Get Adobe Flash player
Tab Content
  • sairanen's Avatar
    Eilen, 23:12


    Tein 30min lumihommia, sen verran kova yskäkohtaus jotta jäi siihen ja muutaman minutin lankutuksiin... plaah..


  • sairanen's Avatar
    Eilen, 14:36


    Hölkkäätkö tuota 7:50 vauhtia koko ajan? Mielestäni kehittävämpää kuormitusta nostamatta olisi hölkätä reippaammin vaikka 4min ja kävellä 1min. Kokeile, et menetä.mitään


  • sairanen's Avatar
    Eilen, 12:30


    Alotin eilen duact kuurin, puree hitokseen hyvin. Nokka auki ja olo aivan käsittämättömän pirtee. Sain kämpäs siivottua, ilman yskäkohtauksia, mietintään josko illalla tunti kepeesti?


  • sairanen's Avatar
    31.1.2015, 23:52


    Eikö tuo iänten suanti ole yksi piätavote vualiloissa. Kerran jossain pikkukylässä kommunisti aktiivit sai Alajokisen Reiskan mukkaa ehokkaaksi. No tul laskennan aeka ja Reiska sai 0 ääntä, tästä sitten kylän kommunisti aktiivit kysymään jotta minkä taatta et ees ihtiäis iänestännä. No Reiska siihe jotta "kuka hullu nyt kommunistia iänestää..."


  • sairanen's Avatar
    30.1.2015, 12:35


    Laitetaas ajankuluksi tammikuun "saavutukset" Kuun alku ja loppu kipeenä joten siihen 1h/päivä ka. suoritukseen en päässy, eikä olis tehny tiukkaakaan jos olisin ollu tämän loppuvkon terve... No nyt näin tämä kk. edit ka./ päivä = 25h55min/ 18 päivee = 1h25min Kokonais aika 25h55min30s hölkkää: 168,8 (tavo 200km) soutua: 79km (tavo +100km) punttia: 3h45min


  • sairanen's Avatar
    30.1.2015, 12:22


    Hyvä, tommonen 5km reipas 1-2vkon välein ohjelmassa peekoiden sekaan niin aika siitä paranee


  • sairanen's Avatar
    30.1.2015, 12:07


    joo eipä kummosia muuta kuin että saikulla ollaan ja vituttaa voimakkaasti. Olo ehken karvan parempi kuin eilen, tänään saanu jo kotiverkkarit jalkaan, kun aiemmin kalsongeissa, joten josko tämä tästä kääntyisi. Lenkkejä tai puntteja en uskalla vielä edes ajatella kassellaan...


  • sairanen's Avatar
    29.1.2015, 09:35


    Ei taija ruuhkoo olla salilla? Vai kotonako teet?


  • sairanen's Avatar
    28.1.2015, 08:45


    Ja kipeitähän sitä ollaan. 18päivee kestikin ukko terveenä, kuten sanottu töissä ja kotona kipeitä riittää.... Niin joo se alkaa olemaan e24 lähettyvillä että siksi taas vääntää kipeeksi ;) Yritin kyllä ropalle kertoa että en osallistu, ei auttanu.. Onneksi olo ei ihan kamalimmasta päästä, mutta kuitenkin sellanen että turha lähteä pahentaa liikunnalla


  • sairanen's Avatar
    27.1.2015, 20:42


    Hölkkää 10km@60min (6:20 - 5:40) Etusyväkyykky 10×20 + 5×50 + 6×5×80kg Saatana jos taas kipeeksi tulossa... välillä tosi hyvä oli väliin taas ei. Leposykkeet normit...en tiijä. Kyykyssä vikansarjan jälkeen taju himmeeksi, sain raudat pois ja hetki mustaa.. onneksi en lyöny päätäni mihinkään....vittu!!! Muuten ei liikaa paina, hyvin nousee tämän liikkeen raudat. 100kg kun saatu sarjaan niin muuttuu kyykky jokatoinen ja mave jokatoinen vko.


  • sairanen's Avatar
    27.1.2015, 12:35


    olet ehdottomasti jo sankarin eleitä tehnyt, onnea hienosta elämäntapa remontista ja -41kg pudotuksesta. Nyt alkaakin se vaativin vaihe eli vakiinnuttaminen, bmi:stä päätellen hirveitä ei enää kannata pudottaa, ehkä se 6kg?? Ehdotan tavotteeksi liikunnallisen elämän tavan vakiinnuttaminen sekä painon ylläpito tuossa 90-95kg, miten olisiko pyöräily kaverina esim triatlon?


  • sairanen's Avatar
    26.1.2015, 19:17


    Joo en sitä meinannukkaan, vaan että jos niitä on tehny on kuntokin sitä kautta parempi. Hapon sieto jne


  • sairanen's Avatar
    26.1.2015, 18:32


    Oma sykkeen laskun nopeutuminen on tullut aina kovan jakson päätteeksi ei peekoo jaksolla


  • sairanen's Avatar
    26.1.2015, 18:05


    Enemmän se johtui siitä että happotreenit on olleet vähissä, sitä ei alapeekooalueella saa. Mutta ei tuo 140 sykesääntö pahaa tee, itellä menossa sama kuuri. Tosin itse otan yhden tunnin viikossa alakynnyksellä. Mut älä "nylkkää" hitaasti vaan rentoa juoksua sinne 140 asti ja kävelyä 120 asti. Esim näin.


  • sairanen's Avatar
    26.1.2015, 17:38


    Suunniteltu lepo, tulikin hyvään saumaan. Aamusta lentsunolonen, nyt ei enää oikeestaan. Onneksi on kepee vko joten kassellaan. Meillä kotona ja töissä kokoajan joku kipeenä. Tämä nyt on tällästä taasen. Mutta muuten ei mitään jäykkyyksiä missään tai merkkejä eilisestä pitkästä. Positiivinen ylläri siihen nähden miten vaikeelta se vika 10km tuntu. Olihan tuo eka 30km sitten heinäkuun 2014


  • sairanen's Avatar
    25.1.2015, 14:45


    Tee ensivkolla reippailu päivänä ns "peekoo vedot" reeni yht 60- 90min, eli 3min@6-5:45 ja 2min kävelyä. Syke nousee just alakynnykselle hölkän loppu vaiheessa. Ihe tein näitä paljon urani alkutaipaleella, piäsöö hölkkää reippaammin kuitenkaan kokonais rasitusta ihan tolkuttomiin nostaessa. Ei tekis pahaa nytkään, joskus tulee pitkiksillä otettua vika tunti 4/1 jaolla vähän tuohon tyyliin


  • sairanen's Avatar
    25.1.2015, 14:40


    Ristus, hävisin 5h12min. Ehkä maalis/huuhtikuussa 15h vkoja, vielä ei pysty


  • sairanen's Avatar
    25.1.2015, 13:04


    Vko 4 Ma: Soutua 14518m@60min + etukyykyt Ti: Hölkkää 12km@75min@6:15 + mave päivä. Ke: Hölkkää 11,72km@60min To: Hölkkää 10km@61min + punttia (rinta, vatsa)


  • sairanen's Avatar
    25.1.2015, 12:03


    Mattopitkis 30km@6:00 (6:40 - 5:27)


  • sairanen's Avatar
    25.1.2015, 08:52


    Aijaa sille on oikein nimikin, mie teen aina leuat noin, 2s odotan alhaalla ettei yhtään heiluntaa. Typerää miusta muutenkin heilia leuvoissa kuin heinää tekis. Hyvä määrä tuo 15 siihen nähden


  • sairanen's Avatar
    24.1.2015, 11:19


    Soutu 60min@14162 Hölkkä 90min@15km (6:20 - 5:27)


  • sairanen's Avatar
    23.1.2015, 23:17


    Siitä se taas lähtöö


  • sairanen's Avatar
    23.1.2015, 20:03


    vl soutu 1min reipas / 1min helppo 10075m@40min Yläselkä: 10×50kg + 70-75-75-75-80×5 t-kulmasoutu Ojentaja: 10×40kg + 60-65-70-75-80×5 kapea penkki Hapa/ hartia superilla: - 10×30 + 4×5×45kg hauiskääntö tangolla - 4×6×12,5kg viparit (hartia ollu kipeä, kuntouttavaa)


  • sairanen's Avatar
    23.1.2015, 11:08


    ihellä merkittävä parannus mäkisyyden sietoon on ollut jalkakyykyn mukaan ottaminen, lisäksi normi peekoolla teen lyhyet ruskot ylämäkeen. Mää voin kato tälläst tehä kun mää olen puoliks ihminen ja puoliks eläin ;)


  • sairanen's Avatar
    23.1.2015, 10:40


    Anna mäkien mennä reippaasti ylös, himmaat vaikka kävellen sitten tasasella.


  • sairanen's Avatar
    23.1.2015, 08:51


    Onnea Rookie, Professori Myöhässä onnea, jolkku ja holle


  • sairanen's Avatar
    23.1.2015, 08:50


    niin tämä onkin sitten se haastavin juttu, helmikuun tietämissä on viimoset 10 vuotta jyllännyt lentsua perheessäni ja yleensä se on tarttuna meikkikseen, 2-3vkoa menny siinä potiessa. No katellaan 185km on tavotteena


  • sairanen's Avatar
    22.1.2015, 20:37


    Hölkkää 10km@61min Penkki 10×60 + 8×70 + 5×5×92,5kg Vatsa 3×30 istumaan nousu 3×30 jalkojen nosto Yht 85min


  • sairanen's Avatar
    22.1.2015, 13:56


    Tee 6*1km vetoreeni ja lisää kuormaa joka vetoon, 2 vikaa se mitä lähtee. Pääset aika lähelle maksimia (sen hetkistä) Ja edelleen totean että 10km testilenkin jälkeen sinulla on skaala millä reenata. Tietysti jos tavotteesi on kehittää alakertaa niin eihän siiäkään mitään pahaa ole, tee silti kerran viikkoon sellanen reippaampi 30-45min hölkkä jossa pikkusen joutuu jo töihin


  • sairanen's Avatar
    22.1.2015, 08:41


    mikä olikaan maksimisykkeesi? Mielestäni reenaaminen tällä tasolla menee liian vakavaksi jos sykettä pitää tuijottaa liikaa. Ne hetket kun hölökyttelee pitäs naatiskella, kyllä se fiilis on aika hyvä mittari. Itse kuuntelen hengitystä, kun liikaa huohottaa peekoo lenkillä himmaan. Mutta maksimisyke pitäs tietää jos sitä karvosta haluaa sotkea mukaan, siis testattu maksimi Ja vielä kysymys, mikä tausta PB:llä on, eli onko jouksutaustaa?


More Activity
About KLe

Basic Information

About KLe
Biography:
Säännöllistä lenkkeilyä syksystä 2006 lähtien. Sitä ennen lenkkeilin vain kesäisin jonkin verran.
Location:
Tampere, Hervanta
Coopperi:
2007: 3020, 2008: 3145, 2009: 3170, 2010: 3220, 2011: 3280
10km:
39:45 -11
Puolimaraton:
2009: 1:31:01, 2010: 1:29:49, 2011: 1:27:44
Maraton:
2008: 3:24:26, 2009: 3:16:12, 2010: 3:09:22, 2011: 3:10:33
Terveydentila:
Terve
Tavoite:
Päästä uudelleen juoksukuntoon vuodeksi 2013

Allekirjoitus


50km: 4:03:20 (-09), M: 3:09:22 (-10), 1/2M: 1:27:44 (-11), 10km: 39:45 (-11), 5km: 19:02 (-11)

Statistics


Kirjoitettuja viestejä
Kirjoitettuja viestejä
854
Viestejä per päivä
0.42
General Information
Viimeisin vierailu
31.7.2014 19:19
Liittymispäivä
10.7.2009

1 Friend

Showing Friends 1 to 1 of 1
Sports 728x90