Get Adobe Flash player
+ Vastaa ketjuun
Sivu 4/5 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3 4 5 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 52 - 68 / 73

Ketju: Polar RS 300X

Liittymispäivä
    06.04.2007
    Lainaa Alkuperäisen viestin lähetti viaton Katso viesti
    Kaikki sykemittarit pomppii voimalinjojen likillä :)
    Höpö höpö. Garmin fr405 ei ole moksiskaan. Eikä pomppinut Suunnon T3:kaan. Vanha karvalakki-Polar heilahti kyllä ja Lidl:n mittari oli oikein innoissaan.
    Rikkinäinen maratoonari.
    1/1 maraton: 3:39:50 [netto] (Vantaa 2013)
    1/2 maraton: 1:38:10 (Turenki 2013)
    10 km: 44:07 (Aktia 2013)
    5 km: 21:12 (Teivo 2014)

Liittymispäivä
    14.08.2007
    Polarin 300X ei ole ollenkaan herkkä voimalinjojen aiheuttamille häiriöille, ainakaan 110kV:n linjat eivät häiritse. Vanha Polar oli kyllä herkempi häiriöille.

Liittymispäivä
    01.12.2009
    Juu. Vanha Accurex+ vinkui tietyissä kohdin omia aikojaan, vaikka ei ollut sykemittaus edes käynnissä juostessani vain sekunttarin mitatessa aikaa.
    300x ei ole moksiskaan noissa kohdissa, enkä ole huomannut sekoilua muutenkaan.

Mulla on myös tää + G1. Mielenhäiriössä ostin sen oranssina, mutta menköön nyt. Ekalla käyttökerralla olin ihan sekaisin kaikkien näyttöjen ja aikojen average sykeittein, nopeuksien ja muiden kanssa, mut sit selailin sitä ohjekirjaa ja ymmärrän nyt vähän paremmin.

Mulla on ollut Polar viimeksi joskus vuosituhannen alussa (M21) ja siihen verrattuna tää on kyllä hirveä muovilärpäke. Kummallisen kovaa muovia.

Sen sijaan se kuntotesti ei ole mistään kotoisin. Näytti mulle, pullukalle pallukalle elite tasoisia tuloksia (kolmella eri mittauskerralla). Ja ei varmasti pidä paikkaansa.

Liittymispäivä
    26.05.2006

Kilometrit ei näy eikä tallennu

Mistähän johtuu, että Polar+GPS ei enää mittaa matkaa?
    Aiemmin ei mitään ongelmia ole ollut ja nytkin matkan aikana Polar näyttää vauhdin (min/km) ja excercise logiin tulee maksimi- ja keskimääräinen nopeus, mutta kilometrit näytää 0,0.
    Excersice tyyppi on free.

Liittymispäivä
    16.06.2008
    Tuli tuollainen setti hankittua syksyllä. Ensimmäinen tietokone meni vaihtoon kun näyttö meni. Sain toisen tuossa pariviikkoa sitten ja siinäkin näyttö pimeni toisella käyttökerralla. Alkoi harmittaa kuin pientä oravaa, taisin laitaa hieman palautetta Polarille. Meni huoltoon jossa se taas viipyy viikkoja. Omien kokemusten pohjalta en rs300x mittaria voi suositella kenellekään.
    184cm / 90kg. HCM11 3.56

Liittymispäivä
    26.05.2006
    Lainaa Alkuperäisen viestin lähetti ete Katso viesti
    Mistähän johtuu, että Polar+GPS ei enää mittaa matkaa?
    Aiemmin ei mitään ongelmia ole ollut ja nytkin matkan aikana Polar näyttää vauhdin (min/km) ja excercise logiin tulee maksimi- ja keskimääräinen nopeus, mutta kilometrit näytää 0,0.
    Excersice tyyppi on free.
    Sain tähän Polarilta vastauksen eli piti resetoida GPS ottamalla patteri pois ja pitämällä sitä pois vähintään 2 minuuttia. Olin kyllä vaihtanut GPS:n patterin, mutta laitoin saman tien uuden tilalle. Joka tapauksessa nyt laite taas toimii.

Liittymispäivä
    05.05.2012
    Mä ostin tämän mittarin ja gps:n ja toimi alkuunsa kuin unelma. Haki hetkessä ne satelliitit vai mitkälie ja mittasi matkan ja nopeuden. No nyt äsken se sekos, kun olin lenkillä. Menin tosiaan ihan samoja reittejä, kuin ennenkin, mutta silti oli muka satelliitit hukassa ja nopeus heitti ihan mitä sattuu. Mulla menee hermo, jos lenkki menee ihan säätämiseksi jonkun laitteen kanssa, mistä olen maksanut 200 euroa eikä se toimi. Katsoin netistä matkan pituuden, 8km, ja polarin näytöllä luki lopuksi, että 2,1km...
    Kokeilin nyt tuota resetointia, kattotaan ens lenkillä, kuinka toimii.

Liittymispäivä
    05.05.2012
    toimii taas :)

Liittymispäivä
    01.11.2009
    Eilen tein tilauksen tästä mittarista (140e), saa nähdä kauanko kestää toimitus ja mitä tykkään. Nykyiseen FT7- mittariini olen ollut toimivuudeltaan tyytyväinen mutta hieman köyhähän se tavoitteelliseen treenaukseen on kieltämättä.

Liittymispäivä
    01.11.2009
    En ole päässyt perille mittarin ominaisuuksista ollenkaan...käyttöohjetta selailen ja yritän päästä jyvälle eri toiminnoista. G1-mötikkää mulla ei vielä ole. Yritin tallettaa koneelle intervallitreeniä mutta en kyllä keksinyt kuinka pitäis ohjelmoida. Sit ajattelin kokeilla kierrosaikalaskuria, mutta heti kun olen pysäyttänyt ajanoton ja pitäis vetää henkeä niin ajanotto alkaa automaattisesti pyöriä uudestaan...Kuvittelin osaavani käyttää tällaista ihan tuosta vaan.
    Vanha Polar FT 7 oli sellainen "aloita""keskeytä" "pysäytä" -kolmiportainen toiminnoiltaan. Nyt haluaisin oppia tätä käyttämään, mutta ei vaan osaa :(

Liittymispäivä
    01.12.2009
    Kierroslaskin toimii painamalla punaista start nappia aina kierroksen täyttyessä. Näyttää hetken aikaa kierrokseen kuluneen ajan, ja sitten alkaa juosta uudelle kierrokselle. Lenkin jälkeen ne saa katsottua File kansiosta (nuoli ylös), OK (punainen) avaa sen. Valitse exercise log painamalla taas OK (punainen).
    Esiin tulee ne pylväät, josta valitset viimeksi tallennetun lenkin ( jos et sen jälkeen juossut enempää muistiin). Valitset sen.
    Esiin tulee lenkin tiedot, joita sitten OK näppäimellä ja nuolilla selaat. Löytyy lenkin päiväys tiedot, kokonais aika, kierrosajat saa selattua, keskisykkeen, max sykkeen ja kalorin kulutuksen ainakin ja kuinka paljon on liikuttu milläkin syke alueella.
    Pienen harjoittelun jälkeen helppo niitä on selailla, jos minäkin osaan sitä käyttää.

Liittymispäivä
    01.11.2009
    Juuri tuo hämäsi, että "Näyttää hetken aikaa kierrokseen kuluneen ajan, ja sitten alkaa juosta uudelle kierrokselle". Ilmeisesti ei siis kuitenkaan vaihtanut kierroksen numeroa, vaan jatkaa vain kokonaisharjoitusaikaa. Täytyypä kokeilla kun seuraavan kerran intervallia teen.

Liittymispäivä
    05.01.2012
    Nostellaanpas hieman vanhaa ketjua...

Mulla tuo sykemittarin ranneke meni tänään lopullisesti katki, joten tietääkö kukaan pystyykö sitä vaihtamaan?
    Last edited by M[[A; 27.7.2013 at 20:45.

Liittymispäivä
    05.01.2012
    Lainaa Alkuperäisen viestin lähetti M[[A Katso viesti
    Nostellaanpas hieman vanhaa ketjua...

Mulla tuo sykemittarin ranneke meni tänään lopullisesti katki, joten tietääkö kukaan pystyykö sitä vaihtamaan?
    Vastaan itse itselleni, jos vaikka joku muukin sattuisi olemaan samalla kysymyksellä liikenteessä. Hoksasin laittaa Polarin asiakaspalvelukseen viestiä asiasta ja vastaukseksi sain, että rannekeen pystyy vaihtamaan ja mittarin rakenteen vuoksi siihen vaihdetaan samalla etukansi. Myös paristo uusitaan. Oma rannekkeen väri vaihtui oranssista punaiseen ja mittari tuntuukin nyt ihan uudelta. Hintaa vaihdolle tuli hurjat 27€...

Liittymispäivä
    25.08.2009
    Viestejä blogissa
    8
    Lainaa Alkuperäisen viestin lähetti M[[A Katso viesti
    Vastaan itse itselleni, jos vaikka joku muukin sattuisi olemaan samalla kysymyksellä liikenteessä. Hoksasin laittaa Polarin asiakaspalvelukseen viestiä asiasta ja vastaukseksi sain, että rannekeen pystyy vaihtamaan ja mittarin rakenteen vuoksi siihen vaihdetaan samalla etukansi. Myös paristo uusitaan. Oma rannekkeen väri vaihtui oranssista punaiseen ja mittari tuntuukin nyt ihan uudelta. Hintaa vaihdolle tuli hurjat 27€...
    Kiitos tiedosta. Minulla on sama ongelma ja niitti"korjaus" ei taida toimia sittenkään. Pitikö se lähettää Polarille vai hoitiko jälleenmyyjä homman?

Liittymispäivä
    02.11.2010
    Viestejä blogissa
    14
    Lainaa Alkuperäisen viestin lähetti Old John Joseph Katso viesti
    Kiitos tiedosta. Minulla on sama ongelma ja niitti"korjaus" ei taida toimia sittenkään. Pitikö se lähettää Polarille vai hoitiko jälleenmyyjä homman?
    Valtuutettu Polarin huolto vaihtaa.Hyvinkäällä ja Riihimäellä olen omaa huollattanut.
    Kuvassa meidän Siperiankissa Kalle-poika.Tulokset: Cooper 2950m, 5km/21:00, Vir.10km 46:46,8. Vir.1/2-mara 1:53:37.Leposyke 38 maks. 192.Uudet haasteet 2014:paino 80kg,Cooper 3.2km, 5km 20:00, 10km alle43, 1/2 alle 1:45.

+ Vastaa ketjuun
Sivu 4/5 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3 4 5 ViimeinenViimeinen

Viestien säännöt

• Voit avata uusia ketjuja
  • Voit vastata viesteihin