Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Samuro

Missä urheilukelloissa voi asettaa kilometrimääräisen viikkotavoitteen?

Recommended Posts

Hei. Mulla on ollut käytössä TomTomin Sports-malleja muutaman vuoden ajan (2014 alkaen). TomTomeissa oli mielestäni hyvä ominaisuus, kun siinä pystyi asettamaan viikkotavoitteeksi vaikkapa 25km ja seuraamaan tavoitteen edistymistä suoraan kellosta, ei tarvinut siis avata appsia tai verkkosivua.

TomTomit ovat nyt siirtyneet toisille käyttöön. Yksi näistä kelloista on nyt sekoamassa ja omistaja haluaa uutta kelloa. Missä kelloissa olisi vastaava ominaisuus?

Itse olen TomTomien jälkeen käyttänyt Garminin Fenix 5:sta, mutta muistaakseni siinä ei ollut tuollaista. Ei myöskään nyt käytössäni olevassa Suunto Spartan Wrist Trainerissä. Polarin edustajalta olen kysellyt, mutta ei kuulemma niissäkään. TomTom oli selvästikin suunnannut kellonsa tavalliselle kuntojuoksijalle.

Mikä siis TomTom Runner 3:n korvaajaksi, kun omistaja haluaa seuraavat ominaisuudet?:

- HR ranteesta

- GPS

- viikko-/kuukausitavoitteen asettaminen ja seuranta kellosta

- synkkaus Endomondoon kellon omalla appsilla (ei millään apusoftalla)

Garmineissa on mahdollisuus synkata suoraan Endomondoon. Vivoactive 3 tai uusi Forerunner 645 voisivat sopia, mutta onko niissä kilometrimääräisen tavoitteen asettaminen ja seuranta mahdollista?