Helpota elämääsi ja kirjaudu sivustolle

Hei, 
luet sivustoa nyt vieraana. Avaamalla sivulle omat tunnukset pystyt seuraamaan haluamiasi keskusteluja helpommin. Voit osallistua keskusteluun myös vieraana. Silloin kommenttisi menee moderointijonon kautta. Sisäänkirjautuneena se näkyy heti kaikille. Tunnusten luonnin yhteydessä voit käyttää keksittyä sähköpostiosoitetta jos et halua ilmoituksia sinulle tulleisiin kommentteihin yms.

Vieraana löydät uudet viestit valikosta Uudet viestit -> Juuri nyt. 

Satkus

Mitä tänään syötäisiin

Tässä ketjussa on 3 273 viestiä

Melkeinpä, joka tv kanavalta tulee nykyisin ruokaohjelmia. Missäs ne leivonta ohjelmat ovat. :2vrolijk_08:

Tai kukahan tekisi ohjelman "kuntoilijan ruoka-ohjelma"

-- No tänään tuli itse tehtyä kanapastaa, juustoinen salaatti, jälkkäriksi taivaallisen hyvää aprikoosi-suklaa kääretorttua (= itse leivottua). :2vrolijk_08:

Taitaakin mennä koko vkl leivonnan parissa.

- Tarjolla siis uunituoreita sämpylöitä, itsetehtyä lihapiirakkaa, vuokaleipää, lisää kääretorttuja ja korvapuustejakin aioin pyöräyttää. Uuni on kovilla kun pitäisi jossain välissä picnic paistikin nakata uuniin.

Maukasta viikonloppua herkullisten ruokien parissa.

Muokattu
Kirjoitushäröjä tuppaa tulemaan aina!

Melkeinpä, joka tv kanavalta tulee nykyisin ruokaohjelmia. Missäs ne leivonta ohjelmat ovat. :2vrolijk_08:

-- No tänään tuli itse tehtyä kanapastaa, juustoinen salaatti, jälkkäriksi taivaallisen hyvää aprikoosi-suklaa kääretorttua (= itse leivottua). :2vrolijk_08:

- Tarjolla siis uunituoreita sämpylöitä, itsetehtyä lihapiirakkaa, vuokaleipää, lisää kääretorttuja ja korvapuustejakin aioin pyöräyttää. Uuni on kovilla kun pitäisi jossain välissä picnic paistikin nakata uuniin.

sinustahan saa / on saanut joku oikein hyvän VAIMON! ;-)

Toimit ihan oikein Marttaliiton ohjeiden mukaan. Kun uunin lämmittää sitä ei kannata vain yhden asian takia. Pitää leipoa putkeen. Hyödyntäöä hukkalämpö. Ja kai sinulla on ilmalämpöpumppu... ai niin eihän sitä kaikkialla tarvita.

Kai sinulla on hyvät laitteet? Kunnon uuni. Muukin kuin mikroaaltouuni?

Lietenä induktio on aivan lyömätön. Ainoa haittapuoli on että vaatii koko keittoasiaston uusinnan.

Njam... osa kuulosta ihan hyvältä... pulla ei kyllä meiksille uppoa...

en minä sinulle hametta ollut ostamassa. Se vaimo-juttu nimittäin.

Ikävää ettäjoutuu ihan asiaa alleviivaamaan.

Pinnan alla näköjään vaan kuohuu, joten pitää pitää kieli keskellä suuta. Poolille on syntynyt vastapooli... ja vastapoolia tukevaa toimintaa on ilmaantunut... ja ukkosenjumala on saatu heräämään. Raf.

Mikä olis kuntoilijan ruoka-ohjelma? Siis meinaat tehdä kaiken tuon ja ihan itse??? No johan... Minä täällä vaan nyystän graham lihapiirakkaa ja kittaan Olvin tumma olutta..kukaan mulle oo leiponu!!! Mutta sain sentäs syödä tänään lounaaks uunimakkaraa. Joten päiväni on pelastettu.

jälkkäriksi taivaallisen hyvää aprikoosi-suklaa kääretorttua (= itse leivottua).

Ohje tänne ja heti! Mun on aina pakko kokeilla kaikki ihanat herkkureseptit.:goodvibes:

Itse aion huomenna väsätä neljävuotissynttäreille täytekakun. Mitä sinne laittais väliin? Oisko kellään hyviä vinkkejä? Mulla pyörii aina ne samat mansikat ja rahka-kermavaahdot.

Ruuaksi huomenna syödään kanankoipia ja sunnuntaina kai jotain paistia. Ja ihan perussalaattia kyytipoikana.

Niin satkus, vielä voisit sen juustoisen salaatinkin ainekset antaa, kiitos.

Mites olis maissitärkkelystä eli lyhyemmin Malto6?

ihme mönjää on täytyy myöntää ja vielä sitä tässä kurkustaan kulauttelee alas... olikohan se sittenkään järkevää....

Mites olis maissitärkkelystä eli lyhyemmin Malto6?

ihme mönjää on täytyy myöntää ja vielä sitä tässä kurkustaan kulauttelee alas... olikohan se sittenkään järkevää....

Meillä selkeästi sama maku.

Onpa teillä herkut... Jotkut näemmä valmistautuu johonkin urheilusuorituksiin, kun toiset kasvattaa mahaa. Mie vetäsin keitettyjä pottuja ja savulohta. Päälle kulautin oman pihan ompuista puristettua mehuva. On melko lähellä mun feivoritti annosta.

Lounaalla pastaa ja nakkeja, kotona karkkia ja saunan jälkeen 0,5 l Velkoa. Sitten paistoin lättyjä ison kasan, josta itse söin 5 isoa.

Mä ehdotan että keitä spaghettia ja ruskista jauhelihat. Lisää kastike joka on: 4 valkosipulinkynttä, pari tomaattia ja runsaasti oliviiöljyyö jotka sekotetaan blenderissä. Nämä ainekset yhdistetään ja annetaan hautua pari minsaa. Nam:snoopy:

mä muutan teille!!Valkosipulilinnakkeeseen!!p.s mitään aviollisia velvotteita en täytä!!

Tervetuloo, mutta taloa lämmitetääm jokeripaidoilla.

Jos jätät Nimimerkki kohdan tyhjäksi niin viestin lähettäminen ei onnistu!!! Viestin lähettäminen edellyttää myös rastin laittamisen alla olevaan reCAPTCHA tunnistautumiseen. Sen jälkeen voit lähettää viestin normaalisti. Toiminto estää robottien toiminnan. Saattaa kestää hetken että kyseinen ruutu tulee näkyviin. Viestin lähettämisen jälkeen menee hetki että viesti näkyy sivustolla.

Vieras
Olet lähettämässä viestiä Vieraana. Jos olet jäsen niin kirjauduthan sisälle tästä ennen viestin lähettämistä.
Vastaa tähän ketjuun...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

Loading...