Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Foorumi päivitetty versioon 4.0.6


Seppo

Recommended Posts

@riopentti hieman erikoinen ongelma (viesti). Tuossa vaiheessa kun otit kuvan olin jo ehtinyt päivittää foorumin. 

Koska Juoksufoorumi -tekstin päällä ei näy linkkejä niin tuo on mobiili ulkoasu. Asetuksissa on määritelty, että jos näyttö on alle 800px niin tulee käyttää mobiili ulkoasua ja piilottaa mainokset. Siksi on vähän erikoista että sulla silti näkyy mainokset. Joka tapauksessa tähden viereinen valikko tulisi aueta. Käyköhän tuossa niin, että se valikko aukeaa oikealle? Eli jos zoomaat näyttöä pienemmäksi niin tuleeko se valikko esiin? Paljon sulla on siinä puhelimessa näytöntarkkuus?

Link to comment
Share on other sites

Minulla tulee foorumipostauksissa usein ilmoitus "Verkkosivu ladattiin uudelleen ongelman vuoksi" ja jään uudelleenlatauslooppiin. Laitteet Applea (iPadeja, iPhonea), kaikissa Safari ja iOS 8.3.

Tiedän, että tuo ongelma on iOS-peruja, mutta minulla sitä esiintyy etenkin tällä uudistuneella foorumilla. Onko kenelläkään tietoa, mikä tuota voisi oikein saada aikaan?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Tuohon ylimmäksi ilmestyivät päivityksessä "uusimmat viestit" ja sen alla listauksena ilmeisesti kaikki ne ketjut, joissa on lukemattomia viestejä. Saako sen pois näkyvistä jotenkin? Se kun haittaa foorumien lukemista siinä järjestyksessä, jossa itse niitä haluan lukea.

 

Noita uusimmat viestit-linkkejä on muutenkin jo ihan riittävästi niille käyttäjille, jotka käyttävät tuota toimintoa.

Link to comment
Share on other sites

3 tuntia sitten, hatapa kirjoitti:

Tuohon ylimmäksi ilmestyivät päivityksessä "uusimmat viestit" ja sen alla listauksena ilmeisesti kaikki ne ketjut, joissa on lukemattomia viestejä. Saako sen pois näkyvistä jotenkin? Se kun haittaa foorumien lukemista siinä järjestyksessä, jossa itse niitä haluan lukea.

 

Noita uusimmat viestit-linkkejä on muutenkin jo ihan riittävästi niille käyttäjille, jotka käyttävät tuota toimintoa.

Siinä ylhäällä on vain 5 viimeisintä ketjua  joihin on tullut viesti. Siis millä tavalla ne haittaa foorumin lukemista? 

 

3 tuntia sitten, KooTee kirjoitti:

Viestit tulevat näkyviin välillä tuplana,jossei triplanakin...häviävät kuitenkin,kun klikkaa jonkun auki?

Millä sivulla?

Link to comment
Share on other sites

3 tuntia sitten, KooTee kirjoitti:

Tuossa kaikki tapahtumat sivulla.Sitä mukaa,kun ne päivittyvät,niin ärsyttävästi sama viesti ilmestyy moninkertaisena,mutta tosiaan,kun jotain viestiä klikkaa ne häipyvät ja näkyy vain yksi.

Johtuu siitä että haku näyttää kaikki ketjua koskevat tapahtumat. Jos ketjuun tulee useampi viesti niin kaikki nuo viestit näkyy tuossa haussa. Jos käytät Uudet viestit -hakua niin siinä näkyy vain yksi rivi per ketju jos käytät oletusversiota.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Ketjua lukevat   0 members

    • Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä
  • Kaikista tuotteista -5% koodilla SEPPO (affiliatelinkki)

     

    Screenshot 2022-10-17 at 12.33.21.png

     

     

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy