Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Hcr 2012


Recommended Posts

  • Replies 248
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Paita oli masentavan valkoinen - olis saanut olla edes vähän väriä

Onks se sama paita kuin viime vuonna? Sellainen Karhun perusbulkkipaita, jossa lukee rinnassa Helsinki City Run, mutta ei ole vuosilukua tai muutakaan? Viime vuonna vaan vähän funtsin, että olikohan se yksilöllisten paitojen perinne sit siinä, kun sen näin...

Link to comment
Share on other sites

Uskaltaako arvotavarat (kännykän, bussikortin ym.) jättää sinne viiden euron arvotavarasäilytykseen? Aiemmissa kympin tapahtumissa olen aina juossut juoksureppu selässä, johon olen tunkenut em. tavarat + ohuen takin ja housut vedettäväksi kisan jälkeen trikoiden päälle. Nyt ei huvittaisi reppua kanniskella.

Eiköhän nuo välttämättömimmät uskalla jättää jos kyseessä on kerran arvotavarasäilytys? Kännykkä tietysti sammutettuna. Itse en säilytyksiä käytä, 1 avain ja kortti kulkee mukana, loput jää 'tukikohtaan'. Kännykkä vaatisi jo vähän tukevampaa taskua.

Muokattu
Link to comment
Share on other sites

Onks se sama paita kuin viime vuonna? Sellainen Karhun perusbulkkipaita, jossa lukee rinnassa Helsinki City Run, mutta ei ole vuosilukua tai muutakaan? Viime vuonna vaan vähän funtsin, että olikohan se yksilöllisten paitojen perinne sit siinä, kun sen näin...

Sama paita kun viime vuonna, vanhat viime vuoden jämät saatu jakoon siinä samalla. Aina pitää ryssiä jotakin. Ei toi paita nyt kovinkaan tärkee mulle ole, mut kyllä se nyt vois olla aina uusi joka vuodelle.

Link to comment
Share on other sites

Onks se sama paita kuin viime vuonna? Sellainen Karhun perusbulkkipaita, jossa lukee rinnassa Helsinki City Run, mutta ei ole vuosilukua tai muutakaan? Viime vuonna vaan vähän funtsin, että olikohan se yksilöllisten paitojen perinne sit siinä, kun sen näin...

Parempi kuitenkin niin, ettei sitä vuosilukua ole. Kun paitoja on kaapissa ziljoona kappaletta ja ne kestävät vuositolkulla, niin eihän niitä kymmenen vuotta vanhoja ihan ehjiä ja siistejä enää kehdaa käyttää, jos se vuosiluku on kaikkien luettavissa.

Link to comment
Share on other sites

Huomenna Forecan mukaan > +10, tarkoittaa t-paitakeliä, tai pitkähihaista T-paitaa. Vähän voi vilu olla tuulella, muttei haittaa.

Aloitan taas 7km kipustrategialla, eli n kolmas osa juoksusta on mukavaa, raasto alkaa siinä 7-8 km kohdalla.

http://www.juoksufoorumi.fi/vb/showthread.php?23367-Tuntemukset-puolimaratonin-aikana&highlight=

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Ketjua lukevat   0 members

    • Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä

  • Kaikista tuotteista -5% koodilla SEPPO (affiliatelinkki)

     

    Screenshot 2022-10-17 at 12.33.21.png

     

     

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy