Get Adobe Flash player
  • Pasi_P's Avatar
    Eilen, 09:37


    Kävin eilen lenkillä. Akillekseen ei sattunut lenkin aikana, ei kipeytynyt lenkin jälkeen, eikä ollut kipeä aamullakaan. JEEE! Olisko se siinä, näin uskon. Kunto on paska, mutta sillä ei ole mitään väliä, kunhan vaan pääsee juoksemaan. Kvartaali tohon meni.


  • Pasi_P's Avatar
    Eilen, 09:32


    Ogelissa Helsingissä. Eroja on varmasti jopa kaupunginosien välillä, mutta Ogelissa siis toimii hyvin.


  • Pasi_P's Avatar
    21.10.2014, 21:19


    Baldini


  • Pasi_P's Avatar
    21.10.2014, 16:51


    Tätä tarkoitin: http://www.ergomaraton.fi/ Kun tällä treenillä menee alle 3:n, niin mitäköhän ensi vuoden huhtikuussa. Soutu on isojen miesten laji.


  • Pasi_P's Avatar
    21.10.2014, 14:54


    Loistavaa, hieno veto, onnittelut! Mä olin aivan varma, että menee ekalla yrityksellä alle 3:n. Nyt ilmoitus sisään kipin kapin. Veikkaan, ettei mene kauankaan kun tulos on alle 2:50. Mites selkä? Mä soudan triathlonhousuilla, joissa on pieni pehmuste. Toimii kyllä.


  • Pasi_P's Avatar
    18.10.2014, 14:54


    Jim


  • Pasi_P's Avatar
    15.10.2014, 10:22


    Annetaan propsit julkiselle terveydenhuollolle. Soitin ajan tk:een tulehtuneen akillesjänteeni takia eilen kello 09:00. Takaisinsoittopalvelu otti soittopyynnön ja terveydenhoitaja soitti noin klo 09:05. Puhelimessa kerroin akillesjänteen tilanteeni ja ehdotukseni, että siihen pistettäisiin kortisonipiikki. Sain ajan SAMALLE päivälle omalle lääkärille klo 11:00. Klo 11:15 homma taputeltu piikkeineen ja puheineen. Takaisinsoittopalvelu toimi hyvin, omalääkärijärjestelmä toimi hyvin,...


  • Pasi_P's Avatar
    14.10.2014, 09:20


    Tunnustan että soudin sunnuntaina maratonin, (3:16:18, 2:19/500m). Tunnustan myös että se oli oikeastaan aika kivaa.


  • Pasi_P's Avatar
    13.10.2014, 09:35


    Nyt on ihan pakko kysyä. Miksi aloitit treenit näinkin tehopainotteisesti? Pitkä juoksutauko ja sitten 15 km 4:13 vauhdilla ja heti perään tämä. Ei välttämättä ihan paras mahdollinen lähestyminen, vai mitä mieltä olet? Eikö olisi voinut aloittaa ihan vaan kevyellä hölkällä alkuun.


  • Pasi_P's Avatar
    12.10.2014, 16:16


    Onnittelut Soilille, hieno enkka taas! Kolmosen alitus on enää ajan kysymys.


  • Pasi_P's Avatar
    11.10.2014, 22:08


    Vajaalla 200km soutukokemuksella helppo huudella, mutta silti väitän että mun huono lantion ja rintarangan liikkuvuus rajoittaa hyvän soututekniikan omaksumista. Juoksussa saa enemmän anteeksi.


  • Pasi_P's Avatar
    11.10.2014, 19:11


    Niin on - ja koukuttavaa!


  • Pasi_P's Avatar
    11.10.2014, 18:59


    Olen mä pari satasta hölkännyt, pidempiä en. Huomaan vaan että aina Spartathlonin ja E24:n aikana mulla alkaa "kuume" nousta. Ensimmäinen yritys aikaisintaan vuonna 2016.


  • Pasi_P's Avatar
    11.10.2014, 18:32


    No just sen, joskus mä koitan sen ansaita. Ole hyvä vmaksi ja kysy.


  • Pasi_P's Avatar
    11.10.2014, 18:00


    Oho, katos vaan. Hauska kirja toi Vuorimaan ja Seppäsen opus. Olin Vierumäellä duunissa ja opiston kirjastostahan tuo löytyy, hyvää vanhan liiton juttua. Ei multa kyssärit oikein irtoa, mutta kokeillaan. En ole tatuointien ylifani, eikä mulla yhtään olekaan. Yhden tatuoinnin kuitenkin haluan/haluaisin. Minkäköhän?


  • Pasi_P's Avatar
    11.10.2014, 17:03


    Timo Vuorimaa, Leevi Seppänen - Kestävyysjuoksuvalmennus


  • Pasi_P's Avatar
    11.10.2014, 16:15


    Jack Daniels - Running Formula Juoksija-lehden maratonkirja


  • Pasi_P's Avatar
    11.10.2014, 11:53


    Hienosti toimii tulospalvelu, hienoa! Tsemppiä kaikille!


  • Pasi_P's Avatar
    11.10.2014, 11:45


    Jari Ehrnrooth, Juoksu Kristian Ekström, Simply Well - neljä askelta terveyteen


  • Santta's Avatar
    10.10.2014, 10:20


    Isot tsempit kaikille Wihassa juokseville ja talkoolaisille! Toivottavasti ensi vuonna Wiha ja Vantaan maraton järjestetään eri viikonloppuina.


  • Pasi_P's Avatar
    10.10.2014, 09:29


    Kyllä mä liputan maksimivoiman puolesta. On asiaa ihan tutkittukin (ei ole linkkiä juuri nyt), että maksimivoima parantaisi juoksun taloudellisuutta. Aika useinhan ohjelmissa ja ohjeissa näkee että pitäisi tehdä lihaskestävyystyyppisesti. En usko että se on ainoa tie onneen. Ja eihän sitä maksimiakaan tarvitse koko ajan jyystää jos esim kisoja on tulossa.


  • Pasi_P's Avatar
    10.10.2014, 09:09


    Mutuna. En ole laiskuuttani tehnyt corea kuin muutaman kerran kuluvan vuoden aikana. Mutta olen ollut huomaavinani, että keskivartalon tuki pysyy yllättävänkin hyvässä kunnnossa pelkästään kyykyllä, pystypunnerruksella (seisten tangolla) ja leuanvedolla. No eipä mulla ole pitkiä ultriakaan juostuna, että tiedä sitten. Ehkä tohon voisi lisätä (jos jaksaisin) jonkun lyhyen keskivartalon jumpan mukaan.


  • Pasi_P's Avatar
    6.10.2014, 09:49


    Vink vink https://www.youtube.com/watch?v=NwB2Ar8bx_s Juomavirityksiäkin näkyi kuvissa.


  • Pasi_P's Avatar
    5.10.2014, 23:32


    Rimpulaosastoa meikä. Viikolla reipas 7km meni 2:04/500m ja tänään pitkis 28,7 km 2:21/500m. Paljon on tekemistä, mutta katsotaan miten vauhdit kehittyy, eihän sitä koskaan tiedä vaikka itsekin innostuisin. Koukuttavaa hommaa kyllä.


  • Pasi_P's Avatar
    5.10.2014, 22:18


    Tulihan se sieltä, tätä viestiä olen vähän odottanutkin. Mukaan vaan.


  • Pasi_P's Avatar
    4.10.2014, 17:36


    Ok, kiitos tiedosta, täytyykin tutustua. Mä olen syöttänyt kalorit manuaalisesti exceliin ja laskenut MET-arvot suoraan taulukoista (nukkuminen 0,9, kävely 5,5km/h 4,0 jne) ja lisännyt ne viereiseen sarakkeeseen. Ei se varmaankaan täysin tarkka ole, mutta suuntaa antava kuitenkin ja ihan mielenkiintoista tietoa siitä saa.


  • Pasi_P's Avatar
    4.10.2014, 16:37


    Onko sulla joku apps siis käytössä? Sen takia kyselen, kun taas omasta mielenkiinnosta olen tämän viikon ajan laskenut kaloreita ja siinä rinnalla vuorokauden kokonaisenergiankulutusta ns MET-arvoja (Metabolic equivalent) käyttämällä. Aika työlästä hommaa, kun lasken joka suupalan energiat ja toisaalta aktiivisuudet välillä jopa vartin välein.


  • Pasi_P's Avatar
    3.10.2014, 13:23


    Juu, koulukuntia on erilaisia, ja en mä sano että tuo mun tapa on kaikille oikea. Mulla se toimii ja voin tehdä kehittävät treenit oikeasti levänneenä ja ne sitten myös kehittävät. Jos vauhdit puuroutuvat, niin kehitys pysähtyy ja koko ajan on vähän nuutunut olo. Kokeile, sittenhän tiedät.


  • Pasi_P's Avatar
    3.10.2014, 12:57


    - Mä tiputtaisin peruslenkkien vauhteja selvästi hitaammiksi, aina tonne n 5:10-5:30/km. - Yksi maratontehoinen reipas lenkki, yksi kovempi treeni vetoina tai tasavauhtisena ja yksi hidas pitkä lenkki viikkoon. - Yrittäisin saada hitaimman ja nopeimman juoksun eroksi noin 2 min/km. - Selkea progressio sekä määrien että tehojen suhteen kisaa ajatellen.


  • Pasi_P's Avatar
    3.10.2014, 12:29


    Suunnistustreeneissä


More Activity

1 Visitor Messages

  1. View Conversation
    Moi Pasi ja kiitos viimeisestä!
    Aattelin itsekkin kysellä millaisia treenejä teet josko synergaa löytyis.
    Lauantaina mulla on ohjelmassa 13km vk noin 4.15->2kilsaa veto loppuun.
    Iskiskö tollainen treeni? Ajattelin mennä areenalle mutta mylly käy yhtälailla. 12-15 aika on ihan hyvä.
Showing Visitor Messages 1 to 1 of 1
About Pasi_P

Basic Information

Syntymäpäivä
May 18, 1962 (52)
About Pasi_P
Location:
Helsinki
Mielenkiinnon kohteet:
Juoksu, pyöräily, uinti
Coopperi:
3480
10km:
36:39:10
Puolimaraton:
1:20:26
Maraton:
2:48:22
Paras kilpailu/tulos:
Vetskujen SM-maraton 2010

Allekirjoitus


Perusterve

Statistics


Kirjoitettuja viestejä
Kirjoitettuja viestejä
481
Viestejä per päivä
0.19
Visitor Messages
Total Messages
1
Most Recent Message
21.3.2013 15:34
General Information
Viimeisin vierailu
Tänään 11:09
Current Activity
Searching Forums
Liittymispäivä
3.10.2007

3 Ystävät

Showing Friends 1 to 3 of 3
Sports 728x90