän kuitenkin olla mahdollisimman epäsosiaalinen, so…
Last reply by 226, -
.
Last reply by U.N.O., -
Firstbeat-mittaus avuksi juoksusta palautumisen seurantaan
by Guest FysioAntti- 0 viestiä
- 4,7k katselukertaa
Olen fysioterapeuttiyrittäjä, joka tarjoaa Firstbeat-hyvinvointimittauksia sekä LPG-terapiaa. Firstbeat-mittaus on helppo ja yksinkertainen tapa testata, kuinka juoksuharjoittelusta kuormittuu ja palautuu. Mittaus on suomalaisen hyvinvointiteknologian taidonnäyte, jota käytetään ympäri maapalloa eri urheilulajeissa. Mittauksen avulla on mahdollista tutkia myös yöllistä palautumista ja sen laatua. Lisäksi mittauksesta saa selville hengitystiheyden sekä tilavuuden ja paljon muuta. Mittari analysoi sykevaihtelua, josta se saa selville tietoa kehon toiminnasta. Mittauksen kesto on kolme vuorokautta, jolloin mittari mittaa ympäri vuorokauden. Lisätietoa mittauksesta löytyy net…
-
- 0 viestiä
- 4,8k katselukertaa
Olisiko foorumilaisissa tai lähipiirissä pääkaupunkiseudulla asuvia 13.18 v.ratajuoksujen harjoittelusta kiinnostuneita? Matkat 60-800 m. Pitemmätkin mahdollisia, ja myös muiden yleisurheilulajien harjoittelu mahdollista. Uusi valmennusryhmä perusteilla. Yhteydenotot yksityisviestillä. Treenit alkavat 2.10.
Last reply by RistoK, -
Juoksuvalmentaja?
by Guest MonaLisa- 1 viesti
- 5,6k katselukertaa
Osaisiko joku sanoa, voisiko valmentajasta olla apua juoksutauon (rasitusvammaa...) aikaisen liikunnan ja treenaamisen suunnitteluun? Jotain luotsia kaipaisin tähän, höntsätä osaan hyvin ilman apujakin, mutta ettei useamman kk:n tauon ainana aiemmin tehty työ valuisi ihan hukkaan niin sellaiseen jotain jeesiä? Ideoita, ajatuksia ja mistä tällaista voisi kysellä?
Last reply by ruiskarhu,