Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Pasi_P

Juoksuvalmentaja ja personal trainer Pasi Päällysaho

Recommended Posts

Olen monipuolisen kokemuksen omaava personal trainer ja juoksu-valmentaja. Valmennuksessani haluan keskittyä nimenomaan aikuisiin kuntourheilijoihin ja kilpakuntoilijoihin, jotka haluavat kehittyä juoksijoina ja parantaa tuloksiaan.

Minulla on usean vuoden kokemus erityisesti aikuisten juoksuvalmennuksesta, ja olen itse aktiivinen kuntourheilija. Ymmärränkin aikuisen juoksijan tarpeita ja haluja hyvin. Keski-ikäisen juoksijan levon ja rasituksen suhde on erilainen kuin nuorella ja asettaa harjoittelulle erilaiset haasteet. Muun muassa nämä asiat täytyy huomioida harjoittelua suunniteltaessa. Ikä ei ole este, korkeintaan pieni hidaste.

Päätuotteeni on juoksuvalmennus, harjoittelun ohjelmointi sekä ohjelmien räätälöinti yksilöllisesti. Juoksuharjoittelun tukitoimina tarjoan testauspalveluita (maratoonarin ja juoksijan tasotesti), juoksutekniikkavalmennusta ja juoksijan voimavalmennusta.

Teen juoksuohjelmat aina asiakkaan tarpeiden ja halujen mukaan. Otan niissä huomioon asiakkaan harjoitustaustan, tavoitteet ja muun elämän vaatimukset. Mikäli loukkaantuminen riivaa asiakasta, teen myös korvaavia treeniohjelmia. Takaan, että mikäli asiakas harjoittelee ohjelman mukaisesti, kehitystä tapahtuu ja tulosta syntyy!

Tavoitteellinen harjoittelu ei ole ilotonta irvistelyä hiki otsalla,
vaan motivoiva matka oman mukavuusalueen ulkopuolelle onnistumisen elämyksiin.

Lisätietoja: http://www.pasipaallysaho.fi/

• Like 6

Helsingin juoksijat ry järjestää Pohjoisbaanan mailin Helsingin Käpylässä. 

Tervetuloa juoksemaan!

Ensimmäinen Pohjoisbaanan maili juostaan keskiviikkona 15.11. klo 18:00. Startti tasan klo 18:00. Lähtö tapahtuu Pohjoisbaanalta Käpylän aseman läheisyydestä. Reitti kulkee Käpylästä Pasilaan Pohjoisbaanaa pitkin ja maali on Pasilassa. Lähtölaukaus on "än-yy-tee-nyt-huuto". Epävirallinen ajanotto järjestetään, ota oma kello mukaan varmuuden vuoksi!
Kilpailu toimii erinomaisena valmistavana harjoituksena esimerkiksi lauantain Aktia-Cupia varten.
Tapahtuma on ilmainen.
Tervetuloa!

• Like 1

Ovatko joululahjat vielä ostamatta tai suunnitteletko

liikunnallisempaa tulevaa vuotta?

Osta kaverillesi, kumppanillesi, äidillesi, isällesi tai itsellesi esimerkiksi juoksuvalmennus, voimavalmennus, juoksijan tai maratoonarin tasotesti.

Käy kurkkaamassa nettisivut www.pasipaallysaho.fi Kaikista listahinnoista -10 % alennus, kun tilaat vuoden 2017 loppuun mennessä.

Lisätiedot: Pasi 040-5598258, pasi@pasipaallysaho.fi