Mulla on vaihtoehtoina alaosaks shortsit tai pitkät ohuet trikoot. Capritkin omistan, mutta en tykkää niistä (siis capreista yleensä joo tykkään, mut en just näistä pöksyistä). Tekis mieli laittaa noi shortsit!
|
|
|
|
|
Mulla on vaihtoehtoina alaosaks shortsit tai pitkät ohuet trikoot. Capritkin omistan, mutta en tykkää niistä (siis capreista yleensä joo tykkään, mut en just näistä pöksyistä). Tekis mieli laittaa noi shortsit!
Kyllä huomenna on shortsi + t-paitakeli :o
BLOGI
-11: Cooper 3000m, 5km: 21:25 (Epävir.), 10km: 43:19, ½-IM: 6:10:00
-12: Cooper 3210m, 5km: 19:37 (Epävir.), 10km: 40:43, ½-M: 1:30:39, M: 3:08:15, ¼-IM: 2:29, IM: 10:43:36
-13: Cooper 3370m, 10km: 38:33 (Epävir.), ~½-M: 1:23:29 (HCR13 20,651km)
Mitäs yläosaan? T-paita vai pitkähihainen ohut paita ilman että alle laittaa mitään?
Huomenna Forecan mukaan > +10, tarkoittaa t-paitakeliä, tai pitkähihaista T-paitaa. Vähän voi vilu olla tuulella, muttei haittaa.
Aloitan taas 7km kipustrategialla, eli n kolmas osa juoksusta on mukavaa, raasto alkaa siinä 7-8 km kohdalla.
http://www.juoksufoorumi.fi/vb/showt...kana&highlight=
Lyhkäisillä olisin minäkin lähtenyt, mutta jää väliin kun juuri vasta toivuin parin päivän sairastelusta. :( Seuraava startti siis Viikin Viitosella ja sitten kesän päätavoite, Suvi-illan puolikas...
Endorfiinin tuoksuinen blogini: lenkkipoluille.wordpress.com
Perustamani juoksukilpailu Helsingissä: viikinviitonen.info
Suomalaisia juoksutapahtumia ja niiden arvosteluja: fi.mynextrun.com
aamu aloitettu pikku verryttelyllä= huushollin siivous:))
tankkaus=sacher-leivosx2:)
sitten vaan himmailua lähtöön:)
Lähtö lähestyy. Kisaa voi seurata myös gps seurannan kautta: http://www.tulospalvelu.fi/gps/20120505hcr/
Seurannasta löytyy mm. Leena Puotiniemi, Aki Riihilahti, Janne Virtanen, Manuela Bosco ym.
leposyke taivaissa mutta viivalle lähdetään, kun ei aamun lämittely tuntunut pahalta. ... Levätään sitten tämän jälkeen. Mielenkiintoista oli se, että sykkeet olivat lähes samat kun veti verraa ja pari lyhyttä kisavauhtivetoa.
"Kipu on sitä kun heikkous poistuu ruumiista"
2011: 1/1 3.11.xx 1/2 1.25.xx 1/4 39.xx
2012: 1/1 3.06.xx 1/2 1.24.xx 10km 36.xx
2013: 20,67 1.22.xx 17,29 1.08.xx
Mä päätin nyt vähän extemporesti lähteä kuitenkin juoksemaan. Olin aiemmin jo päättänyt, että flunssan, jalan kipeytymisen ja pitkien lenkkien vähäisyyden takia jättäisin kisan välistä, mutta ainahan sitä voi kokeilla. Mukana siis rennolla askeleella ja matkaa tallaten ilman vauhtitavoitteita. Stemppiä kanssa juoksijoille!
Onnea ja tsempityksiä kaikille! Ehkäpä itekkin ensi vuonna jännäilemässä :)
"Se viimeksi nauraa, joka hitaimmin ajattelee."
Tervassa Juoksijat
Hieman tyhjä arpa tuo gps-seuranta kun ei Leenaa siellä näy. Väliajoissa kuitenkin nopeimpana naisena, 0:38:32.