Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Kata81

Kata81 (Raskauden jälkeen juoksu kuntoon)

Recommended Posts

Taas on kohta kuukausi pyörähtänyt viime kirjoituksesta. Juoksemassa oon käynyt 3-5 kertaa viikkoon. Viime viikkoina kaikki lenkit paitsi pitkikset rattaitten kanssa. Välillä tytötkin pyörillä jarruina mukana. Eilen tuli käytyä lenkillä oikein kahteen kertaan. Aamusta kaupassa käynnin yhteydessä koko köörin kanssa  4km ja illalla vielä 7,5 km rattaitten ja Ruutin kanssa vähän reippaammin. Poitsu tykkää kovasti ottaa kyytiä ja mitä kovempi vauhti niin sen parempi. Kotona hampaitten tulon tms. takia välillä kitisyttää, mutta kun lähdettään lenkille niin tyytyväisenä vaan katselee maisemia tai sitten voittaa uni.🙂

• Like 2

Olen nyt viikon verran juossut pitkästä aikaa sykevyön kanssa. Hommasin pienemmän sykevyön kun tuntui että entinen pyörii ympärillä ja sykkeet näytti sen takia mitä sattuu vaikka vaihdoin patterinkin. Kivasti on sykkeet tulleet alaspäin. Sunnuntaina kävin tyttöjen ja rattaitten kanssa 5km lenkillä ja keskisyke oli vaan 115. Vauhtiakaan ei tosin olin pajon 7:40 min/km keskinopeus, mutta vielä loppusyksystä näytti noita sykkeitä kävelylenkillä.Tänään kävin aamupäivästä juoksemassa rattaitten ja ruutin kanssa reilu 8km 6:08 min/km  140bbm. Tytöt oli keskenään sen aikaa kotona. Muutaman kerran ovat nyt olleet yksin kotona miun lenkin ajan ja hyvin ovat pärjäilleet. Esikoinen itse kyseli milloin sais olla yksin kotona, kun koulukaveritkin on koulun jälkeen kun  vanhemmat töissä.

Jos jätät Nimimerkki kohdan tyhjäksi niin viestin lähettäminen ei onnistu!!! Viestin lähettäminen edellyttää myös rastin laittamisen alla olevaan reCAPTCHA tunnistautumiseen. Sen jälkeen voit lähettää viestin normaalisti. Toiminto estää robottien toiminnan. Saattaa kestää hetken että kyseinen ruutu tulee näkyviin. Viestin lähettämisen jälkeen jokainen viesti tarkistetaan erikseen. Eli viesti ei ilmesty heti näkyville. Lähettämällä viestin sivustolle hyväksyt sen ettei viestejä poisteta. Yhteystiedot yms. voidaan pyynnöstä poistaa.

Vieras
Olet lähettämässä viestiä Vieraana. Jos olet jäsen niin kirjauduthan sisälle tästä ennen viestin lähettämistä.
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy