Jump to content
Juoksufoorumi.fi

lenkkimies

Hyvä biisi

Recommended Posts

Pakko mainita, ihan ykkösjuoksubiisi tällä hetkellä itselläni on Swetamasterin Animal.

on teillä heavyä ja suomiosastoa. Kun mun iPodissa räjähtää soimaan Madonnan Ray of Light tai Music Inferno, tai Daruden Sandstorm niin mua ei pitele mikään. Whon Won't Get Fooled Again on myös mukava juoksubiisi. Kotimainen lyriikka ei oikein kolahda lenkeillä. :shocked:

Whon Won't Get Fooled Again on myös mukava juoksubiisi.

Muutkin WHO:n CSI-tunnarit ovat oivia juoksuntahdittajia, elikkä tietysti WHO ARE YOU ja Baba O´Riley.

Muutkin WHO:n CSI-tunnarit ovat oivia juoksuntahdittajia, elikkä tietysti WHO ARE YOU ja Baba O´Riley.

Juu, jotenkin WHO:n tuotannon on taas löytänyt uudestaan. Who's Next soi oikein modernin soundein nykymenoon sopien. Ja "Sparks"? Oliko se Tommylta vai miltä, mutta vois instruna toimia hyvänä siirtymäbiisinä juoksussa....

Mulla on nyt viimeisen puolen vuoden aikana ollut ehdottomana fiilisbiisinä Madonnan Jump. Siitä tulee selkeesti uutta puhtia ja puristusta, toimii lenkillä ja aerobicissä.

Mulla on nyt viimeisen puolen vuoden aikana ollut ehdottomana fiilisbiisinä Madonnan Jump. Siitä tulee selkeesti uutta puhtia ja puristusta, toimii lenkillä ja aerobicissä.

Toimii myös tramppishyppelyssä:)

Ei oo muuten harmainta aavistustakaan mitä musiikkia tämä Sweatamaster soittaa. Oisko jotain gootti heviä tai nu metallia?

Ei ole. Se on garage-rokkia. Kunnon ränttätänttää. Reipasta! :D Radiosta tulee aika usein, joiltakin kanavilta siis.

Ei ole. Se on garage-rokkia. Kunnon ränttätänttää. Reipasta! :D Radiosta tulee aika usein, joiltakin kanavilta siis.

Ahaa. Pitäis kai joskus avata radio :-) No tarkistin iTunesista, Animal-biisiä ei löytynyt, mutta ainaskin Alpha Male vaikutti ihan kelvolliselta :smiley: