Jump to content
Juoksufoorumi.fi

  • entries
    76
  • kommenttia
    112
  • views
    5 867

vk 21, 22 ja 23 / 38


Runningidiot

326 katselukerta

 Share

Kiireet ovat jatkuneet sen verran pahoina että tavoitetunnit eivät ole aivan täyttyneet viime viikoilla. Yksi luovutuskin tosin tuli annettua kun ei vaan yksinkertaisesti jaksanut/huvittanut päivän toisena harjoituksena polkea pk-ajoa trainerilla klo 20-22 välistä aikaa vaan lopetin tunnin kohdalla. Myöhemmin iski morkkis:) Morkkis lähti kun aloin miettimään asioita hieman tarkemmin ja isommassa kuvassa; yksi menetetty tunti aiheuttaa mahdollisesti häviävän pienen eron ironmanin loppuaikaani, mutta yksi ylimääräinen tunti voi potentiaalisesti tuhota koko perkeleen projektin kun runnoo itsensä väkisin telakalle.

Tehoja useimmissa harjoituksissa on kuitenkin ollut ihan riittävästi joten eiköhän tämä tästä. Jopa siinä määrin että polvi on alkanut taas vähän kipuilemaan ja aiheuttaa varmasti stressiä lähitulevaisuudessa.

 

Viikolla 22 iski perjantain aamu-uinnin jälkeen todella kova heikotus ja kun sain pyöräiltyä kotiin, meinasin kävellä seiniä päin kun jalat notkui. Illalla iski flunssan oireet lihassärkyineen ja limaisine kurkkuineen joten loppuilta sekä koko lauantai meni levon merkeissä. Itse uinti sujui perjantaina kyllä oikein kivasti ja kahdesta tonnin vedosta jälkimmäinen meni ensimmäistä paremmin ja aikakin painui alle 25 minuutin. "Tauti" tosin kerrankin hävisi yhtä nopeasti kuin tulikin ja sunnuntaina lenkkipolulla sai yllättyä hyvästä menosta. Vaimolla samanlainen pikatauti. Uinti on viimeinkin alkanut muutenkin tuntumaan vähän paremmalta ja kellokin näyttää että jotain pientä kehitystä on tullut. Ehkä less is more - pitää tällä kertaa paikkansa kun olen leikannut uintimäärät kahteen kertaan viikossa.

 

vk 21

Kevyt viikko, jonka kirjanpito hävinnyt jääkaapin ovesta johonkin.

 

vk 22

MA: lenkki vauhtileikittely 80min

TI: uinti 70min 100:ia yms, salilla rintaa ja selkää

KE: trainerissa 80min Z2

TO: trainer 60min sis 4x8min vetoa Z4-Z5 matalalla kadenssilla, illalla 35min Z1 lenkki

PE: uinti 80min 2x1000m ym. ilta saikkua

LA: 

SU: lenkki 63min VK, illalla salilla jalkoja ja keskivartaloa

 

vk 23

MA: yhdistelmä: uinti 50min 100:ia + lenkki 60min Z2

TI: trainer 60min 1-4min anaerobisia vetoja, illalla pumppasin lihaksia

KE: lenkki 70min VK

TO: uinti 60min 200:ia yms, trainerilla 60min Z2

PE: salilla mavea, etureisiä, lonkan ojentajia ja sisentäjiä sekä korsettia

LA: juoksua 67min sis 3,6,9,6,3min Z4-Z5 vedot 

SU: trainer 60min Z1-Z5 revittelyä

 

Vantaan perusmatkalle pistin muuten ilmon sisään. Jälkimmäisen miehet yleinen - lähtöryhmän hännille olisi tarkoitus lähteä räpiköimään edellä uivien lämpimäksi kusemaan Kuusijärveen. 

 Share

0 Comments


Recommended Comments

There are no comments to display.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy