Jump to content
Juoksufoorumi.fi

janttu

janttu: saul sm-maraton alle 3 tuntia.

Recommended Posts

janttu   

Viime viikonlopun polkujuoksu on ilmeisesti aiheuttanut jonkinlaisen kuntopiikin. Tänään säkylän mansikka maratonilla puolikkaalla uusi ennätys 1.28.09 Hieno juoksu kaikenkaikkiaan. Aluksihan oli tarkoitus vain lähteä hölkkäämään pitkistä, mutta kun oli lappu rinnassa ja lähtöviivalla syke oli aika matala joten ajattelin, että mitäpä jos kokeilen sittenkin juosta kovaa. Reitti oli älyttömän tasainen ja maisematkin oli ihan mukavat. Tosin ensimäiset 6-7 kilometriä juostiin aika jyrkästi kallistavalla asvaltilla. Puolessa välissä olin vielä hyvissä voimissa ja vaikka lämpöäkin taisi olla taas jotain 23 astetta, niin paavolla käynyttä katkeamista ei tapahtunut. Lopussa sain vielä viimeiselle 4 kilometrille tehtyä loppukirin. Vedin perässäni muutamaa juoksijaa jotka suunnittelinkin pitäväni selkäni takana. Sain vielä 19 kilometrin kohdalla yhden edellä menneen kiinni. Maalissa olin aluksi pikkuisen pettynyt, kun olin laskeskellut päässäni, ajaksi 1.27 ja jotain, aika painui kuitenkin sinne 1.28 päällä. Mutta hetken puuskutettuani tajusin, että olin juossut uuden ennätyksen ja yleisen sarjan 4 sija. Kärki paineli tänään kovaa voittaja 1.14 ja kolmaskin vielä 1.21 Eli poodiumille ei ollut asiaa tänäänkään. 

21.1km@4.09

177/192

• Like 5

janttu   
4 tuntia sitten, Lars Larsson kirjoitti:

Onnea enkasta! Tasan pari kuukautta aikaa varsinaiseen koitokseen.

Kiitos, tässä tosin saattaa käydä niin että Joutseno jää minun osaltani väliin. En ole juossut oikein yhtään pitkiksiä tässä. Nyt jos aloittaisin määrätietoisen treenin uudestaan, niin Vantaalla voisi olla mahdollisuudet olla alle 3 tunnin kunnossa. Elokuun alussa ja lopussa on vielä parit polkujuoksukisat joihin haluan mennä. No täytyy katsoa mitä tapahtuu.

Jos jätät Nimimerkki kohdan tyhjäksi niin viestin lähettäminen ei onnistu!!! Viestin lähettäminen edellyttää myös rastin laittamisen alla olevaan reCAPTCHA tunnistautumiseen. Sen jälkeen voit lähettää viestin normaalisti. Toiminto estää robottien toiminnan. Saattaa kestää hetken että kyseinen ruutu tulee näkyviin. Viestin lähettämisen jälkeen menee hetki että viesti näkyy sivustolla.

Vieras
Olet lähettämässä viestiä Vieraana. Jos olet jäsen niin kirjauduthan sisälle tästä ennen viestin lähettämistä.
Vastaa tähän ketjuun...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...