+ Vastaa ketjuun
Sivu 8/14 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 106 - 120 / 203
    Liittymispäivä
    23.05.2006
    Lainaa Alkuperäisen viestin lähetti jogo3000 Katso viesti
    Mitenhän tuo Tuiran rannan raksa? Osa reitistä on nyt suljettu sen takia.
    Kaupunki on luvannut avata ko pätkän juostavassa kunnossa tapahtumaa varten.

Liittymispäivä
    22.11.2007
    Viestejä blogissa
    102
    Lainaa Alkuperäisen viestin lähetti Jus' Running Katso viesti
    Kaupunki on luvannut avata ko pätkän juostavassa kunnossa tapahtumaa varten.
    Hienoa. Silloin aikanaanhan kierrettiin koskitien puolelta.

Olen muuten joskus miettinyt, että miksei loppusuora olisikin holstinsalmentietä pitkin? Tällä reitillä tullaan maaliin kiepsauttamalla melko jyrkästä mutkasta joka hidastaa vauhtia. Holstinsalmentien suoraa pitkin saataisiin paukuttaa kunnon loppukiri. Tämä oikeastaan vaatisi että reitti kierrettäisiinkin toisin päin.

Liittymispäivä
    01.10.2006
    Tällä reitillä tullaan maaliin kiepsauttamalla melko jyrkästä mutkasta joka hidastaa vauhtia.
    Oon huomannut tuossa 42 kilsan jälkeen muitakin tekijöitä jotka hidastaa vauhtia.

Minusta on ihan mukava tulla maaliin Edenin edustalla. Oikein yleisöystävällinen paikka

Liittymispäivä
    22.11.2007
    Viestejä blogissa
    102
    Lainaa Alkuperäisen viestin lähetti pokasaha Katso viesti
    Oon huomannut tuossa 42 kilsan jälkeen muitakin tekijöitä jotka hidastaa vauhtia.

Minusta on ihan mukava tulla maaliin Edenin edustalla. Oikein yleisöystävällinen paikka
    Tuo onnistuisi silti, jos reitti kiertäisi toiseen suuntaan.

Liittymispäivä
    24.06.2007
    Viestejä blogissa
    15
    Tuo onnistuisi silti, jos reitti kiertäisi toiseen suuntaan.
    Ajatteleppas lähtöryysistä: 1500 (enemmänkin) puolikkaan juoksijaa lähtee yhtä aikaa matkaan... Ei onnistu rantaa pitkin.

Maaliin tullessa sen tiukan mutkan hiekat on syytä lakaista pois kunnolla, siitä juoksevat maaliin myös kympin juoksijat, joilla matkan rasitus ei paina samalla tavalla kuin maratonin juosseilla.

Liittymispäivä
    30.05.2007
    Kaupungin rakennettua uuden sillan Toppilasta Hietasaareen tulee mahdolliseksi että maaliin tultaisiin asuntomessualueen kautta ja Nallikarin rantatietä joka olisi tällöin loppusuora. Lähdöt olisi siirrettävä tällöin rannan suuntaiselta tieltä Holstinsalmen tielle, siis n. 300-400 juoksusuuntaan Edenin ja Nallisportin välille. Samalla muuttuisi reitin kiertosuunta koska juoksijoita ei voi juoksuttaa ristiin. Maalisuora olisi ainakin komea ja lähdölle yhä tilaa. Pikisaaressa olisi leveä "ohituskaista" n. 2.5 km juoksun jälkeen!
    ...lähen lenkille... viimmeistään huommenna, sillä voittaminen on muistini mukaan paljon hauskempaa kuin perässäjuoksu.
    Tuloskehitys 100m 11.92 - maraton 3.28.18:)

Liittymispäivä
    12.07.2011
    Ilmoittauduttu on, viime tipassa tosin ja jo perinteeksi muodostuneeseen tapaan puolikkaalle. Haavena ennätys, realismia 1.5x.xx
    "Puhu mitä puhut mut juoksemista älä lopeta." -Happoradio-
    PB 3:56.34(15.8.2009, HCM), 1/2 1:42.20 (26.5.2012, Terwamaraton, Oulu), 1/4 47.40 (16.7.2011 Kipinä-maraton, Nivala) 10 km 46.35 (3.7.2010 Paavo Nurmi -maraton, Turku), Cooper 2834m (17.5.2011)

Liittymispäivä
    19.12.2006
    Puolikas on mullakin tarkoitus juosta. Kahen vaiheilla lähteäkö 1.45:n jäniksen kyytiin vai juostako ihan omaa vauhtia. Tällä hetkellä tuntuu että valitsen riskillä tuon ensimmäisen vaihtoehdon jos vaikka sattuis se pöljä päivä.

Liittymispäivä
    03.01.2011
    Mä olen nyt sit joutunut tän vuotisen osallistumiseni perumaan (tai siirtämään sen ens vuoteen), kiitos erinäiset vuodot ja kivut, ei ole pitkistä juoksenneltu sitten maaliskuun pakkasten. Kesä tulossa, uutta maraa mietteissä. :)

Liittymispäivä
    11.08.2011
    Lauantai lähestyy, ja nyt säätiedotteet lupailevat aurinkoa ja 15 astetta lämmintä. Ei ole minun toivekeli, mutta taistelemaan lähdetään.
    Viime vuonna 3.15 jänö veti ekan kiekan 1.35 ja en panisi hanttiin, vaikka tekisi tänä vuonna aivan samoin.

Liittymispäivä
    06.11.2011
    Ilmoittautuminen suoritettu...Huomenna olisi tarkoitus aloittaa tankkailu. Tsemppiä kaikille valmistautumiseen ja ekakertalaisille erityisesti!
    maraton 3.01,0x (9/13), puolimaraton 1.26,4x (9/13), 10km 39,5x (4/13), 5km 19.1x (3/13), 3km 11.0x (-13)

Liittymispäivä
    14.02.2012
    Viestejä blogissa
    9
    Lainaa Alkuperäisen viestin lähetti Pietro Katso viesti
    Puolikas on mullakin tarkoitus juosta. Kahen vaiheilla lähteäkö 1.45:n jäniksen kyytiin vai juostako ihan omaa vauhtia. Tällä hetkellä tuntuu että valitsen riskillä tuon ensimmäisen vaihtoehdon jos vaikka sattuis se pöljä päivä.
    Samaa mieki olen pähkäily??? En oo saanu vaan pähkäiltyä loppuun ;)

Liittymispäivä
    29.05.2011
    Lainaa Alkuperäisen viestin lähetti Ride63 Katso viesti
    Lauantai lähestyy, ja nyt säätiedotteet lupailevat aurinkoa ja 15 astetta lämmintä. Ei ole minun toivekeli, mutta taistelemaan lähdetään.
    Viime vuonna 3.15 jänö veti ekan kiekan 1.35 ja en panisi hanttiin, vaikka tekisi tänä vuonna aivan samoin.
    Saapa nähdä, kuinka lämmin lauantaista tulee. Nyt näyttää siltä, että liikkeelle kannattaa lähteä hihattomassa paidassa. Sitten täytyykin muistaa aurinkorasva, ettei olkapäät kärvenny.

Tämä viimeisten päivien odottelu on taas hankalaa. Koko ajan stressaa, että tässä paukahtaa vielä joku viime hetken flunssa tai mahatauti päälle. Ja jostain syystä eilen ja tänään on ollut nivuskipua. Ei mulla koskaan ennen ole ollut tällaista vaivaa, joten ehkä tämä menee kisajännityksen piikkiin. Olen onnistunut aiemminkin kehittämään ennen maratonia kummallisia kipuja, jotka on sitten hävinneet lähtölaukauksen jälkeen.

Liittymispäivä
    07.06.2007
    Ihan hyvältähän tuo sää näyttää. Eilen olin katsovinani jostain ennusteesta, että olisi luvannut sadetta. Minä en uskalla noiden olkapäideni kanssa lähteä noin pitkälle hihattomassa vaikka olisi kuinka lämmintä. Näyttää silti, että aikomani vaatetus voisi passata. Kohta alkaa tankkaus aamupalalla jahka saa ilmoittauduttua uimakouluun. Vauhdit mietityttää edelleen eilisen aiempia hitaammin sujuneen lenkin jälkeen. Jospa sitä kuitenkin lähtisi liikkeelle sillä vauhdilla millä tuntuu ja rajoittelisi vain vähän alussa menoa jos tuntuu lähtevän liian reippaasti.

Muoks. Nyt kun on juossut noita lyhyempiä lenkkejä pari viikkoa, tuntuu etten edes muista millaista on juosta pitkää enkä jotenkin tajua miten pitkälle lenkille tästä on lähdössä. Eiköhän se totuus ehdi kuitenkin siinä matkan aikana tulla vastaan. :D
    Last edited by kaisa-amanda; 22.5.2012 at 08:28.
    - päivä kerrallaan ja lenkki kerrallaan -

Kappas, täällähän on tuttujakin! Tsempit automiehelle!
    Niin kuin tietty muillekin.

Vauhti pähkäilyttää kaisa-amandan tapaan. Takki pitäis saada tyhjäks mut totaali-simahdus sais jäädä kokematta. Oon taipumassa vähän lujempaa lähtövauhtiin kuin oon aiemmin aikonu. Toivoa sopii, että kisatilanne + kannustus tuo sen vaadittavan ekstran jaksamiseen. Plus tietty tää keventely. Jos tuntuu ettei rahkeet riitä, niin himmatahan aina voi.
    Laurelinen tapaan viime hetken hermoilua teettää taudit, lenssu piipahti pari vkoa sitten mut mahataudin rippeiden karistelu on vasta meneillään meän perheessä.

Kysymys aiemmin Terwalla juosseille: kuinka hyvin reitin varrella pääsee tukijoukot huoltaan? Ajatuksena, että mies+pyörä löytyy tasaisin väliajoin...

+ Vastaa ketjuun
Sivu 8/14 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ViimeinenViimeinen

Viestien säännöt

• Voit avata uusia ketjuja
  • Voit vastata viesteihin