Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Sign in to follow this  
juk

Hyvä ja kestävä juoksumatto.

Recommended Posts

Nyt olisi hakusessa hyvä juoksumatto. Saisi olla edullinen. Minkämerkkinen olisi hyvä ja onko jossain hyviä tarjouksia? Uutta mattoa olen ajatellut niissä kun on sitten takuu jos sattuu hajoamaan.

Uusi, hyvä, halpa ja kestävä lienee melko mahdoton yhdistelmä. Itse ostin oman Titan Fitnessini XXL:n alennusmyynnistä. On hyvä, halpa ja uusi. Kestävyydessä saattaa hävitä kolme kertaa kalliimmille Tuntureille, mutta tuskin mä tätä yksin juoksemalla saan rikki 🙂 Tähän mennessä olen tällä matolla nylkyttänyt pari tuhatta kilsaa ja ainakin vielä se porskuttaa ihan hyvin menemään.

XXL:ssä on puolisäännölliseen Titan Fitnessin mattoja varsin edulliseen hintaan tarjouksessa. Jos maton tarve ei ole todella akuutti, niin kannattaa tilata XXL:n uutiskirje ja seurata hetken aikaan niiden tarjouksia.

20 minuuttia sitten, Juha Tuomola kirjoitti:

Luuletko että olen omaani myymässä?

😄

Ostin omani kuntokaupasta. 

Juu luulin, mutta ei ole enää tarvetta 🙂   Hommasin XXL:sta Titan Fitness S line 750 maton. Matto oli esittelykappale ja lähti edullisesti. Toivottavasti oli hyvä hankinta 🙂

• Thanks 1

Jos jätät Nimimerkki kohdan tyhjäksi niin viestin lähettäminen ei onnistu!!! Viestin lähettäminen edellyttää myös rastin laittamisen alla olevaan reCAPTCHA tunnistautumiseen. Sen jälkeen voit lähettää viestin normaalisti. Toiminto estää robottien toiminnan. Saattaa kestää hetken että kyseinen ruutu tulee näkyviin. Viestin lähettämisen jälkeen jokainen viesti tarkistetaan erikseen. Eli viesti ei ilmesty heti näkyville. Lähettämällä viestin sivustolle hyväksyt sen ettei viestejä poisteta. Yhteystiedot yms. voidaan pyynnöstä poistaa.

Vieras
Olet lähettämässä viestiä Vieraana. Jos olet jäsen niin kirjauduthan sisälle tästä ennen viestin lähettämistä.
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy