Jump to content
Juoksufoorumi.fi



  • entries
    32
  • kommenttia
    178
  • views
    3 761

Uusvanhoja asioita harjoitteluun


Jodlaaja

236 katselukerta

Jalkavaivoista olen kärsinyt koko kesän ja olen päättänyt hiukan muuttaa harjoitteluani.

Eli tuon uusvanhoja asioita mukaan harjoitteluun.

 

Eli olen jo tuonut seuraavat muutokset, joiden uskon auttavan:

-pitkien vetojen palkkarit nostan taas 2:30:een, koska se kasvattaa ainakin itselläni kuntoa paremmin kuin lyhyemmät palkkarit.

-lyhyiden vetojen (100-400m) palkkarit nostan 3 minuuttiin, jotta saan riittävät tehot irti.

-perusteellinen venyttely 1-2 krt./vko (etureidet, takareidet, pohkeet, pakarat, hamstringit)

-kiihtyvien lenkkien määrän lisääminen, eli palauttavia/kevyitä/intervalleja lukuunottamatta lenkkien tekeminen pääsääntoisesti kiihtyvästi. Poikkeuksen muodostavat sitten esim. puolimaravauhtiset joissa juoksen tavoitteen mukaiset kilsat harjoituksen keskellä.

- säännölliset pitkikset, mutta vauhteja varioiden, välillä pitkis kiihtyvästi ja välillä taas kokonaan hitaasti.

0 Comments


Recommended Comments

There are no comments to display.

Osallistu keskusteluun

You are posting as a guest. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy