Get Adobe Flash player
  • Seppo & vuodessa alle 3h maratoonariksi

Superkompensaatio

Seppo (Vuodessa alle 3h maratoonariksi)

Oletan, että toi oli huumorimielellä kirjoitettu. Mutta jos ei ollut, niin uusi tavoite kehiin. Lähde messiin Hankoon juoksemaan joku typerä 3:10!

Superkompensaatio Tänään, 09:13 Siirry viimeiseen viestiin
    Tupu

Seppo (Vuodessa alle 3h maratoonariksi)

Ja jos halukkaita on muitakin, niin minä ainakin olen valmis kimpassa tarjoamaan osallistumismaksun.

Tupu Eilen, 18:47 Siirry viimeiseen viestiin
  • Uutta! RSS Feed

by Julkaistu 15.8.2014 12:16
    Article Preview

Historiallinen Juoksufoorumin toinen (II) testijuoksu juostaan Vantaan Kuusijärven läheisyydessä 23.8. Lähtö sijaitsee Kuusijärveltä kilometrin Lahden suuntaan. Reitti kulkee pyörätietä pitkin ja on merkitty kilometrin välein. Viiden kilometrin matka juostaan yhtenä edestakaisena matkana ja kymppi kahtena. Tavoitteena on että loppusuoralla ei tarvitse juosta yksin, eli maaliin tulo tapahtuisi kaikkien osalta n. 12.30.

Kympin lähdöt

50min juoksijat 11:40
    40min juoksijat 11:50

Vitosen lähdöt

40min juoksijat 11:50
    30min juoksijat 12:00
    25min juoksijat 12:05
    20min juoksijat 12:10

Vaihtoehtoisesti voi lähtä millon haluaa. Kuten viimeksi, reitti merkitty kilometrin välein. Jokainen vastaa ajanotosta ja tapahtuma ilmainen. Ei tarvitse ilmoittautua etukäteen. Ei ole mikään pakko tulla juoksemaan maksimaalista tulosta vaan voi tulla juoksemaan esimerkiksi maratonvauhtisen harjoituksen tms. Nyt olisi peesejä tarjolla.

Lähtöpaikka Kuusijärvellä 1km Lahden suuntaan:

Lähtö muutama metri Päiväkummun risteyksen jälkeen:

...

Sivu 1/146 1 2 3 4 5 6 7 11 51 101 ... ViimeinenViimeinen
  • Harjoituspäiväkirjat

anna_

runningbird (5km alle 30min, 10km kevät 2015)

Kun aloitin laihduttamisen, lisäsin liikuntaa rauhallisilla kävelylenkeillä ja lisäten arkiliikuntaa. Kävelylenkkejä tuli 3 viikossa ja sen lisäksi 2-3 kertaa lihaskuntojumppaa painojen kanssa kotona. Muutamia satunnaisia juoksulenkkejä tein kävelyn ohella loppusyksystä ja alkukeväästä, näiden lenkkien pituudet oli noin 3-6km. Vasta huhtikuun lopussa aloin juosta säännöllisemmin, 2-3 lenkkiä viikossa. Minä kärsin aluksi hieman penikkavaivoista, mutta ne loppuivat kun ostin uudet lenkkarit. Kilometrimäärät on kasvanut pikkuhiljaa. Toukokuussa juoksin parhaimmillaan 20km viikossa, viime viikolla juoksin 37km.
    Voisi olla hyvä jos kokeilisit välillä tehdä jonkun hieman pidemmän lenkin niin että vaikka kävelet välillä? Tein itse aluksi pitkät lenkit siten, että kävelin 30min välein muutaman minuutin ja sitten jatkoin taas juoksua. :) Ja niinkuin maahinen sanoi, lihashuolto todella kannattaa. Venyttelyä lenkin jälkeen ja hieroa vaikka itse jalkoja ja pohkeita.
    Eikä muuten varmastikaan mene kauaa,

anna_ Tänään, 10:40 Siirry viimeiseen viestiin
    MarttiM

MarttiM (10 km < 1:00, puolimara < 2:20)

Kiitos vinkistä sammatti, kokeilen!

MarttiM Eilen, 22:53 Siirry viimeiseen viestiin
    makez76

Makez76 (Tasaisella ja Rinteessä)

No ylitöitä pitää ainakin harrastella tässä seuraavan parin viikon aikana, jos ei ny ihan ylikuntoaa, joten tulee luonnollista keventelyä muiden kiireiden niin vaatiessa.. Saas nähä miten ehtii lenkille, mutta eipä tässä enää kyllä ihmeitä tarvi tehdäkään. Eiköhän sitä jotain n. 4'10/km tahtia ainakin yritetä lähteä piteleen päällä.

makez76 Eilen, 22:27 Siirry viimeiseen viestiin
    maahinen

Tervetuloa!! Minä myös olen kolmen pikkulapsen äippä ja vetelys elämäntaparemontin edessä. Meitä on täälläkin kovin monta, taitaa olla ruuhkavuosien kanssa painiville äideille tämä juoksutouhu just sopiva laji ajankäytöllisesti ainakin. :) Sen verran tällä huikealla muutaman kuukauden kokemuksella tulen opastamaan ( :D ), että yritä mahduttaa sitä lihashuoltoakin sekaan, ja kasvata kilometreja rauhassa, kävely juoksupätkien välillä on oikein hyvä keino keventää rasitusta ja lisätä kilsoja turvallisemmin. :)

Pakko vielä kehua Mailisia huikeasta muutoksesta ja jäätävästä kehityksestä juoksun saralla.

maahinen Eilen, 22:09 Siirry viimeiseen viestiin
    runningbird

anna_, upea saavutus sullakin! 👍Tosi ihanaa muuten kun kommentoitte! Ette uskokaan miten paljon mä saan tsemppausta ja intoa teidän kokemuksistanne! ❤️

Kuinka monta kertaa viikossa ootte juosseet tai harrastaneet muuta liikuntaa painoa pudottaessanne? Jos juosseet, niin millaisia lenkkejä? Mulla on nyt ruokavalio aika totaalisesti muuttunut, mutta hyvin hitaasti se tuntuu painoon vaikuttavan.

runningbird Eilen, 22:07 Siirry viimeiseen viestiin
  • Mainos

• Uusimmat blogikirjoitukset

jogo3000

Raateen puolimaratonin ennakkotunnelmia

SAUL-kisojen jälkeen oli tarkoitus käydä vielä pm-kympillä mutta aika nopeasti tuli selväksi ettei sinne kannata kahden päivän palautumisajalla lähteä. Olin hyvin väsynyt niin fyysisesti kuin...

jogo3000 Tänään 09:34
    Juoksijapoika

Kaksinkertainen teräsmies - KMD Ironman Copenhagen 2014

Toinen kerta kuninkuusmatkalla on nyt takana ja kutkutus on lähes yhtä hurja kuin ekan kerran jälkeen. Vaikka viime vuotinen kisa tuntui täysosumalta, tämä vuosi taisi osua vielä vähän keskemmälle....

Juoksijapoika Eilen 16:16
    sunshine

Triathlonkärpäsen purema

Futiskesä loppui kesäkuun puolessa välissä loukkaantumiseen.. polvi meni!! Nyt pystyn varovasti juoksemaan, mutta en pelaamaan.. polvi ei ole entisensä ja odottelen magneettikuvaan pääsemistä (jo yli...

sunshine 26.8.2014 22:42
    Runningidiot

Vapaauinnin alkeiskurssi osa 1

Kelluu kelluu! Liukuu liukuu! No eihän liu-u, tuskin edes kelluu.

Vapaauinnin alkeiskurssi aikuisille on puolivälissä, eli lyhyestä kurssista on jo 2/4 kertaa käyty. En osaa vieläkään uida. Kutsun...

Runningidiot 23.8.2014 11:18
    mage

Magee hetki

Eilen piti juosta Cooperissa kauden paras tulos. 3 viikkoa sitten meni 3205, mutta tässä on tullut pari hyvää treeniä välissä ja olotila oli, että hieman paremmin voisi mennä. Tosin ei puhuta kuin...

mage 23.8.2014 07:14
  • Uusimmat ketjut

FinnD

M: Espoon Rantamaratonin osallistumisoikeus

Ketjun aloittaja: FinnD

Valitettavasti joudun myymään Rantamaratonin (1/1) osallistumisoikeuteni. Toki sen voi puolikkaaseenkin käyttää. Hintapyynto 50 EUR.

Vastaukset yksityisviestina.

Uusin viesti: FinnD Tänään, 11:32 Siirry viimeiseen viestiin
    kimma69

Polkujuoksua Salossa.

Ketjun aloittaja: kimma69

30.8.2014 järjestämme polkujuoksua Märynummen lähimaastossa. Tarkoitus olisi juosta noin 2-2h30min mukavassa ja vaihtelevassa maastossa.Lähtö tapahtuu osoitteesta Hirvitie 97 Halikko ,Hiihtoreitin p-paikalta

Uusin viesti: kimma69 Tänään, 08:21 Siirry viimeiseen viestiin
    Tuulitukka

Polar oli huollossa - Polar-tili oli kadonnut

Ketjun aloittaja: Tuulitukka

Apuvaa, kun mun Polar tuli huollosta niin ekaa lenkkiä sen jälkeen yritin siirtää koneelle, niin mua ei enää löytynytkään polarpersonaltrainer -palvelusta. Jouduin rekisteröitymään uudestaan ja tallessa

Uusin viesti: Tuulitukka Eilen, 23:45 Siirry viimeiseen viestiin
    Rekisteröimätön

Maraton osallistuminen myynnissä Tampere maratoniin

Ketjun aloittaja: Rekisteröimätön

Mulla olis myynnissä yksi maratoni osallistuminen,harmikseni joudun napsimaan antibiootteja enkä juokse lauantaina. Joten edullisesti lähtee sille joka menossa eikä vielä ilmottautunut tapahtumaan! sähköpostia

Uusin viesti: Seppo Tänään, 10:16 Siirry viimeiseen viestiin
    Pandee

Ostetaan / otetaan vastaan Juoksija-lehtiä

Ketjun aloittaja: Pandee

Jos kaapit pullottaa Juoksija-lehtiä ja haluaisit päästä niistä eroon, niin tarjoa. Otan mielellään vastaan ilmaiseksi tai kohtuullista korvausta vastaan.

Noudan pk-seudulta tai hieman kauempaakin,

Uusin viesti: Pandee Tänään, 09:42 Siirry viimeiseen viestiin
  • Google Adsense

Sports 728x90