Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Kata81

Kata81 (Raskauden jälkeen juoksu kuntoon)

Recommended Posts

Tervetuloa vaan foorumille :) Sinullahan on jo hyvää pohjaa maratonia ajatellen. Ei muuta kuin ulkoilun iloa :) Täältä forumilta saa hyvin apuja ja neuvoja, joten kannattaa päivitellä omaa päikkyä täällä. Ja näitä on mukava lukea ja seurata kuinka kenelläkin tavoitteet lähestyy ja täyttyy :039:

Kiitos? Tänään olen viettänyt aktiivista vapaa/lepopäivää. Aamulla käytiin tyttöjen kanssa kävellen kaupassa pienempi rattaissa ja isompi pyörällä . Osan matkaa sai työntää molempia kun aika mäkistä on täällä. Siihen päälle vielä viikko siivousta ja Äsken käytiin vielä koiran kanssa 45min reippaalla kävelyllä. Huomenna lähdetäänkin anoppilaan yöksi ja sieltä ois tarkoitus livistää pitkikselle jossain vaiheessa

?

• Like 1

Tervetuloa foorumille minunkin puolesta! Hyvin sulla onkin jo pohjia ja todella hieno puolikkaan aika! Mielenkiinnolla jään seuraamaan sun matkaa maratonille! Tsemppiä treeneihin! :)

• Like 1

Nyt pistit kyllä kovan tavoitteen? itse olin ajatellut 4-4.15 ja ensi sijaisena tavoitteena tietysti päästä hyvällä fiiliksellä maaliin. Mutta eihän sitä tiedä kevään puolikkaalla oli tavoitteena kahen tunnin alitus ja alittuihan se melkein vartilla? Olin kyllä itsekin tosi yllättynyt ajasta. Ei ois enää paremmin voinut juoksu kulkea.

• Like 1

Tervetuloa mukaan! Hyvin on sitten juoksu kulkenut :) Juoksitko Kuopiossakin kun tuo logo näyttää samanlaiselta? Missäs keväisen puokin juoksit?

Joo olin Kuopiossakin puolikkaalla mutta se piti juosta ihan leppoisasti harjotus lenkkinä. Kun iski flunssa samalla viikolla, enkä ihan täysin kerennyt siitä parantua. Hyvä että pääsin kuitenki osallistumaan ?. 1.53 oli aika siellä.

Keväällä juoksin Joensuussa ja siellä on ainakin tasainen reitti vaikkakin aika tylsä?

Jos jätät Nimimerkki kohdan tyhjäksi niin viestin lähettäminen ei onnistu!!! Viestin lähettäminen edellyttää myös rastin laittamisen alla olevaan reCAPTCHA tunnistautumiseen. Sen jälkeen voit lähettää viestin normaalisti. Toiminto estää robottien toiminnan. Saattaa kestää hetken että kyseinen ruutu tulee näkyviin. Viestin lähettämisen jälkeen jokainen viesti tarkistetaan erikseen. Eli viesti ei ilmesty heti näkyville. Lähettämällä viestin sivustolle hyväksyt sen ettei viestejä poisteta. Yhteystiedot yms. voidaan pyynnöstä poistaa.

Vieras
Olet lähettämässä viestiä Vieraana. Jos olet jäsen niin kirjauduthan sisälle tästä ennen viestin lähettämistä.
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy