Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Seppo

Forerunner 235

Recommended Posts

jukkar   

Pitkän pohdinnan tuloksena investoin forerunner 235. Kolmen viikon käytön perusteella voin sanoa, että onpa mukava laite. Ehkä tähän vaikuttaa se, että mittarin uusintaväli pitkähkö: edellinen oli lähes 5,5 vuotta vanha 610! 235 toimii mielestäni hienosti: käyttö on helppoa, satelliitit löytyy nopeasti, mittaukset ovat loogisia ja esim bluetooth tiedonlataus pelkkää ylellisyyttä aikaisempaan verrattuna. Ja viime aikojen tarjouksissa hintakin on ollut kohdallaan. Voin suositella!

markkuj   

juoksussahan tuo sykemittaus toimii , mutta ei  valitettavasti hiihdossa liittyy ilmeisesti kylmäänkin... Jos lisäksi yleensä tekee aina saman lenkin, niin mielenkiinto lukemiin voi lopahtaa :015: Pidin nukkuessakin jonkun aikaa , mutta nyt siirryin takaisin Casion G-shock kelloon. Siinä on parempi hihna, (ei pureudu ihoon) eikä tarvitse ladata, kun toimii auringolla eli käytän vain tarvittaessa Garminia.

Guest jartukka   
Guest jartukka

Itselläni ollut tämä 235 käytössä nyt muutaman kuukauden ja hyvin on toiminut. Ainoa, mitä olen huomannu eroa vanhaan 220 malliin, että tämän 235 näyttää matkat lyhyempänä kuin 220. esim radalla kilometrin matkalla 235 näyttää 1.01 ja 220 näytti 0.99. Ero ei ole iso, mutta esim 10km matkalla eroa oli jo 300m. 

Onko muut huomanneet gps mittauksessa eroja ?

henok   

Jossakin näin maininnan, että FR 235:stä olisi tulossa uusi versio (siis kello, ei softa). Onko jollain enempää tietoa tästä?

Olen ajatellut tätä seuraavaksi kelloksi vanhan uskollisen FR 10:n tilalle. Rannesykemittaus kiinnostelee, enkä halua multisportkelloa vaan puhtaan juoksukellon. Tykkään myös Garmin Connectista - ts. olen tottunut käyttämään sitä enkä jaksaisi opetella uutta ohjelmaa/ siirtää tietoja Connectista muualle. :)

Guest Baltsu   
Guest Baltsu
On 7.8.2017 at 17.59, eve82 kirjoitti:

Ja mites tuo Garminin huolto toimii, mihinkä kauaksi pitää lähettää jos tarvitsee huoltaa?

Mulla ei ole yhdenkään garminin huolto toiminut. Eivät vastaa takuuaikana sähköposteihin ja vaikka soittaisi virka-aikaan niin siellä on puhelinvastaaja, jossa sanotaan, että ovat auki klo 9-16. Ei se oikein auta kuulla klo 15 että ovat auki neljään, jos eivät vastaa. Kaksi garminia ollut mulla. Ei tule ikinä enää sen merkkisiä mittareita johtuen runsaista vioista ja siitä ettei maahantuojaan saa kontaktia.  Totuus on se että roskiin garminit pitää lyödä ennenkuin takuu loppuu.

Jos jätät Nimimerkki kohdan tyhjäksi niin viestin lähettäminen ei onnistu!!! Viestin lähettäminen edellyttää myös rastin laittamisen alla olevaan reCAPTCHA tunnistautumiseen. Sen jälkeen voit lähettää viestin normaalisti. Toiminto estää robottien toiminnan. Saattaa kestää hetken että kyseinen ruutu tulee näkyviin. Viestin lähettämisen jälkeen menee hetki että viesti näkyy sivustolla.

Vieras
Olet lähettämässä viestiä Vieraana. Jos olet jäsen niin kirjauduthan sisälle tästä ennen viestin lähettämistä.
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...