Jump to content
Juoksufoorumi.fi

  • entries
    76
  • kommenttia
    112
  • views
    5 867

vk 10 / 38


Runningidiot

318 katselukerta

 Share

Sekoilin viimeksi jotain ja höpisin että tämä olisi ollut se kovin viikko ohjelmassa. Paskan marjat. 12 tuntia oli määrä tällä viikolla mutta 12,5 sekä 13 tuntisetkin viikot on vielä edessä. Nyt alkaa kuitenkin onneksi kevyt 6 tunnin viikko. Sellainen olo että tulee ihan tarpeeseen.

 

MA: Aamupäivällä vapaauin 8x25m, 8x50m ja 8x100 sekalaisilla vauhdeilla. Vähän potkuja ja verryttelyjä päälle ja alle niin noin 2km taisi kertyä. 65min tuhrautui.

Illalla jalkatreenihömppää minkä kliimaksina 4x4 maastavetoa 140 kilon punnuksilla. 

 

TI: Sisäpyöräilyä 90 minuuttia syketasoilla 2 ja 3. Reipasta peekoota.

 

KE: Aamupäivän uinti 400m lämpöä, 4x50m kovaa, 10x100 hyvin reipasta ja päälle vielä 400m löysää.

Illalla vielä kulmasoutua ja pystypunnerrusta niin että tuntuu.

 

TO: Aamupalan jälkeen trainerin päälle ja 3,5 tuntia hankasin sisäreisiä satulan reunaan. Hirveetä.

Illalla kulki kuitenkin vielä penkki 135 kilolla ja leuanveto 30 kilolla.

 

PE: Kevätjuhlaliikkeiden lisäksi kyykkäsin 135 kilolla 4x4 ja sitten pari vähän pidempää sarjaa 100 kilolla. Reisiojennuspenkkilaitteessa pusersin vielä päälle etureidet aivan loppuun.

 

LA: Oli tarkoitus ajaa trainerilla 30min Z2 + 30min Z3/Z4 mutta jalat oli aivan loppu TO ja PE jäljiltä ja sain tehtyä ns läpiajon. Istuin siis tunnin satulassa ja veivasin itku kurkussa kampia ilman energian hippuakaan. Reidet, rinta ja selkä kaikki aivan jumissa salitreeneistä.

 

SU: Kiireiden vuoksi tein yhdistelmätreenin lenkki 50min Z2 + uinti 60 missä pääsarjana 8x200m joista joka toinen veto pullarilla. Sitten limaisen hikiset vaatteet takaisin päälle ja uimahallilta hölkäten kotiin.

 

  • Like 1
 Share

2 Comments


Recommended Comments

Sulla on ollu taas hyvä treenikausi kohti seuraavia tavoitteita.

Itsellä meni alkutalvi täysin pieleen ja treenit jäi pitkäksi aikaa tekemättä. Nivel kerrallaan kroppa pakotti jättämään treenit kokonaan pois. Pari kuukautta treeniaikaa hävisi ja tilalle tuli, sanotaan vaikka "energiavarastoa" kesän koitoksiin.  Nyt tuntuu, että kesään ei yks kaks olekaan enää yhtään turhaa aikaa. Kiire tulee.

Treeni-intoa!

Link to comment

Toi on kyllä nihkeää jos nivelet paukkuu. Lihaksia niin paljon helpompaa huoltaa mutta jos paikat ei kestä niin ole paljon tehtävissä. Jos motivaatiota riittää niin uinnilla ja pyörällähän se olisi parasta kehittää taas peruskuntoa nivelystävällisesti. Jos haluat energiavarastoa sulattaa niin salitreeni on siihen kyllä  kaikkein tehokkainta.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy